ah, ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik heb de lapo (bewust) gepakt en dus staat de boel op zijn kop
Bad!quote:
precies op dit momentquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
Een geval van probeert u het later nog eens![]()
Hier is een badquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bad!Ik wil ook weer eens in bad
![]()
Klopt. Mijn lapohunt heeft voor ellende gezorgd zo bljktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij nietsAlthans, ik ben niet geirriteerd en ga me ook niet laten irriteren
![]()
Maar ik geloof dat sommigen de lapo's van stu niet waarderen oid... Maar misschien begrijp ik het ook niet goed
* Marijkezwolle leidt Pgr af zodat ze van zijn ijsje kan smikkelenquote:
Er zijn zoveel dingen hier 'kinds' en om daar nou een drama van te maken. Wat zal ik zeggenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, ja.
vind je dat zelf ook niet onderhand een beetje kinds?
Maar dat zou raar zijn, bij jou in badquote:
Heul mijn ijsje is op!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle leidt Pgr af zodat ze van zijn ijsje kan smikkelen
Kan ook zonder mijquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat zou raar zijn, bij jou in bad![]()
Wil je dan bij mij in bad?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat zou raar zijn, bij jou in bad![]()
die conclusie trek je zelfquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goh, zou hier bijna van denken dat je het over mij hebt
Oh dat kan me de bliksem schelen hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, ik heb de lapo (bewust) gepakt en dus staat de boel op zijn kop
Nou ja, kijk, in ONZ is lapohunten okee, maar op andere subfora wordt dat niet zo gewaardeerd en dat mensen er dan wat van zeggen is niet zo heel vreemd toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt. Mijn lapohunt heeft voor ellende gezorgd zo bljkt
Zo te zien geniet jij er vanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:14 schreef wel.o.k het volgende:
hoe dan ook, ik heb mijn mailtjes weer binnen en verstuurd.....
dus wokkie gaat lekker op de hotelkamer hangen tot hij in bad mag![]()
en daarna de massageolie gebruiken
Nee, ik sprak een vermoeden uitquote:
Ik was hier zojuist ook, maar toen had ik de indruk dat jullie er waren, maar dat bleek niet het gevalquote:
En anderen doen dat nooit rightquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat kan me de bliksem schelen hoor![]()
Alleen dat irritante schizofrene gezelfquoot mag wel stoppen
Nuut dat was ik niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |