Ik heb geen idee waar die bloemen vandaan komen, Heb ze gekregenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die zijn ook erg mooiWaar koop jij je bloemen? Xenos heeft geen goede bloemen meer
![]()
Ik heb wel via een site, rood-wit-blauw besteld, en die krijg ik vandaag of morgen binnen.
Dus even nog wat in elkaar knutselen voor zaterdag
Gisteren ook weer 1 gemaakt, de bedeltjes heb ik van een ketting af van de WibraDie ketting was 2 euro, en zat heeeeeeeeel veeeel bedeltjes aan
[ afbeelding ]
Halloquote:Op donderdag 28 april 2011 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow die is gaaf
Waar heb je die bloem gekocht en die veer
Leuk ik zie je bestelling wel tegemoet!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 18:20 schreef EilandjeOnline het volgende:
ondanks dat ik totaal niks met die bloemoorbellen heb (ik moet aan v*ginas denken wanneer ik ze zie) vind ik die oranje en de bordeaux gekleurde toch erg mooi om te zien
super cute!quote:
Maar daarentegen kan jij wel heel mooi dingen maken met gietharsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:54 schreef EilandjeOnline het volgende:
Mooie schilderingen! - Ik wou dat ik dat zo mooi kon
Heb weer wat nieuwe creaties
bloemen in knop ketting
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwarte boom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleurrijke vlinder
[ afbeelding ]
Geisha kettingen
[ afbeelding ]
Gekko Ketting
[ afbeelding ]
Heb je ook een website waar je ze verkoopt ofzo?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:13 schreef EilandjeOnline het volgende:
herkennen jullie em ?
[ afbeelding ]
het fok-liefheersbeestje uit de header, in mijn schilderkunst
Kijk eens in haar sigquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:35 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Heb je ook een website waar je ze verkoopt ofzo?
Die bovenste vind ik prachtigquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:03 schreef FokForumLurker het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier, al lurk ik al op Fok sinds BB1. Verder hou ik ook van sieraden maken, maar alleen niet iedereen haar smaak, namelijk romantische sieraden. Ik ben gek op pastelkleuren. Ik heb hier al mooie werkjes voorbij zijn schuiven!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groetjes!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |