facturen.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:05 schreef Guitar93 het volgende:
Nou ik heb eerlijk gezegt niet echt veel zin om dat zelf te doen.
Maar ik ben 100% eerlijk aangezien ik de facatures heb.
krassen? Bijna geen krassen heeft altijd netjes in een hoesje gezeten. jackplug die niet werkt mijn schuld? mijn geluid van mn ipod viel in ene uit later de andere. Lijkt mij dat ik er niks aan kan doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:31 schreef Doutzen het volgende:
Vlekken, krassen en een jackplug die niet werkt? Klinkt meer als schade die door de gebruiker veroorzaakt is, dus geen garantie.
Jij kan niet garanderen dat de fabrikant garantie gaat leveren op de ipod.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:33 schreef Guitar93 het volgende:
Hoezo oplichten. Ach laat ook maar ik stuur hem zelf naar bol.com
als ik hem terug heb update ik de topic wel.
zeurpieten.
Maar jij bent dan ook geen schade-expert. Vlekken van contactspray kunnen nog wel eens in je nadeel werken. Zaten die er al op voordat de jackplug kapot ging?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:35 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
krassen? Bijna geen krassen heeft altijd netjes in een hoesje gezeten. jackplug die niet werkt mijn schuld? mijn geluid van mn ipod viel in ene uit later de andere. Lijkt mij dat ik er niks aan kan doen.
Ik stuur hem maandag gelijk op.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:36 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Jij kan niet garanderen dat de fabrikant garantie gaat leveren op de ipod.
Dan moet je je ipod open hebben gemaakt, waardoor je garantie vervalt. toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:37 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Vlekken van contactspray kunnen nog wel eens in je nadeel werken. Zaten die er al op voordat de jackplug kapot ging?
Chill, mocht het ding gerepareerd worden dan zal ik een passend bod doen. Ik heb wel interesse.quote:
Mooi dan post ik gelijk wat pics als ik hem terug heb;)quote:Op zondag 30 januari 2011 14:40 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Chill, mocht het ding gerepareerd worden dan zal ik een passend bod doen. Ik heb wel interesse.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |