Ja, en zeer waarschijnlijk met geweld, net zo als de Grieken bijv. te keer gaan tegen asielzoekers die met duizenden de straten onleefbaar maken in Athene?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:25 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ze gaan er iets aan doen en niet met hun kop in hun reet zoals hier blijven zitten.
Ja met geweld, zie Kosovo wat een voorbeeld was van landjepik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:37 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ja, en zeer waarschijnlijk met geweld, net zo als de Grieken bijv. te keer gaan tegen asielzoekers die met duizenden de straten onleefbaar maken in Athene?
Het is nu eenmaal een feit dat NLers niet graag geweld gebruiken, tegen niemand, zelfs als iemand anders geweld gebruikt. (bijv. wat Marokkanen massaal doen)
Jij noemt dat misschien laf, ik noem het liever "verder ontwikkeld".
Wij zijn het niet gewoon geweld te gebruiken.
Dat wil ik ook graag zo houden.
Met de import van volkeren die geweld geenszins schuwen wordt geweldvrij leven wel erg moeilijk...
Nederlanders zijn gewend een geweldvrij leven te leiden, onbezorgde jeugd, school, werken, pensioen, dood.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:38 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ja met geweld, zie Kosovo wat een voorbeeld was van landjepik.
Waarom vaak opgefokte mensen? Ik ken meer rustige dan agressieve allochtonen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:46 schreef skattebaut het volgende:
N
[..]
Nederlanders zijn gewend een geweldvrij leven te leiden, onbezorgde jeugd, school, werken, pensioen, dood.
Die levenstijd willen ze graag gezellig en onschuldig door brengen, niet in stress en geweld.
Steek je daar enorme aantallen, vaak opgefokte mensen, van andere nationaliteiten en culturen tussen, dan wordt dat onbezorgd samen leven opeens wel erg moeilijk.
Dat gaat alleen nog bij/met/middels continu ontwijken van agressieve personen.
M.a.w. men ontloopt de "multiculturele" samenleving en gaat een individueel leven leiden.
Exact wat er tot nu gebeurde.
Enorme groepen buitenlanders domineren de straat en doen en laten wat ze willen.
De politie doet veelal niets.
De NLers sluiten zich op in hun huizen.
Mooie samenleving krijg je daardoor.
Ik ken hier bijna alleen maar opgefokte allochtonen die rond lopen met het gevoel dat ze alles en iedereen op hun pad moeten domineren.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:47 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Waarom vaak opgefokte mensen? Ik ken meer rustige dan agressieve allochtonen.
en in het andere land waar je gaat wonen wordt je dan bij voorbaat als tuig gezien.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:54 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik ken hier bijna alleen maar opgefokte allochtonen die rond lopen met het gevoel dat ze alles en iedereen op hun pad moeten domineren.
Zulk soort mensen ontloop ik liever.
Ik heb geen tijd om te vechten, vast zitten, strafblad e.d. meer.
Ik moet voor mijn fam zorgen, werken en relaxen.
Als ik ook zie waarmee veel, heel veel buitenlanders hier in mijn omgeving bezig zijn, dan valt mij niets meer in.
Drugshandel, 24/7...
Rond hangen op straat en niks doen dan overal lopen fluimen en zieken.
Door buurten scheuren in asomobielen...
Gangs vormen.
Geweld uitlokken, roven, stelen.
Kortom alles behalve productief aan deze maatschappij bouwen.
Wel grote sommen crim.geld wegsluizen naar hun geliefde vaderland, om daar later een dik huis te bouwen en lekker te leven.
Ik pas ervoor om nog in zo'n (dit) land te wonen.
Ga. Dan. Weg. Vriend.quote:Ik ken hier bijna alleen maar opgefokte allochtonen die rond lopen met het gevoel dat ze alles en iedereen op hun pad moeten domineren.
Zulk soort mensen ontloop ik liever.
Ik heb geen tijd om te vechten, vast zitten, strafblad e.d. meer.
Ik moet voor mijn fam zorgen, werken en relaxen.
Als ik ook zie waarmee veel, heel veel buitenlanders hier in mijn omgeving bezig zijn, dan valt mij niets meer in.
Drugshandel, 24/7...
Rond hangen op straat en niks doen dan overal lopen fluimen en zieken.
Door buurten scheuren in asomobielen...
Gangs vormen.
Geweld uitlokken, roven, stelen.
Kortom alles behalve productief aan deze maatschappij bouwen.
Wel grote sommen crim.geld wegsluizen naar hun geliefde vaderland, om daar later een dik huis te bouwen en lekker te leven.
Ik pas ervoor om nog in zo'n (dit) land te wonen.
Dat white trash hebben we als NL onze handen vol aan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
en in het andere land waar je gaat wonen wordt je dan bij voorbaat als tuig gezien.
Maar verder ligt t eraan waar je woont, ik heb heel veel white trash in de buurt en dat is te sneu voor woorden.
jij komt vast uit spakenburg met je sfeer?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Eerst een lekker bakkie troost doen met de buuf en daarna gezellig samen vuilniszakken van vier hoog naar beneden denderen. Dat is pas sfeer.
top, deponeer ik white trash naar jouw buurt, heb ik heul het oosten voor me alleen en word ik niet vergeleken met Hitler.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:07 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat white trash hebben we als NL onze handen vol aan.
Bedenk dat we daar niet al te lang geleden de Veenkolonieen hadden waar dergelijke lieden een deugdzaam en werkzaam leven kregen aangeboden.
"s nachts zat de deur op slot.
Nu loopt al dat volk de hele dag te zieken en buurten te verkloten.
Naast dat al het white trash vrij loopt zijn er ook nog honderdduizenden gekleurde trashers bijgekomen.
Daar zit ik niet op te wachten.
Meteen uitzetten na misdrijf is echt de enige oplossing het normaal te houden.
kan je ook mensen opnoemen die het wel goed doen, in jouw ogen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:04 schreef skattebaut het volgende:
Wanneer ik voor mijn werk in het centrum van de stad moet zijn, dan zie ik overal allochtonen lopen niksen.
Rond hangen, maar niks bij dragen.
De drugshandel is gewoon openlijk gaande overal in de stad, volledig in handen van jonge Marokkaanse criminelen en Antillianen.
Met hun scooters rijden ze van junk naar junk en verkopen hun waar open en bloot.
In het GWK sturen ze pakken geld van cm's dik zo naar Marokko en Antillen.
Kijk ze aan en je krijgt arabische of papilemento naar je hoofd geslingerd.
In mijn optiek verzieken deze lui het straatbeeld en moeten acuut opgepakt worden.
Geef ze maar lange straffen.
Bij herhaling paspoort innemen en uitzetten.
NL is nu een walhalla voor criminelen.
De NL bevolking is daarna steeds weer de dupe van overal aangescherpte regels.
Ik ben dat zat, heeeeel zat.
het hele "uitzetten, terug naar eigen land"- idee vind ik vooral vreemd. We hebben niet ergens een Australië rondslingeren waar we alles heen kunnen dumpen. En mocht het wel kunnen vind ik het alsnog raar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:11 schreef skattebaut het volgende:
Maar zeg wat het probleem is, benoem het en je bent meteen een racist etc.
Kijk maar naar alle hier geplaatste godwins, ontkenningen etc.
Dat woordje hitler moet echt eens achterwege gelaten worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:10 schreef linpunt het volgende:
[..]
top, deponeer ik white trash naar jouw buurt, heb ik heul het oosten voor me alleen en word ik niet vergeleken met Hitler.
joh, die mensen die wel wat doen zie je niet want die zijn aan t werk..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:04 schreef skattebaut het volgende:
Wanneer ik voor mijn werk in het centrum van de stad moet zijn, dan zie ik overal allochtonen lopen niksen.
Rond hangen, maar niks bij dragen.
De drugshandel is gewoon openlijk gaande overal in de stad, volledig in handen van jonge Marokkaanse criminelen en Antillianen.
Met hun scooters rijden ze van junk naar junk en verkopen hun waar open en bloot.
In het GWK sturen ze pakken geld van cm's dik zo naar Marokko en Antillen.
Kijk ze aan en je krijgt arabische of papilemento naar je hoofd geslingerd.
In mijn optiek verzieken deze lui het straatbeeld en moeten acuut opgepakt worden.
Geef ze maar lange straffen.
Bij herhaling paspoort innemen en uitzetten.
NL is nu een walhalla voor criminelen.
De NL bevolking is daarna steeds weer de dupe van overal aangescherpte regels.
Ik ben dat zat, heeeeel zat.
hoezo, daar komt t wel op neer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:14 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat woordje hitler moet echt eens achterwege gelaten worden.
Hier zit ook genoeg white trash.
Zaterdagnacht hebben 4 bezopen aso's mijn broer in elkaar gemept.
Dit nadat hij hen vroeg geen glazen meer kapot te gooien op zijn oprit...
Toen de politie kwam hebben ze de politie mishandeld....
Respect voor helemaal niets meer.
Jaha, tussen al dat gespuis dat de straten beheerst werken er in de winkels gewoon NLers.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan je ook mensen opnoemen die het wel goed doen, in jouw ogen?
kut, ik ben niet blank dus ik heb nu een andere naam als kantoorpersoneel..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:17 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Jaha, tussen al dat gespuis dat de straten beheerst werken er in de winkels gewoon NLers.
Zie ik blanke kantoormannen netjes hun lunch nuttigen in horecagelegenheden.
Zie ik straatwerkers hard in de weer alles draaiende te houden.
Zie ik vrachtwagenchauffeurs de boel beleveren.
Heel veel goed en eerlijk werk.
Dit in schril. heel schril contrast tot enorme groepen allochtonen.
Niet zonder de rede van vertrek te noemen dan graag.quote:
PVV-stemmers lijken toch wel erg op Moslims. Gewoon alles nablaten wat de Grote Leider zegt, ongeacht wat hij zegt.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:54 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Klopt. Kritisch nadenken is ver te zoeken bij dit soort mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |