Ook, vergeet niet Polen, Somaliers, Afghanen, Soedanezen, etc.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:45 schreef ChiefCigar het volgende:
Zo te horen woon je ergens in Woensel West ofzo...
Daar lijkt het onderhand wel op ja...quote:Op zondag 30 januari 2011 14:37 schreef Twiitch het volgende:
lol je bent vreemdeling in je eigen land lol
Welke wijk?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:46 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Daar lijkt het onderhand wel op ja...
Er lopen hier dagelijk hele hordes totaal gesluierde en in lange gewaden gekleedde vrouwen rond afkomstig vanuit mij onbekende Afrikaanse landen.
Er schallen hier talen door de straat die ik niet ken.
Die vrouwen schuiven allemaal kinderwagens voort terwijl ze al omringd zijn door tig kinderen...
Mijn buurman spreekt ook geen 2 woorden NL.
Een huis verder spreekt men alleen pools.
Aan de overkant wonen mij compleet onbekende soort mensen.
Het lijken Albanezen en ze zijn de hele dag alleen maar in de weer met auto's en handel daarin.
Nou, liever niet, en al helemaal niet op deze manier...quote:Op zondag 30 januari 2011 14:44 schreef Ryon het volgende:
Buurten veranderen door de tijd heen. Dat is een vrij normaal verschijnsel. Daar doe je weinig aan.
Dat is niet van belang.quote:
Het is toch fijn dat je belasting mag betalen voor al die lieve Somalische kindjes die straks jouw kinderen gaan mishandelen en overvallen.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:48 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nou, liever niet, en al helemaal niet op deze manier...
Ik word er gewoon misselijk van als ik al uit het raam kijk.
Ik voel me geen NLer meer iig.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:47 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Gezellig he, iedereen maar binnen halen zonder ook maar enige eisen te stellen?
Tijd om op te bokken naar een andere wijk. Ook niets mis mee. De tijd dat mensen hun hele leven in een dezelfde wijk doorbrachten (en soms daar zelfs niet eens uitkwamen!) is al sinds 1930 voorbij.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:48 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nou, liever niet, en al helemaal niet op deze manier...
Ik word er gewoon misselijk van als ik al uit het raam kijk.
Kinderen en de wens daartoe heb ik al in het vriesvak geschoven (-273C) dus dat gaat ze helaas niet lukken.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:49 schreef IkBenEenStoner het volgende:
[..]
Het is toch fijn dat je belasting mag betalen voor al die lieve Somalische kindjes die straks jouw kinderen gaan mishandelen en overvallen.
Wat nou als daar de huizenprijzen van dien aard zijn dat ik dat niet kan veroorloven?quote:
Die zijn nog steeds de mening toebedaan (vanuit hun veilige villawijken) dat het allemaal reuze mee valt en iemand die daar wat van zegt een vuile racist is.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:54 schreef Shispeed het volgende:
stuur dit topic eens op naar de PVDA en ander links gespuis wat hier de oorzaak van is
In de polder zijn huizen doorgaans goedkoper dan in steden. Moet je wel verder reizen om naar je baan toe te komen.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:54 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Wat nou als daar de huizenprijzen van dien aard zijn dat ik dat niet kan veroorloven?
Zeg prijs *2...
er zijn hier ook echt wel goedkopere woningen te vinden, als je een beetje zoekt in de wat grotere dorpen, zeg maar tussen de 5000 en 10.000 inwoners, daar is het gezellig en rustig leven zonder al dat gespuis en zijn de prijzen redelijk te vergelijken met woningen in de stad...quote:Op zondag 30 januari 2011 14:54 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Wat nou als daar de huizenprijzen van dien aard zijn dat ik dat niet kan veroorloven?
Zeg prijs *2...
Bij multicultureel stel ik me een menging van culturen voor?quote:
Eerst een lekker bakkie troost doen met de buuf en daarna gezellig samen vuilniszakken van vier hoog naar beneden denderen. Dat is pas sfeer.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:58 schreef Penisbaard het volgende:
Dan ga je naar een andere volksbuurt met gezellige schreeuwende en meubelgooiende volksbuurters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |