she's alive!quote:
En dat is best wel een wonderquote:
Is er ook.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:40 schreef -Hans- het volgende:
Lees dat de Metro Group het moederbedrijf is van onder andere Media Markt en Saturn. Dan mogen ze ook wel eens bij de Saturn zo'n BTW actie houden
was t zo slecht met jedan?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:40 schreef Briggy het volgende:
[..]
En dat is best wel een wonder![]()
ik was gisteren in de mierenhoop genaamd de Mediamarkt
Sommige mensen liepend scheldend zonder spullen de winkel weer uit, je kon nergens bijquote:Op zondag 30 januari 2011 14:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was t zo slecht met jedan?
ik ga me zo in de leeuwardense versie begeven..
RAMPENEREN!!!
ach, ik wil graag een koelkast, maar ik ga er niet mn leven voro wagen! tis iig een lekker wandelingtje naar een kant van ljoouwert waar ik nog niet ben geweestquote:Op zondag 30 januari 2011 14:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
Sommige mensen liepend scheldend zonder spullen de winkel weer uit, je kon nergens bij![]()
het was echt abnormaal druk
Goed om nu te lezen. Als je precies weet wat je nodig hebt dan is het misschien te doen, maar ik heb niet perse iets nodig en zal dus voornamelijk oriënterend willen rondlopen bij de laptops/tv's/hi fi. Als het dan zo druk is... Niet aan beginnenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
Sommige mensen liepend scheldend zonder spullen de winkel weer uit, je kon nergens bij![]()
het was echt abnormaal druk
Ben je al zenuwachtig?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik wil graag een koelkast, maar ik ga er niet mn leven voro wagen! tis iig een lekker wandelingtje naar een kant van ljoouwert waar ik nog niet ben geweest
neuh, hoezo? tis geen vrijdag- of zaterdagavond!quote:
Er zijn wel heel veel mensen. Is dat niet eng?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neuh, hoezo? tis geen vrijdag- of zaterdagavond!
die zijn niet halfdronkenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er zijn wel heel veel mensen. Is dat niet eng?
LOL. Dat is inderdaad niet te hopen/verwachtenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zijn niet halfdronkenhoop ik...
ik ga gewoon ff kijken en hoef niet zo dure. had ooit een Indesit en die beviel prima. en misschien koop ik em ook wel niet. moet dat ding thuis laten bezorgen dus moet op zn minst een verkoper te pakken krijgen..quote:Op zondag 30 januari 2011 14:51 schreef -Hans- het volgende:
Maar Rock ik zou voor Bosch gaan. Heb zelf zo"n koelkast (A++). Echt een super ding (wel zonder vriesvak)
Ander bestel je die koelkast maar bij mijquote:Op zondag 30 januari 2011 14:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik wil graag een koelkast, maar ik ga er niet mn leven voro wagen! tis iig een lekker wandelingtje naar een kant van ljoouwert waar ik nog niet ben geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |