Helaas.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ezelgidlk, heb je iets van Paul Gilbert?
quote:
Minpunten babequote:
Teslacoilsquote:
Een ander nummer van hum is up next.quote:
Ook goedquote:Op zondag 30 januari 2011 03:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een ander nummer van hum is up next.
Bazenspelquote:
Zo'n link geef je toch niet op een zaterdagnachtquote:Op zondag 30 januari 2011 03:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Precies
Moet je dit is lezen, echt meesterlijk
http://badassoftheweek.com/tesla.html
Flipsquote:
Lol Jonge C&C is gewoon baasquote:Op zondag 30 januari 2011 03:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
Trouwens, Huppelmuts die een oorlog rpg heeft gespeeld? Een vrouw? Is dat niet een beetje gek?![]()
quote:
Ik vind een ban aanvragen en dan met een kloon op forum gaan zitten gewoon sneu. Sorryquote:
Ik zal hem morgen weer sturenquote:Op zondag 30 januari 2011 03:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n link geef je toch niet op een zaterdagnacht
Dat is zeker waarquote:
vraag dat nou niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen weer sturenEcht de moeite waard
![]()
[..]
Dat is zeker waar
Hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag?
Op FOK! 18, daarbuiten 31quote:Op zondag 30 januari 2011 03:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen weer sturenEcht de moeite waard
![]()
[..]
Dat is zeker waar
Hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag?
RTquote:Op zondag 30 januari 2011 03:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind een ban aanvragen en dan met een kloon op forum gaan zitten gewoon sneu. Sorry
Nee, DJ's choicequote:
Mja ik verveel mij deze week echt de pestpleuris en als je mn dingest ziet alleen NB. Volgende week echt niet meer hoor , dan begint studie weer.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind een ban aanvragen en dan met een kloon op forum gaan zitten gewoon sneu. Sorry
Dan Iquote:Op zondag 30 januari 2011 03:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Doe The Unforgiven II is ofzo
Heb ik niet, sorry,quote:Op zondag 30 januari 2011 03:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Jon Hopkins - Light Through the Veins
Tjah ik snap het nut van ban aanvragen niet als je toch gaat pmen en klonenquote:Op zondag 30 januari 2011 03:45 schreef mistyl het volgende:
[..]
Mja ik verveel mij deze week echt de pestpleuris en als je mn dingest ziet alleen NB. Volgende week echt niet meer hoor
En geen sorry, je mening etc. toch.
Sinds 2003 ofzoquote:Op zondag 30 januari 2011 03:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
18
Ah, hoeveel jaren van de 31 zit je al op fok?
Deze:quote:
of:quote:
quote:
Wederom, zelfde artiest, ander nummer.quote:
Moneygrabber.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 03:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wederom, zelfde artiest, ander nummer.
Kijk, dat wil ik horenquote:Op zondag 30 januari 2011 03:46 schreef PiRANiA het volgende:
En eze, als je nog echt effe wil raggen:
Disturbed - Stupify
Jeetje.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik heb een poes naast me op stoel zitten
Nee zondag.quote:
Schiet niet op dusquote:
Jawelquote:Op zondag 30 januari 2011 03:48 schreef PiRANiA het volgende:
Dit nummer hoeft niet 100% gedraaid te worden op zich.
DE SLEUTELquote:
Breakbeat Malaria.quote:
onder welke steen...quote:Op zondag 30 januari 2011 03:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ooooh, van je nieuwe residentie
Eindelijk weg bij je ex?
Hehehequote:
quote:
Kaartjesquote:Op zondag 30 januari 2011 03:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hehehe
Ik verwacht van jou ook een kaartje he
IK VERDIEN DAT!!quote:
Je vindt huppel een gewone user?quote:Op zondag 30 januari 2011 03:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry man, dat ik niet alles van elke user weet
quote:Op zondag 30 januari 2011 03:51 schreef Stokstaart het volgende:
Huppel gaat samenwonen met stevenmac
Amsterdamsquote:Op zondag 30 januari 2011 03:51 schreef Stokstaart het volgende:
Huppel gaat samenwonen met stevenmac
Sorry, dat ik niet alles van Huppelmuts haar updates weetquote:Op zondag 30 januari 2011 03:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je vindt huppel een gewone user?__
Wat ben ik dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 03:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je vindt huppel een gewone user?__
Not to sleep.quote:
stay the fuck awake manquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 03:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Fatboy Slim - Star 69, na disturbed?.
Faalmomentje?.quote:
Hoe kan je die nou missenquote:Op zondag 30 januari 2011 03:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry, dat ik niet alles van Huppelmuts haar updates weet
trusten kerelquote:
Kloteneefjequote:
Die spam was 2 dagen lang bijna niet te missen iddquote:
14 TT's verder...quote:Op zondag 30 januari 2011 03:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd aanwezig als jij post
Dan nog!!quote:Op zondag 30 januari 2011 03:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd aanwezig als jij post
Mark Oh? Nee hoorquote:
Denken dat ik klaar ben met spammen over mn huisjequote:Op zondag 30 januari 2011 03:53 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die spam was 2 dagen lang bijna niet te missen idd
Oh gelukkigquote:
quote:
Wat? Ik heb geen zin om het te snappenquote:Op zondag 30 januari 2011 03:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog!!
Mijn at hoort in je linklijstje te staan
Waarom hou jij dat allemaal bij? En vooral hoe?quote:Op zondag 30 januari 2011 03:54 schreef PiRANiA het volgende:
Post 166.666 in het volgende topic. Post 166 van het volgende topic is dat.
Rekenmachientje er bijquote:Op zondag 30 januari 2011 03:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom hou jij dat allemaal bij? En vooral hoe?
Dat gebeurd niet zomaar hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 03:55 schreef Zokunen het volgende:
Hmm denk dat ik maandag de huisarts toch maar eens ga bellen, kraak m'n nek zo vaak en hardhandig dat ik bang ben dat ik em nog een keer ga breken ook :S
Kan geen kwaadquote:Op zondag 30 januari 2011 03:55 schreef Zokunen het volgende:
Hmm denk dat ik maandag de huisarts toch maar eens ga bellen, kraak m'n nek zo vaak en hardhandig dat ik bang ben dat ik em nog een keer ga breken ook :S
HJquote:
Nopequote:Op zondag 30 januari 2011 03:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ezeligdklj heeft zeker ook geen Liquid Tension Experiment?
quote:
Geen idee, actief ben ik niet geweest afgelopen dagenquote:
Maar het zelf doen door hand onder kin, hand op kop en dan gewoon redelijk lomp draaien lijkt me niet echt slimquote:
Dat niet doen danquote:Op zondag 30 januari 2011 03:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar het zelf doen door hand onder kin, hand op kop en dan gewoon redelijk lomp draaien lijkt me niet echt slim
Knakt dan ook hard genoeg om mensen misselijk te maken(dat is wel leuk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |