De muis werktquote:Op zondag 30 januari 2011 14:07 schreef Barretje80 het volgende:
de muis werkt als deze hier staat
zo maar eens douchen.. hele ritme is naar de klote!
en naar de blokker om een bakblik te kopen. moet 2 taarten bakken en heb maar 1 bakblik.. dat gaat niet lukken
nu nog mezelf zover krijgen dat ik er daadwerkelijk uit ga...
Picsquote:Op zondag 30 januari 2011 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
Nu heb ik dankzij mijn labelprinterdingetje een Official KoffieSlowChat-labeltje
De euh watte?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
Nu heb ik dankzij mijn labelprinterdingetje een Official KoffieSlowChat-labeltje
Bij mij links van de spatiebalkquote:Op zondag 30 januari 2011 14:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op mijn laptop zit de alt knop op een onlogische plaats![]()
Verwarrend
Rustig aanquote:Op zondag 30 januari 2011 14:07 schreef Barretje80 het volgende:
de muis werkt als deze hier staat
zo maar eens douchen.. hele ritme is naar de klote!
en naar de blokker om een bakblik te kopen. moet 2 taarten bakken en heb maar 1 bakblik.. dat gaat niet lukken
nu nog mezelf zover krijgen dat ik er daadwerkelijk uit ga...
Heb ik vaak ook hoor, dan type je gewoon vol automatisch een heel ander woordquote:Op zondag 30 januari 2011 14:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zag het net ook. Soms tik ik heel vreemde dingen die ik dan moet aanpassen
Ja, wel zin in en van tevoren ga ik nog uit eten
Nicequote:Op zondag 30 januari 2011 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
Verveel je je een beetje?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
Sunday roast. Dat is roast chicken/beef met jus, worteltjes, roast potatoes en soms ook aardappelpuree, andere groente en Yorkshire puddingsquote:Op zondag 30 januari 2011 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aanEn waar kunnen we een stukkie komen halen morgen?
![]()
[..]
Heb ik vaak ook hoor, dan type je gewoon vol automatisch een heel ander woord
NiceWhat's ya eating?
Symph!*O*quote:
Roast potatoes zijn een soort gebakken aardappels? En zo'n pudding is toch een soort pasteitje?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sunday roast. Dat is roast chicken/beef met jus, worteltjes, roast potatoes en soms ook aardappelpuree, andere groente en Yorkshire puddings
Das de rechterhandquote:
en daar ging het misquote:Op zondag 30 januari 2011 14:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Sym
Heb ik maar gebruik toch voornamelijk Opera
Roast potatoes zijn heel makkelijk om te maken. Je kookt aardappels voor een minuut of 8 (al door de midden gesneden of in 3 delen) en dan gaan ze voor 50/60 minuten de oven in. Krokante buitenkant en heel zacht van binnenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Roast potatoes zijn een soort gebakken aardappels? En zo'n pudding is toch een soort pasteitje?
Klinkt erg goed in elk geval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |