Ja, maar ...quote:Op zondag 30 januari 2011 13:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
De iPhone 3G, 3GS en iPhone 4 waren allemaal aangekondigd in juni/juli. Dat zal voor een nieuwe iPhone niet anders zijn.
Nog maar eventjes wachten met verlengen dan. Destijds ook al te vroeg gedaan ivm de 3GSquote:Op zondag 30 januari 2011 13:50 schreef De_Hertog het volgende:
Dat gaat om de witte iPhone 4, dat kun je als een 'update' zien maar de 5 zal in de zomer komen, zoals altijd.
Liever zie ik hier S. Jobes mee posten, met de mededeling dat de volgende generatie morgen in de winkel ligt. ...quote:Op zondag 30 januari 2011 13:50 schreef De_Hertog het volgende:
Dat gaat om de witte iPhone 4, dat kun je als een 'update' zien maar de 5 zal in de zomer komen, zoals altijd.
Jaaa! Inderdaad.quote:
stof? Keer opschroeven?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:01 schreef Norrage het volgende:
Tegenwoordig gaat mijn macbook al keihard blazen zelfs al zet ik de computer enkel aan....Wat kan er aan de hand zijn (Nou op zich duidelijk) en hoe kan ik het wellicht oplossen? Alles werkt nog prima en zo, maar het lijkt wel alsof de koeling het niet meer aankan....
Normaal heb ik dat alleen met flash () , maar nu is het bijna altijd.
Ik zal hem wel eens openhalen en even mooi maken. Maar opschroeven zou een verschil moeten maken? lijkt me toch niet echt de oplossing?quote:
Hij bedoelt natuurlijk openschroeven om het stof bij de ventilator weg te halen, dat zal al veel schelen.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zal hem wel eens openhalen en even mooi maken. Maar opschroeven zou een verschil moeten maken? lijkt me toch niet echt de oplossing?
Ik dacht opschroeven met meer geheugen en een snellere processorquote:Op maandag 31 januari 2011 12:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk openschroeven om het stof bij de ventilator weg te halen, dat zal al veel schelen.
Hebben ze bij Samsung in plaats van een R&D een C&P-afdeling? Copy & Paste.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:18 schreef Pino112 het volgende:
Nieuwe MBP 13" aangekondigd:
[ afbeelding ]
Oh, wacht..
Het Apple B merkquote:Op maandag 31 januari 2011 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hebben ze bij Samsung in plaats van een R&D een C&P-afdeling? Copy & Paste.
Was het maar waar, dit ligt geheel in lijn met de Galaxy Tab (plus connector) en iPhone 4-afstandsbediening.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Het Apple B merk. Mocht je jezelf ooit afvragen, "waarom heeft Apple geen goedkopere instap modellen?". Die maakt Samsung dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |