Mooi voorbeeld van zo'n betweterpost.quote:
Ik zou de vorige opmerking onder eigenwijs scharen en deze onder betweterigquote:Op zondag 30 januari 2011 11:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van zo'n betweterpost.
Geen problemen mee. Zolang het mijn gelijk maar bewijst.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
Ik zou die opmerking onder eigenwijs scharen en deze onder betweterig
Ik heb ook nooit beweerd dat ik nooit eigenwijs of betweterig ben, hequote:Op zondag 30 januari 2011 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen problemen mee. Zolang het mijn gelijk maar bewijst.
Thanks voor de vertaling!quote:Op zondag 30 januari 2011 11:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze heeft weer gebatst en alles is weer zonneschijn met der vriendje
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet alleen batsen denk ik, maar volgens mij is ze zelfs klaargekomen.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet alleen batsen denk ik, maar volgens mij is ze zelfs klaargekomen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nietus.
Hij was doodop van de treinreis (Rotterdam en zulks) en ik heb hm alleen maar thuis gebracht. We zijn beide apart naar huis gegaan.
Tja, als je bijna letterlijk opvalt van de slaap, heeft het sowieso weinig zin om te blijven. Trouwens, ik heb vandaag nog genoeg te doen dus kon het ook niet uitzonderlijk laat maken. Was iets na 1 uur thuis.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat voor laffe tekkel is het?! geds.. zit je daar met je natte klets.
Normale mannen hebben daar een potje met reserve voor staanquote:Op zondag 30 januari 2011 11:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, als je bijna letterlijk opvalt van de slaap, heeft het sowieso weinig zin om te blijven. Trouwens, ik heb vandaag nog genoeg te doen dus kon het ook niet uitzonderlijk laat maken. Was iets na 1 uur thuis.
Ja, vast. Held.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Normale mannen hebben daar een potje met reserve voor staan
kon je niet lekker samen slapenquote:Op zondag 30 januari 2011 11:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, als je bijna letterlijk opvalt van de slaap, heeft het sowieso weinig zin om te blijven. Trouwens, ik heb vandaag nog genoeg te doen dus kon het ook niet uitzonderlijk laat maken. Was iets na 1 uur thuis.
Die zijn dan de volgende ochtend helemaal dood en verslapen zich, waardoor ze te laat op hun werk zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Normale mannen hebben daar een potje met reserve voor staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |