Niets van waar natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:52 schreef truedestiny het volgende:
echte psv overwinning natuurlijk.
quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:56 schreef Zwansen het volgende:
Nette overwinning. Moet zeggen dat Willem II én niet wilde voetballen én ook nog eens smerig speelde.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:56 schreef Zwansen het volgende:
Nette overwinning. Moet zeggen dat Willem II én niet wilde voetballen én ook nog eens smerig speelde.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Vond de manier van juichen wel zielig. Je weet dat Willem II twee onterechte rode kaarten heeft gekregen, ze staan laatste en krijgen in de laatste minuut een goal tegen. Gedraag je dan.
Want?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]. Zou me na zo'n wedstrijd een week niet laten zien man
Is toch een schandalig iets om over te praten? Beetje n dieptepunt van het jaar zoquote:
Stel je niet zo aan man. Alsof jij niet blij zou zijn als je in de laatste seconde toch nog wint, op wat voor manier dan ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Vond de manier van juichen wel zielig. Je weet dat Willem II twee onterechte rode kaarten heeft gekregen, ze staan laatste en krijgen in de laatste minuut een goal tegen. Gedraag je dan.
Wat is er schandalig aan dan? Alsof jullie nooit mazzel hebben gehad met scheidsrechters?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Is toch een schandalig iets om over te praten? Beetje n dieptepunt van het jaar zo
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:59 schreef Agüero het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Alsof jij niet blij zou zijn als je in de laatste seconde toch nog wint, op wat voor manier dan ook.
Jonge, leek alsof ze de CL hadden gewonnen. Of is het normaal bij PSV om zo te juichen als je wint van Willem II (9man.)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:59 schreef Agüero het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Alsof jij niet blij zou zijn als je in de laatste seconde toch nog wint, op wat voor manier dan ook.
Ik denk dat je hem wel snapt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jonge, leek alsof ze de CL hadden gewonnen. Of is het normaal bij PSV om zo te juichen als je wint van Willem II (9man.)
Ja ene Nijhuis mazzelt ons ook zovaak.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:59 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Wat is er schandalig aan dan? Alsof jullie nooit mazzel hebben gehad met scheidsrechters?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:05 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ja ene Nijhuis mazzelt ons ook zovaak.
Wij Ajacieden moeten niet zo zeuren.
Probeer jij Tong80 na te doen ofzo?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik word slaperig van die B acteur: Zeefuik.²
Jij post hier pas een week?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Probeer jij Tong80 na te doen ofzo?
Serieus wtf
Heel erg overdreven inderdaad.quote:
Heerenveen is thuis zo goed als onklopbaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:10 schreef Gramulanion het volgende:
Best absurde notering morgen:
14:30 SC Heerenveen - FC Groningen 1,90 3,35 4,00
Tja volgens de statistieken wint Groningen nooit uit, en Heerenveen scoort altijd thuisquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:10 schreef Gramulanion het volgende:
14:30 SC Heerenveen - FC Groningen 1,90 3,35 4,00
Ik zie Groningen wel winnen morgen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja volgens de statistieken wint Groningen nooit uit, en Heerenveen scoort altijd thuis
Wie?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben benieuwd naar Assaïdi. Speelt heel erg leuk.²
Die buitenspeler van Heerenveen.quote:
Welke buitenspeler?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die buitenspeler van Heerenveen.²
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:10 schreef Gramulanion het volgende:
14:30 SC Heerenveen - FC Groningen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een buitenspeler datdie Ajax niet heeft..
Zou best kunnen, als hij al bij Heerenveen speelt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een buitenspeler dat () Ajax niet heeft..
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Ach, komop man. Wil een leuke analyse van BB.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Kap eens met dat kinderachtige gedrag.
Echt een speler die niet in het zogenaamde 'wentelwiekensysteem' trapt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach, komop man. Wil een leuke analyse van BB.
ADO is geen Willem II. En ADO werd niet zo hard genaaid door de scheids.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax deed dat vorig jaar ook toen ze in de laatste minuut 1-0 scoorde tegen ADO.
Neh, van BB is leuker.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Echt een speler die niet in het zogenaamde 'wentelwiekensysteem' trapt.
Dat is die Marokkaanse buitenspeler van Heerenveen, heeft bij de Graafschap gespeeld. Hij lachte elke kooi van Faraday keihard uit. Zou niet misstaan bij Ajax of Twente.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is die Marokkaanse buitenspeler van Heerenveen, heeft bij de Graafschap gespeeld. Hij lachte elke kooi van Faraday keihard uit. Zou niet misstaan bij Ajax of Twente.²
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is die Marokkaanse buitenspeler van Heerenveen, heeft bij de Graafschap gespeeld. Hij lachte elke kooi van Faraday keihard uit. Zou niet misstaan bij Ajax of Twente.
Heeft een verfijnde techniek en doet qua mimiek en taalkunde denken aan van Persie.²
Dit was een legendarische wedstrijd en ben apetrots dat ik deze wedstrijd live heb mogen aanschouwen achter de tv. Elke actie of goal van de As deed wat vertederends met mijn milt. Heerlijk.quote:
Doorvertellen aan je kleinkinderen he, niet vergeten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit was een legendarische wedstrijd en ben apetrots dat ik deze wedstrijd live heb mogen aanschouwen achter de tv. Elke actie of goal van de As deed wat vertederends met mijn milt. Heerlijk.²
Hij was weergaloos die dag.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit was een legendarische wedstrijd en ben apetrots dat ik deze wedstrijd live heb mogen aanschouwen achter de tv. Elke actie of goal van de As deed wat vertederends met mijn milt. Heerlijk.²
Werden ze wel, keeper kreeg rood waardoor Ricky van den Bergh moest keepen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ADO is geen Willem II. En ADO werd niet zo hard genaaid door de scheids.
En waarom kreeg de keeper rood? Omdat hij De Zeeuw (?) een klap gaf.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Werden ze wel, keeper kreeg rood waardoor Ricky van den Bergh moest keepen.
Je mag natuurlijk wel overdreven juichen als je in de verlenging van Dordrecht wint als Ajax zijnde?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jonge, leek alsof ze de CL hadden gewonnen. Of is het normaal bij PSV om zo te juichen als je wint van Willem II (9man.)
Keurde ik dat goed dan? Nee, dus lul niet zo.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:40 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk wel overdreven juichen als je in de verlenging van Dordrecht wint als Ajax zijnde?
Verongelijkte vervelende Amsterdammers ook altijd. Echt overal en altijd een grootheidswaanzin tentoon stelen
Ik ken jou doorgaans als een leuke en vriendelijke user. Wat is er met jou vandaag?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Keurde ik dat goed dan? Nee, dus lul niet zo.
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ken jou doorgaans als een leuke en vriendelijke user. Wat is er met jou vandaag?²
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ken jou doorgaans als een leuke en vriendelijke user. Wat is er met jou vandaag?²
Ja, daar mag het wel. Of heb ik de 2 onterechte rode kaarten die dordt kreeg gemist?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:40 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk wel overdreven juichen als je in de verlenging van Dordrecht wint als Ajax zijnde?
Verongelijkte vervelende Amsterdammers ook altijd. Echt overal en altijd een grootheidswaanzin tentoon stelen
Onterecht? Die tackle op Dzsudzsak was meer dan verdient rood.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, daar mag het wel. Of heb ik de 2 onterechte rode kaarten die dordt kreeg gemist?
Ja hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 10:17 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Onterecht? Die tackle op Dzsudzsak was meer dan verdient rood.
Oh ja, zeker. Elke overwinning hebben wij te danken aan de knvb en de abritrage.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:59 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Wat is er schandalig aan dan? Alsof jullie nooit mazzel hebben gehad met scheidsrechters?
Kom op zeg. Het was overduidelijk een tackle op de man zonder ook maar de kleinste intentie om de bal te spelen.quote:
Absoluut een gele kaart, maar rood?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:30 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Kom op zeg. Het was overduidelijk een tackle op de man zonder ook maar de kleinste intentie om de bal te spelen.
Omdat hij een troll cq. kloon is.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:36 schreef Piebe het volgende:
[..]
Ja joh. Echt een verpletterende indruk heb je nog niet achtergelaten blijkbaar.
Is er nog sprake van als dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 12:45 schreef Zwansen het volgende:
Ja!
Als Feyenoord vanmiddag verliest dan wordt het wel heel erg penibel voor Feyenoord.
Dat heb hem nooit bij Ajax zien doenquote:Op zondag 30 januari 2011 12:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zo zo, Zeegelaar net gehuurd van Ajax nu al een assist
quote:Op zondag 30 januari 2011 10:17 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Onterecht? Die tackle op Dzsudzsak was meer dan verdient rood.
Weer een scheidsrechter die een wedstrijd kapot fluit. Niet te geloven.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:55 schreef FireFox1 het volgende:
Is iedere overtreding tegenwoordig goed voor rood?
Scheidsrechters zijn weer lekker bezig
Koninklijke Nederlanse Kankah Bondquote:Op zondag 30 januari 2011 12:56 schreef Zwansen het volgende:
Nou, ADO kan weer 3 punten bijschrijven.
Ik zou er ook zodra ipv als van makenquote:Op zondag 30 januari 2011 12:46 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Is er nog sprake van als dan?Lijkt me zo goed als onmogelijk van Twente thuis te winnen.
Als het aan de scheidsrechter ligt wel jaquote:
Ja hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 13:01 schreef Wilskracht het volgende:
Bij een onterechte rode kaart zouden beide ploegen van het veld moeten lopen en dan pas weer verder gaan als de scheids de rode kaart intrekt.
Alsof Ado dit een onterechte kaart vindt?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:01 schreef Wilskracht het volgende:
Bij een onterechte rode kaart zouden beide ploegen van het veld moeten lopen en dan pas weer verder gaan als de scheids de rode kaart intrekt.
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof Ado dit een onterechte kaart vindt?
Ik moest er ook gelijk aan denken jaquote:
Van den Brom zit morgen in voetbal international hoop dat ze dat vragen?quote:Op zondag 30 januari 2011 13:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof Ado dit een onterechte kaart vindt?
Nee, totaal niet. Was niet eens een gele kaart waardquote:Op zondag 30 januari 2011 13:07 schreef Jojoortje het volgende:
Was die rode kaart terecht? Niks van gezien.
Domme ambtenaar van Heerenveen..quote:Vanwege de komst van een groot aantal FC Groningen supporters per auto zal er vandaag vanaf ongeveer 13:00 uur extra verkeersdrukte zijn rondom het Abe Lenstra stadion. Dit zal ook gevolgen hebben voor het parkeren.
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:01 schreef Type-R het volgende:
NSB'er zeggen tegen scheidsrechter roepen
Dikke FAIL, welke supporters doen dat? Gelijk transporterenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:01 schreef Type-R het volgende:
NSB'er zeggen tegen scheidsrechter roepen
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:34 schreef Agüero het volgende:
Hij stond buitenspel maar dat maakte hij toch goed af, die Matavz.
Balletje van Wijnaldum had iets meer teruggelegd moeten worden richting Cabral.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:40 schreef Sloggi het volgende:
Ik geloof m'n ogen niet, Feyenoord legde een aardige aanval op de mat!
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:40 schreef Sloggi het volgende:
Ik geloof m'n ogen niet, Feyenoord legde een aardige aanval op de mat!
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:42 schreef Siyara het volgende:
Feyenoord goed bezig, hopen dat er goals vallen...
Ik kom toch terug op m'n laatste post. Ik hoop dat Biseswar snel het veld afgaat. Liefst voor altijd.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:45 schreef TC03 het volgende:
OMG, die ziekenhuisballetjes van Biseswar, daar sla je toch van op tilt. Ik wel.
Dit dusquote:Op zondag 30 januari 2011 14:45 schreef dakraam het volgende:
Volgens mij nu al meer voor feyenoord kansen dan tegen Ajax
Als wij Duitsers zijn, zijn jullie dan de Nederlandse Antillen?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:49 schreef Gorill0r het volgende:
Kom op Feyenoord!Winnen van die Duitsers!!!
0-1, balverlies van Leonardo in de eigen 16 en Blind en De Jong tikken het simpel uit.quote:
Wij zin broabanders, skön volk!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:49 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Als wij Duitsers zijn, zijn jullie dan de Nederlandse Antillen?
Omdat er een speciaal topic voor is.quote:
mooiquote:Op zondag 30 januari 2011 14:53 schreef Gizmo112 het volgende:
Post het maar lekker hier, anders moet ik van het ene topic naar het ander
Dan doe je dat maar. NAC - Ajax kan in het andere topic.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:53 schreef Gizmo112 het volgende:
Post het maar lekker hier, anders moet ik van het ene topic naar het ander
Goed zo groningen.quote:
Even gequote.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:56 schreef tochweerhenk het volgende:
Als Heerenveen dit wint trakteer ik heel Fok! op saucijzenbroodjes.
dealquote:Op zondag 30 januari 2011 14:56 schreef tochweerhenk het volgende:
Laten we het hopen.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:56 schreef tochweerhenk het volgende:
Kom je het brengen of ?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:56 schreef tochweerhenk het volgende:
Dan wordt hij ook meteen 2x zo veel waard.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:59 schreef Agüero het volgende:
Dost gaat erin komen.![]()
Hij gaat er drie maken, let maar op.
ja toggquote:Op zondag 30 januari 2011 14:59 schreef Agüero het volgende:
Dost gaat erin komen.![]()
Hij gaat er drie maken, let maar op.
Vrouwen en voetbalquote:
Cambuurquote:Op zondag 30 januari 2011 15:04 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hup degraderenCambuur kom terug!
Heerenveenquote:
Hij doet het idd nu prima, vorige wedstrijden ook al.quote:
1964/1965 - Cambuur - SC Heerenveen (4-1)quote:
Twente is moequote:Op zondag 30 januari 2011 15:09 schreef Gwunnik het volgende:
Feyenoord houdt lang vol... spelen ze goed?
valt me zeker niet tegen.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:09 schreef Gwunnik het volgende:
Feyenoord houdt lang vol... spelen ze goed?
Tsja... ik wacht nog steeds op het moment dat ze weer eens uit de eerste divisie komen om een waardige derby te spelen, maarja, ze blijven maar aanbaggeren daarquote:Op zondag 30 januari 2011 15:08 schreef Rickazio het volgende:
[..]
1964/1965 - Cambuur - SC Heerenveen (4-1)Club met geschiedenis, Cambuur.
Feyenoord speelt gewoon goed hoor,quote:
Nee, Feyenoord gaat gewoon voor het kampioenschap.quote:
Denk het ook Leoquote:Op zondag 30 januari 2011 15:11 schreef dakraam het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord gaat gewoon voor het kampioenschap.
In de Jupiler Leaguequote:Op zondag 30 januari 2011 15:11 schreef dakraam het volgende:
[..]
Neeheequote:
?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:11 schreef dakraam het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:11 schreef dakraam het volgende:
[..]
hahahaquote:Op zondag 30 januari 2011 15:14 schreef Blobje het volgende:
Pedersen... wat doe je.... bal terug naar Groningen sturen?
Inderdaad, limonade is voor de echte bazenquote:
indd, had ik nu 40.000 kunnen hebbenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef leolinedance het volgende:
4x je inzet bij winst voor Groningen, had in moeten zetten
Ja hoor, jij hebt 10.000 euro ingezet?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef Rickazio het volgende:
[..]
indd, had ik nu 40.000 kunnen hebben
Groen.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zit trouwens aan de Croky chips, die groene versie. Héérlijk!²
40.000quote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef Rickazio het volgende:
[..]
indd, had ik nu 40.000 kunnen hebben
bijvoorbeeld ja, als ik het geweten hadquote:Op zondag 30 januari 2011 15:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja hoor, jij hebt 10.000 euro ingezet?²
Is ook een droevige club dus past er wel bij.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Godverdomme wat een droevige wedstrijd van Ajax weer.
NAC is nóg droevigerquote:Op zondag 30 januari 2011 15:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Godverdomme wat een droevige wedstrijd van Ajax weer.
Daar heb je een degelijke Insigina voor hoor.quote:
Doe eens niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar heb je een degelijke Insigina voor hoor.²
Opelquote:Op zondag 30 januari 2011 15:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar heb je een degelijke Insigina voor hoor.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |