Echt super leuk! Mag ik vragen waar jij je hars bestelt?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:50 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik ben dit keer met de printer en inkt voor schaduweffecten aan de slag geweest
Roze bloemetjes ketting
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gele bloemetjes ketting
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het bos ketting
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat soort videos hebben mij ook een heel end op weg geholpenquote:
Gelijk heeft ze, eigenlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:17 schreef Audreyoot het volgende:
Volgens mij wil EilandjeOnline haar geheim niet prijsgeven haha!
Bedankt, ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:16 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
en pipoos wil ook helpen als startpunt
Ik maak die ook en ik blijf nergens aan hangen..was ik ook bang voor maar nog nooit gebeurd!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:45 schreef trui het volgende:
ik vind ze leuk miesjelle! maar die middelste heeft wat uit-stekende 'spijkerkopjes', blijf je daarmee niet achter van alles haken, en/of doen ze geen pijn?
Nee hier heb je geen last van. De kopjes steken nu iets uit omdat de kraaltjes opzij liggen. Als de kraaltjes als het ware 'hangen' valt het kraaltje naar beneden waardoor er niks meer uitsteekt!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:45 schreef trui het volgende:
ik vind ze leuk miesjelle! maar die middelste heeft wat uit-stekende 'spijkerkopjes', blijf je daarmee niet achter van alles haken, en/of doen ze geen pijn?
Tegenwoordig lijken veel mensen inderdaad voor goedkoop te gaan.. Dat de kwaliteit dan vaak beroerd is en iedereen er mee loopt is niet belangrijk?!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:40 schreef heaven7 het volgende:
Ik denk dat het sowieso amper nog loont om ze te verkopen?
Voorbeelden?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:30 schreef CecilBDemented het volgende:
Prachtig werk dames! heb tot 2 jaar geleden veel sieraden gemaakt.
nee ben niet gaymaar vond het gewoon gaaf om te doen.
bewonder jullie creativiteit!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |