Whut? Tombo mist de lapo?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik zag geen nieuwe van Tombo, dus ik heb mijn kans maar gegrepen
Ja, dus heb ik haar OP gekaaptquote:
Goedemorgenquote:Op zondag 30 januari 2011 10:41 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh trouwens.![]()
Dadelijk lekker badderen.
Nog een paar uurtjes!quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 10:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog een paar uurtjes!![]()
![]()
![]()
Nu bad. Met maskers voor hoofd en haar.
quote:Op zondag 30 januari 2011 10:43 schreef Rewimo het volgende:
Badderen klinkt goedHeb je ook een bubbelmat?
Ik ga 10 weken stagelopen in het ziekenhuis en de afdeling is een afdeling waar mensen liggen die uitbehandeld zijn (niet perse terminaal) en wachten op een plekje in een verzorgingshuis. Er liggen bijvoorbeeld mensen die een nieuwe knie hebben gekregen en voor verdere revalidatie wachten op een plekje in een verzorgingshuis. Maar ja dit is informatie die ik van internet heb geplukt, het fijne weet ik er ook nog niet van.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:55 schreef Rewimo het volgende:
Het is ook spannend natuurlijkHoe lang ga je stage lopen? En op wat voor afdeling(en)?
Jep het lijkt me ook heel leerzaam en het is ongetwijfeld ontzettend leuk! Het 'engste' vind ik dat ik bang ben dat ik aan mijn lot word overgelaten en dat mijn begeleiders niet leuk zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:11 schreef Rewimo het volgende:
Dan krijg je waarschijnlijk wel heel veel verschillende "kwalen" te zien, lijkt me leerzaam. En de kraamafdeling is ook tof om te doen denk ik
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Q, de diazepam heeft z'n werk gedaan las ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |