Ben jij Trutdelamode op andere fora?quote:
Oh, excusez-moi!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:22 schreef EilandjeOnline het volgende:
waarom denk je dat ? dat is heel iemand andersmet ook een heel andere stijl
Die is echt onwijs tof.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:16 schreef EilandjeOnline het volgende:
een antiek vlindertje
[ afbeelding ]
Thnx maar er zit ook niks tussenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:31 schreef Susie het volgende:
Heb verder niet gekeken, maar misschien vind je hier iets: http://www.a-kralen.nl/
heb je die ketting zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:59 schreef Audreyoot het volgende:
Beste sieradenmakers
Ik heb jullie hulp nodig!! Voor het afdecoreren van mijn kostuum zoek ik rode cabochons/glazen plakstenen maar ik zoek me suf op internet en ik vind alle kleuren behalve rood!!
Dit is de ketting van het kostuum en ik het zo'n zelfde kleur nodig om de hoofdtooi af te maken:
[ afbeelding ]
Hebben jullie tips/webshops waar ik ze kan kopen voor een leuke prijs? De meeste cabochons in andere kleuren kosten iets van 0,20 cent tot max een euro.
Het liefst voor september dus na de vakantieperiode zou ik nog wel snel een bestelling kunnen doen denk ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:49 schreef _Bar_ het volgende:
voor wanneer heb je ze nodig Audreyooy?
Nee, ik ben een costuum het maken maar voor de ketting heb ik een costuumdesigner gevraagd, ik vond haar chockers zo mooiquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je die ketting zelf gemaakt?
-Hoi! Zou je willen stoppen met het spammen van je website op FOK!? Als je wilt adverteren kan dat door contact op te nemen met pr@fok.nl zodat je voor advertentieruimte/-mogelijkheden kunt zorgen op de legale manier-quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |