quote:Op zondag 30 januari 2011 01:45 schreef Monopoly het volgende:
Gaan we nog een Radio ONZ meet organiseren ergens ?
Koelkast.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:47 schreef Monopoly het volgende:
Heeft iemand een locatie ter beschikking met (snelle) internet verbinding ?
Muziek uit de jaren 60 he, toen hadden ze nog hekel aan ons.quote:
Nog steeds hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 01:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Muziek uit de jaren 60 he, toen hadden ze nog hekel aan ons.
was meer een vraag in de zin van: is dat deze plaat?quote:Op zondag 30 januari 2011 01:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Muziek uit de jaren 60 he, toen hadden ze nog hekel aan ons.
Valt mee hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 01:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij meet echt alles wat los en vast zit
Niet fokken met heloef!quote:
Kuthollanders.quote:
Nee, het nummer gaat over onrechtvaardigheid met betrekking tot huidskleur, luister maar naar het laatste couplet.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:49 schreef heloef het volgende:
Oh het is niet erg Koelkast het nummer gaat meer over hoe de mensen toen dachten over negers.
Doe ff serieus op de zaterdagnachtquote:Op zondag 30 januari 2011 01:50 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Luister goed naar dat lie
[..]
Nee, het nummer gaat over onrechtvaardigheid met betrekking tot huidskleur, luister maar naar het laatste couplet.
zondagnachtquote:Op zondag 30 januari 2011 01:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ff serieus op de zaterdagnacht
Ja het gaat over hoe de mensen toen over zwarte mensen dachten.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:50 schreef 78RPM het volgende:
Luister goed naar dat lie
[..]
Nee, het nummer gaat over onrechtvaardigheid met betrekking tot huidskleur, luister maar naar het laatste couplet.
Niet fokken met heloef.quote:
echt nietquote:Op zondag 30 januari 2011 01:51 schreef Monopoly het volgende:
Koelkast, begin maart bij jou op de onz meet ?
quote:Op zondag 30 januari 2011 01:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ff serieus op de zaterdagnacht
Jij?quote:Op zondag 30 januari 2011 01:51 schreef Monopoly het volgende:
Heeft iemand anders dan een locatie ter beschikking voor een radio ONZ meet ?
In de tijdsgeest van nu wel ja, toen ging het over onrechtvaardigheid.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja het gaat over hoe de mensen toen over zwarte mensen dachten.
Van de zomer, geen probleem!quote:
Je liegtquote:Op zondag 30 januari 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
Ik vind dit best een aardig nummer.
Ik ben echt verpest.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEgerquote:Op zondag 30 januari 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
Ik ben echt verpest.
Wij zijn gewoon bazenallochtonen.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
Ik ben echt verpest.
Binnen nu en 1 maand!!quote:Op zondag 30 januari 2011 01:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Van de zomer, geen probleem!
Dan kan er zelfs een meerdaagse meet!
Van vrijdag tot zondag.
Maar we moeten ook eerder
Incl live uitzending vanaf locatie ?quote:Op zondag 30 januari 2011 01:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Binnen nu en 1 maand!!
Housewarming bij hupsje
Geen idee of mn inet het dan al doetquote:Op zondag 30 januari 2011 01:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Incl live uitzending vanaf locatie ?
Jij ook!!!quote:
Grote wasjes, kleine wasjes...quote:
Heb m best hangen hier, ik laat t pils even staan.quote:
He's rightquote:
Herkenbaar welquote:Op zondag 30 januari 2011 01:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb m best hangen hier, ik laat t pils even staan.
IK OOK!!!!quote:Op zondag 30 januari 2011 01:56 schreef Zokunen het volgende:
Popje en ik danken u vriendelijk mijnheer Koelkast.
Okquote:Op zondag 30 januari 2011 01:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een bazenneger met bazennummers.
IK OOKquote:Op zondag 30 januari 2011 01:56 schreef Zokunen het volgende:
Popje en ik danken u vriendelijk mijnheer Koelkast.
Na-aper !!quote:
Pfff ik dacht dat Ajacieden elkaar hoorden te steunen.quote:
GRISTEN!quote:Op zondag 30 januari 2011 01:57 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga wel om 2 uur slapen, want ik moet naar de kerk morgen
quote:Op zondag 30 januari 2011 01:57 schreef naatje_1 het volgende:
Als je faithless niet kent dan is er wel serieus iets mis met je muziekkennis en zit je waarschijnlijk vooral in het gitaar/alto hokje. Ik hou niet van gitaarmuziek maar ik ken de meeste bands wel.quote:
En fokking Brank in Moerdijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:57 schreef Ragboer het volgende:
Overval in Veenendaal
Steekpartij in Hillegom
Schietpartij in Winterswijk
Helaas is het bij mij echt zoquote:Op zondag 30 januari 2011 01:57 schreef naatje_1 het volgende:
ben ik ook, daarom ben ik ook christelijkquote:Op zondag 30 januari 2011 01:58 schreef Ragboer het volgende:
God bestaat niet naatje, je lijkt me een verstandige jongeman.
Er is nog fissa op Florijn 407.quote:
Doe je meneer pastoor de groetjes?quote:Op zondag 30 januari 2011 01:57 schreef naatje_1 het volgende:
Ging het over voetbal dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Pfff ik dacht dat Ajacieden elkaar hoorden te steunen.
En me homie is Fred Teeven.quote:
Iets met christelijke ouders die me het huis uitgooien als ik niet met ze mee naar de kerk gaquote:
Je kon ooit een @herejezus.nl mailadres aanvragenquote:Op zondag 30 januari 2011 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
aangenaam, ik ben de fok vuile gristenhond eerste klas
Nee. Maar alsnog.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 01:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kon ooit een @herejezus.nl mailadres aanvragen
Dat stond toen ook op FOK!
Toen had je zo'n slimmerd die zich inschreef als Geert van Dam
gvd@herejezus.nlKreeg ie een ban op herejezus.nl
[..]
Ohquote:
Oh, zeg dan maar: "Heeeey!" tegen de dominee!quote:Op zondag 30 januari 2011 01:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ga niet naar een katholieke kerk
[..]
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 01:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ga niet naar een katholieke kerk
dan blijf ik nog even opquote:Op zondag 30 januari 2011 02:01 schreef djkoelkast het volgende:
Wie de track na Domino Dancing kan identificeren is de muziekbaas van de dag![]()
Artiest en titel graag.
Op je Christelijke teentjes getrapt?quote:Op zondag 30 januari 2011 02:02 schreef First het volgende:
[..]
hier hebben we een superieure atheïst zeker?
Wist je dat in alle landen waar het christelijke geloof overheerst, de mensen vrij zijn, en dat in alle landen waar de islam het leidende geloof is, men onvrij isquote:
Nee ik ben niet Christelijk alleen veel Atheïsten hebben een nogal knullig idee van religie en gelovigenquote:
Op dat vlak loopt de islam ongeveer 500 jaar achter, denk maar aan de kruistochten, dus alle religies zijn in mijn persoonlijke mening verwerpelijk. Al zitten er qua normen en waarden wel een aantal goede punten in.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wist je dat in alle landen waar het christelijke geloof overheerst, de mensen vrij zijn, en dat in alle landen waar de islam het leidende geloof is, men onvrij isDus nee, het is niet één pot nat.
Ik woon zowat naast de gereformeerde kerk. Morgen komen ze allemaal in het zwart gekleed langslopen, inclusief rokken en bijbels onder de arm.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:03 schreef First het volgende:
[..]
Nee ik ben niet Christelijk alleen veel Atheïsten hebben een nogal knullig idee van religie en gelovigen
quote:Op zondag 30 januari 2011 02:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Op je Christelijke teentjes getrapt?
Ik doe met je meequote:Op zondag 30 januari 2011 02:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben dronken, ik koppel niks aan niks
Inderdaad van alleen bekijken krijg je een goed idee ervanquote:Op zondag 30 januari 2011 02:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik woon zowat naast de gereformeerd kerk. Morgen komen ze allemaal in het zwart gekleed langslopen, inclusief rokken en bijbels onder de arm.
quote:Op zondag 30 januari 2011 02:04 schreef Graseter het volgende:
Goed nieuws mensen, Dromenvangertje fietst nu naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het alombekende grapje:quote:Op zondag 30 januari 2011 02:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik woon zowat naast de gereformeerde kerk. Morgen komen ze allemaal in het zwart gekleed langslopen, inclusief rokken en bijbels onder de arm.
quote:Op zondag 30 januari 2011 02:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Dat blijft een eng plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Hoiquote:Op zondag 30 januari 2011 02:07 schreef Viro het volgende:
Ik ben ook weer terecht na 2 dagen een leven te hebben gehad
En ik ben weer weg, slapen etc etc moet ook gebeuren
Zonde man, ik wilde je nog bellenquote:Op zondag 30 januari 2011 02:07 schreef Viro het volgende:
Ik ben ook weer terecht na 2 dagen een leven te hebben gehad
En ik ben weer weg, slapen etc etc moet ook gebeuren
Jij?quote:Op zondag 30 januari 2011 02:08 schreef Ragboer het volgende:
Welke fokker is dit? http://twitter.com/DylanHummel
nee, ik heb geen twitter.quote:
Ik ben half dronken, ik vind alle muziek best nuquote:Op zondag 30 januari 2011 02:10 schreef djkoelkast het volgende:
Wordt er nog geluisterd en zoja: zijn er nog verzoekjes?
is dat niet TC1?quote:Op zondag 30 januari 2011 02:08 schreef Ragboer het volgende:
Welke fokker is dit? http://twitter.com/DylanHummel
quote:Op zondag 30 januari 2011 02:10 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij heh, als je alle kennis bezit van de wereld die er nu vergaart is, dan kan je alleen nog maar bij het Christendom uitkomen...
The chosen one jaquote:
Religiesquote:Op zondag 30 januari 2011 02:10 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij heh, als je alle kennis bezit van de wereld die er nu vergaart is, dan kan je alleen nog maar bij het Christendom uitkomen...
Komt wel goed. Ben er morgen weer om mezelf voor lul te zettenquote:Op zondag 30 januari 2011 02:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zonde man, ik wilde je nog bellen
Kwam via de twitter van Paul erop, volgt ook twitter van radioonzin dus die moet wel van hier zijnquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 02:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ben er morgen weer om mezelf voor lul te zetten
JAAAA!!!quote:Op zondag 30 januari 2011 02:12 schreef Ragboer het volgende:
VERZOEKJEN:
Benny Benassi - Satisfaction.
Ben je nou serieus?quote:Op zondag 30 januari 2011 02:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is dan dus gelijk aan slimme mensen, dus dan zeg je in feite: kennis
Zoveel "feiten" uit de bijbel zijn wetenschappelijk weerlegd, hoe kan je dan religie nog koppelen aan kennis?quote:Op zondag 30 januari 2011 02:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is dan dus gelijk aan slimme mensen, dus dan zeg je in feite: kennis
Ik pak wel een half uurtjequote:Op zondag 30 januari 2011 02:14 schreef djkoelkast het volgende:
Om 2:30 ga ik er mee stoppen, als er mensen zijn die zich geroepen voelen mij over te nemen laat het maar weten.
Babequote:
Oeh. Aantrekkelijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ez!
Jij zin om de nacht te vullen met ragplaten?
Doen!!quote:
Ik draai dit voor een negerquote:Op zondag 30 januari 2011 02:16 schreef First het volgende:
Verzoekje:
AC/DC - Thunderstruc
Beter dan deze negermuziek
Je moet ook weten hoe die dan zijn weerlegd. Kijk bijvoorbeeld naar de evolutietheorie, daar zeggen ze dat de mens eerst aap was, maar dan moet er wel een tussenvorm bestaan, die bestaat er dus niet. Ze zeggen van wel, maar dat is manipulatie, bijvoorbeeld, dan zagen ze menselijke bottenresten zo dat het op een apenskelet gaat lijken, et voila: tussenvorm.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zoveel "feiten" uit de bijbel zijn wetenschappelijk weerlegd, hoe kan je dan religie nog koppelen aan kennis?
Iets van Metallica?quote:Op zondag 30 januari 2011 02:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik draai dit voor een neger![]()
Maar ACDC heb ik niet (ik ken het wel).
Ik wil best een keer met je discussieren over religie, maar niet nu. Het is te laatquote:Op zondag 30 januari 2011 02:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet ook weten hoe die dan zijn weerlegd. Kijk bijvoorbeeld naar de evolutietheorie, daar zeggen ze dat de mens eerst aap was, maar dan moet er wel een tussenvorm bestaan, die bestaat er dus niet. Ze zeggen van wel, maar dat is manipulatie, bijvoorbeeld, dan zagen ze menselijke bottenresten zo dat het op een apenskelet gaat lijken, et voila: tussenvorm.
Ga slapen jijquote:Op zondag 30 januari 2011 02:17 schreef Monopoly het volgende:
Als Ez wilt hierna, dan moet hij dat vooral doen.
Dan ga ik toch wat slaap pakken :p
Stand van de sterren bij de geboorte van jezus, die klopt niet met het bijbelse verhaal, toch een vrij elementair punt in de bijbel.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet ook weten hoe die dan zijn weerlegd. Kijk bijvoorbeeld naar de evolutietheorie, daar zeggen ze dat de mens eerst aap was, maar dan moet er wel een tussenvorm bestaan, die bestaat er dus niet. Ze zeggen van wel, maar dat is manipulatie, bijvoorbeeld, dan zagen ze menselijke bottenresten zo dat het op een apenskelet gaat lijken, et voila: tussenvorm.
Jammerquote:
Ik ben totaal niet religieus, maar hoe in de neuk kunnen ze dat terug halen ?quote:Op zondag 30 januari 2011 02:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Stand van de sterren bij de geboorte van jezus, die klopt niet met het bijbelse verhaal, toch een vrij elementair punt in de bijbel.
Ghehe berekenen enzulksquote:Op zondag 30 januari 2011 02:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet religieus, maar hoe in de neuk kunnen ze dat terug halen ?
Zo goed als amper, ik luister er niet naar dus wat moet ik er mee.quote:
Dan zou je dus zelf moeten nagaan of dat zo is, en ze hebben het over een ster, maar misschien was het wel een felle komeet? De grieken dachten ook dat de planeten 5 bijzondere sterren waren.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Stand van de sterren bij de geboorte van jezus, die klopt niet met het bijbelse verhaal, toch een vrij elementair punt in de bijbel.
Jouw brein is toch niet meer te redden babequote:Op zondag 30 januari 2011 02:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik moet stoppen met bier drinken, dit is slecht voor mijn brein
16 en sexueel gefrustreerdquote:Op zondag 30 januari 2011 02:20 schreef Ragboer het volgende:
Al die nerdmannetjes hebben het over religie, de tiefus. Je had nu ook een lekker wijf kapot kunnen naaien.
Klopt. ik ben gedoemd om als alcoholist te eindigen, en dat zal ik doen ook!quote:Op zondag 30 januari 2011 02:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw brein is toch niet meer te redden babe
Met alle plezier.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb het koud!!
Wie komt me opwarmen
Jij neukt ook geen lekker wijf.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:20 schreef Ragboer het volgende:
Al die nerdmannetjes hebben het over religie, de tiefus. Je had nu ook een lekker wijf kapot kunnen naaien.
quote:Op zondag 30 januari 2011 02:20 schreef Ragboer het volgende:
Vet, dan gaan we met zijn tweeën hangen op Hoog Catharijne.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt. ik ben gedoemd om als alcoholist te eindigen, en dat zal ik doen ook!
Alle wetenschappers zijn het erover eens dat Jezus heeft bestaan.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:20 schreef djkoelkast het volgende:
Feit: de bijbel is op z'n vroegst 300 n.Chr. geschreven en is dus per definitie een sprookje dat mond op mond steeds veranderd is.
en dan rappen voor een euro om albert heijn bier te kunnen kopenquote:Op zondag 30 januari 2011 02:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vet, dan gaan we met zijn tweeën hangen op Hoog Catharijne.
Nee, die Marokkaanse wilde niet mee.quote:
Samen dronken oud worden?quote:Op zondag 30 januari 2011 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt. ik ben gedoemd om als alcoholist te eindigen, en dat zal ik doen ook!
Jij begrijpt 't.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
en dan rappen voor een euro om albert heijn bier te kunnen kopen
Sterker nog: mijn zus bestaat nog steedsquote:Op zondag 30 januari 2011 02:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alle wetenschappers zijn het erover eens dat Jezus heeft bestaan.
Ze zijn veel eerder begonnen...quote:Op zondag 30 januari 2011 02:20 schreef djkoelkast het volgende:
Feit: de bijbel is op z'n vroegst 300 n.Chr. geschreven en is dus per definitie een sprookje dat mond op mond steeds veranderd is.
Prima.quote:
Nee want ik zou vannacht sowieso niet uitgaan, en de kans dat een random lekkere chick hier aanbelt met de vraag of ik haar wil schenken, is misschien nog wel kleiner dan de kans dat er een God is.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:20 schreef Ragboer het volgende:
Jij negert mij op msn?quote:
Laat het me 3x raden, stond ff mijn tanden te poetsenquote:Op zondag 30 januari 2011 02:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik draai dit voor een neger![]()
Maar ACDC heb ik niet (ik ken het wel).
quote:Op zondag 30 januari 2011 02:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sterker nog: mijn zus bestaat nog steeds
quote:Op zondag 30 januari 2011 02:22 schreef naatje_1 het volgende:
bier kopendat haal je gratis bij de plus
Ze was nog best lekker als ze dat echt was.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, die Marokkaanse wilde niet mee.
Zeker, ze woont alleen in Rotterdam.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ze was nog best lekker als ze dat echt was.
Nee, ik heb het ook niet gedaan trouwens, maar ene Fred Siebelink heeft al 18 kratjes bier gejat bij de plusquote:
Juistquote:Op zondag 30 januari 2011 02:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Laat het me 3x raden, stond ff mijn tanden te poetsen![]()
Damian Marley - Welcome To Jamrock ?
Misschien wat voor Snuf.?quote:Op zondag 30 januari 2011 02:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zeker, ze woont alleen in Rotterdam.
Ghehe.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
JuistDat je dat nou gemist hebt!
Is niet erg, ben wel blij dat veel mensen het een erg lekker nummer vinden.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
JuistDat je dat nou gemist hebt!
Nee mang, ik ga die chick hosselen.quote:
www.onzinradio.nl/roosterquote:Op zondag 30 januari 2011 02:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Wanneer draaien jij en darcli weer?
Ik draai hem regelmatigquote:Op zondag 30 januari 2011 02:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Is niet erg, ben wel blij dat veel mensen het een erg lekker nummer vinden.
Te ver weg voor jou, en er zijn genoeg marokkanen in Utreg volgens jou.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee mang, ik ga die chick hosselen.
Teveel jaquote:Op zondag 30 januari 2011 02:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Te ver weg voor jou, en er zijn genoeg marokkanen in Utreg volgens jou.
Weltrustenquote:Op zondag 30 januari 2011 02:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga een tukkie doen
Tot laters broeders en mooie vrouwen!
Jij ook man!quote:Op zondag 30 januari 2011 02:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga een tukkie doen
Trustequote:Op zondag 30 januari 2011 02:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga een tukkie doen
Dames die bier drinkenquote:
Nee man, ga weg. Er zijn er veul te veul.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je vindt marokkanen toch zo leuk?
Ik zal morgen of maandag al mijn reggae tracks online gooien op megaupload. Denk dat er veel tussen zal zitten wat men hier leuk gaat vinden.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
www.onzinradio.nl/rooster
uit mijn hoofd dinsdag
[..]
Ik draai hem regelmatig
Slaap lekker babequote:Op zondag 30 januari 2011 02:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga een tukkie doen
Ik ga zo. En ik draai verzoekjes voor zover ik ze heb, en anders wat ik er zelf bij vind passen.quote:Op zondag 30 januari 2011 02:27 schreef naatje_1 het volgende:
Wie gaat er na koelkast? En wilt die dan aub in dit genre draaien
Weltrustenquote:Op zondag 30 januari 2011 02:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zal morgen of maandag al mijn reggae tracks online gooien op megaupload. Denk dat er veel tussen zal zitten wat men hier leuk gaat vinden.
Maare ik ga nu mijn nest induiken, truste
Hoooiiii!!!quote:Op zondag 30 januari 2011 02:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zal morgen of maandag al mijn reggae tracks online gooien op megaupload. Denk dat er veel tussen zal zitten wat men hier leuk gaat vinden.
Maare ik ga nu mijn nest induiken, truste
prima, is goedquote:Op zondag 30 januari 2011 02:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga zo. En ik draai verzoekjes voor zover ik ze heb, en anders wat ik er zelf bij vind passen.
Ik heb vandaag gewoon de auto langs de weg gezet om even turn up the bass ultimate dreammix te luisterenquote:Op zondag 30 januari 2011 02:27 schreef djkoelkast het volgende:
wat een heerlijke ontspanningsmuziek![]()
Aphex Twin voor wie het wil weten
Trustequote:Op zondag 30 januari 2011 02:29 schreef First het volgende:
Ik ga ook slapen morgenvroeg weer de kerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |