Ach ja als jij straattaal en een accent verwart met slechte integratie is dat vooral jouw probleem.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Deden ze dat maar, dan leerden ze ook eens de taal fatsoenlijk.
Nu spreken ze tot de derde/vierde generatie nog steeds geen normaal Nederlands.
Willen van niks of niemand iets aan nemen.
Mengen zich niet met het Nederlandse deel der bevolking.
Er zijn nu gewoon tig parallelle samenlevingen in een land.
Mooi recept voor oorlog.
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ach ja als jij straattaal en een accent verwart met slechte integratie is dat vooral jouw probleem.
Verder bevestigde je zelf dat als Polen werkten je ging zeiken dat ze "ons werk stelen".
Maar ja, ik moet ook geen intelligentie verwachte van fabriekswerkers eigenlijk.
Klopt. In mijn straat ook. Was hier een jaar of vijf geleden heel leuk. Allemaal jonge stellen van mijn leeftijd. Was heel leuk. In de zomer gezellig een biertje en bbq. In de winter lekker wijntje ofzo bij elkaar drinken. Nu wonen diezelfde mensen er nog steeds maar hebben ze kinderen gekregen die de hele dag krijsend en jankend over straat lopen. Hmmmmm. Misschien sluit dit weer aan op een topic wat ik eerder heb geschreven.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:44 schreef Ryon het volgende:
Buurten veranderen door de tijd heen. Dat is een vrij normaal verschijnsel. Daar doe je weinig aan.
Very sorry, maar je eerdere topic sluit in mijn optiek geheel niet aan bij dit topic....quote:Op zondag 30 januari 2011 20:35 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Klopt. In mijn straat ook. Was hier een jaar of vijf geleden heel leuk. Allemaal jonge stellen van mijn leeftijd. Was heel leuk. In de zomer gezellig een biertje en bbq. In de winter lekker wijntje ofzo bij elkaar drinken. Nu wonen diezelfde mensen er nog steeds maar hebben ze kinderen gekregen die de hele dag krijsend en jankend over straat lopen. Hmmmmm. Misschien sluit dit weer aan op een topic wat ik eerder heb geschreven.
Helaas komt het er dan op neer dat ik, vanwege idiote besluitvorming door de overheid, gedwongen mijn geboorteplaats moet verlaten...quote:Op zondag 30 januari 2011 20:35 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Ga gewoon met je kont naar een andere wijk.
geen hypotheek, dan maar huren.
Geen zin in? Dan niet klagen
Het wordt echt met elke post typischer. Je leven lang in je geboorteplaats wonen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:12 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Helaas komt het er dan op neer dat ik, vanwege idiote besluitvorming door de overheid, gedwongen mijn geboorteplaats moet verlaten...
En dat ook nog op mijn eigen kosten.
De mensen die op mijn plek komen te wonen, worden ook nog eens betaald van mijn eigen belastingcenten...
Hoe krom kun je een banaan maken? tot hij rond is?
Witte vlucht...
Het zou misschien fijn zijn als je het topic eens deugdelijk zou lezen?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:10 schreef LastPapaRoach het volgende:
TS zit op stormfront
Post hier alle artikelen over Marokkanen
Wat een kul.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:15 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het wordt echt met elke post typischer. Je leven lang in je geboorteplaats wonen.
De jaren 50 zijn voorbij TS leer er mee leven.
Dat zegt genoeg.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:10 schreef LastPapaRoach het volgende:
TS zit op stormfront
Post hier alle artikelen over Marokkanen
De oorlog in Joegoslavie is wat mij betreft wel voorbij.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:16 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn vader kan beter Nederlands dan de meeste Nederlanders, al dan wel met een accent. Maar grammaticaal is alles correct.
Jou onzin mij ook.quote:
Omdat in die landen armoede heerst. Veel criminaliteit en ook racisme, vooral omdat ik uit een gemengd huwelijk kom. Ook is er geen goed werk te vinden.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:29 schreef skattebaut het volgende:
[..]
De oorlog in Joegoslavie is wat mij betreft wel voorbij.
Waarom keert jouw fam. eigenlijk niet terug naar daar?
Als het gevaar voor asielzoekers geweken is mag er wat mij betreft ook zo snel mogelijk werk worden gemaakt van terugkeer naar land van herkomst.
Dat zou al een hoop immigratieproblematiek schelen.
dus financiële/economische redenen, die niet gelden voor asielzoekersquote:Op zondag 30 januari 2011 21:50 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Omdat in die landen armoede heerst. Veel criminaliteit en ook racisme, vooral omdat ik uit een gemengd huwelijk kom. Ook is er geen goed werk te vinden.
99,9%quote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus financiële/economische redenen, die niet gelden voor asielzoekers
Moeten wij dan Engels praten in Nederlandquote:Op zondag 30 januari 2011 20:22 schreef LastPapaRoach het volgende:
Heb je eens Hollanders Engels horen praten?
Denken dat we zoooo goed Engels kunnen praten met die bekakte accent
En dan lekker buitenlanders haten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je naar een ander land gaan voor een slechter leven?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus financiële/economische redenen, die niet gelden voor asielzoekers
omdat het hier te druk is, Rusland is nog plaats ook nog eens dichterbij voor de asielzoekers.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:16 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Waarom zou je naar een ander land gaan voor een slechter leven?
En waarom zou ik weggaan als ik hier gewoon blijven kan, heb je een probleem?quote:Op maandag 31 januari 2011 01:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat het hier te druk is, Rusland is nog plaats ook nog eens dichterbij voor de asielzoekers.
Als je zelf nou eens wat verder zou denken dan je eigen geboorteplaats, zou je misschien ook niet zo intolerant zijn tegenover mensen die niet in Nederland geboren zijn, maar ook wat van hun leven willen maken.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Wat een kul.
Wat is er nu mis met liefst blijven wonen in je geboorteplaats???
Ik ben geen nomade die elke week verder trekt.
waarom ging je niet direct naar rusland? had je hier al familie zitten?quote:Op maandag 31 januari 2011 10:41 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
En waarom zou ik weggaan als ik hier gewoon blijven kan, heb je een probleem?
Rusland is trouwens verder van de Balkan/Bosnië-Hercegovina dan Nederland.
juist, naast Nederland zijn er nog honderden andere landen in de wereld!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:04 schreef pinine het volgende:
wat betreft asielzoekers die het gevaar ontvlucht zijn; als asielzoeker kun je ook prima terecht in bijv. Polen en wie zegt dat niet te willen en alleen hier wil blijven valt door de mand en is dus economisch vluchteling
Eigenlijk moeten we juist blij zijn dat ze uit al die landen ons kiezenquote:juist, naast Nederland zijn er nog honderden andere landen in de wereld!
nee, het wordt hier overbevolkt, dus er moet meer verdeeld worden over de aarde. Dus voorlopig sluiten wij de tent even, misschien is er over een paar jaar weer plaats.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:18 schreef LastPapaRoach het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we juist blij zijn dat ze uit al die landen ons kiezen
Want wie ken Nederland nou? Is that a city in Finland or something?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |