jawel hequote:
Voor de epische monoquote:
Ja klopt, zo een Arnhemboy smste me netquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:48 schreef Watertornado het volgende:
Wat de fuck Vitesse staat voor op RodaJC?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:48 schreef Zokunen het volgende:
Ik hoop dat Utreg wint, sympathieke club vind ik.
totaal niet verwachtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:48 schreef Watertornado het volgende:
Wat de fuck Vitesse staat voor op RodaJC?
Superboeren is hun bijnaam en de superboeren verkopen hun kip niet eerlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:48 schreef Zokunen het volgende:
Ik hoop dat De Graafschap wint, sympathieke club vind ik.
tegen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan een 6-1 worden, Maar Twente gaat episch stunten met een 10-0 in de grolsch veste
Feyenoord, ik hoop stieken op een stunt van die kakkies, gunstig voor de puntenquote:
Dat weet jij heul nietquote:
Ik deed het dansje ookquote:
wat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een kees hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Nou, heel Fok weet 't.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:53 schreef Zokunen het volgende:
't zijn dinosauruseierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jochie, ik ging pláát van die opmerking vajje.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een kees hè.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:53 schreef Zokunen het volgende:
De mijne zijn niet zo groot hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nopequote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:54 schreef sharr het volgende:
Dit nummer is toch niet apres ski? Of wel
Maakt toch niet uit als je het leuk vindt?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:54 schreef sharr het volgende:
Dit nummer is toch niet apres ski? Of wel
Bier tanken lukt toch wel ongeacht of het apres ski is of nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit als je het leuk vindt?
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:55 schreef sharr het volgende:
Hij klinkt nu al leuker dan de originele
Hou dat lekker op msn!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Cammen met lieven bartjen.
[ afbeelding ]
Weet je dat ik een truck van "Barnhoorn" zagquote:
Je bente er echt trots op hehquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
geyl hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je je doos al laten zien aan hem?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:56 schreef Beach het volgende:
Dat onderste meisje ziet er wel knap uit, dat bovenste meisje minder.
je lijkt hier echt niet op je foto'squote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
dan kunnen we meteen aan gras vragen of ze wel een kale kano heeftquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je je doos al laten zien aan hem?
NEE GA DOOR!!!!quote:
Eens met deze baasquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan kunnen we meteen aan gras vragen of ze wel een kale kano heeft
En dat een uur lang?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:58 schreef trolololo het volgende:
[..]
gras gaat geyle verhalen over Sabine vertellen
Nee klopt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:57 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
je lijkt hier echt niet op je foto's
en dan kom ikquote:
ik hoop snel en doe de groetjes aan me over de readio okeequote:
Ik moet dat echt effe op mijn telefoon raggen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Het blijft gewoon leuk om na te doen
Ik ga over een uur borrelen bij een vriendinquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dan kom ikmet 2 foute platen, een paar requests, waaronder dubstep animale, en een paar steengoede platen, waaronder the prodigy
Ik ook denk ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga over een uur borrelen bij een vriendin![]()
En zorgen dat ik om 11 uur weer thuis ben en kan luisteren naar koelkast
Dit is Dire Straits hoorquote:
Jij ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga ervandoorveel plezier vanavond
byebyequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
doeiquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoop ik ook voor Ajax, Ben bang dat Ajax niet wint in Breda..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:04 schreef Zokunen het volgende:
Ik hoop dat Willem II hun winning streak door gaan zetten
Jawel johquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoop ik ook voor Ajax, Ben bang dat Ajax niet wint in Breda..
Veel plezier met skype en je vriendje enzo en kanoosquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
We hebben Hamlap dan wel weer, dus wat meer scorend vermogen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoop ik ook voor Ajax, Ben bang dat Ajax niet wint in Breda..
Maar wij zijn Ajaxquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serieus, Ze hebben Twente, Psv, Feyenoord, AZ niet laten winnen.
lolquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Weten jullie dat dit nummer sinds kort gecensureerd wordt in Canada omdat er een paar keer faggot in wordt gezegd.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Weten jullie dat dit nummer sinds kort gecensureerd wordt in Canada omdat er een paar keer faggot in wordt gezegd.
quote:
triestquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar dat vind ik ook echt niet kunnen. Komop je gaat toch niet Faggot zeggen in een liedje.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb vertrouwenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serieus, Ze hebben Twente, Psv, Feyenoord, AZ niet laten winnen.
quote:
Ook echt sinds vorige maand ofzo he. Dit nummer is al zo oud en nu pas ontdekken dat ze het over faggots hebbenquote:
Dan hadden ze het jaren terug al moeten censurerenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar dat vind ik ook echt niet kunnen. Komop je gaat toch niet Faggot zeggen in een liedje.
Ik heb licht vertrouwen, Nac pak je in eigen huis niet zo snelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen
[..]
[..]
Ook echt sinds vorige maand ofzo he. Dit nummer is al zo oud en nu pas ontdekken dat ze het over faggots hebben
Toch is 't Ajax een paar dagen terug gelukt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb licht vertrouwen, Nac pak je in eigen huis niet zo snel
Kuikensquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Geld voor niets en gratis kuikens.
Nac in rat verlegh bedoel ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch is 't Ajax een paar dagen terug gelukt.
Dit.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:09 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik moet nu al pissen van het bier
Je hoeft het nummer niet heul uit te laten lopen hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja sorry.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hoeft het nummer niet heul uit te laten lopen hoor
Ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:10 schreef trolololo het volgende:
Accenten
Gaat dat goed samen met een gronings accent?
Grapjas.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:10 schreef djkoelkast het volgende:
whaha hij zei "een van de beste bands ter wereld" en toen startte hij herrie in die heel wat ziektes veroorzaakt
Ja echt niet leuk gewoonquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:10 schreef djkoelkast het volgende:
whaha hij zei "een van de beste bands ter wereld" en toen startte hij herrie in die heel wat ziektes veroorzaakt
nog leuke plannen voor vanavond?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:10 schreef djkoelkast het volgende:
Helaas welquote:
Doe je ook what is draaien even van MKquote:
Wie?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je ook what is draaien even van MK
Je weet wel die artiest waar ik wel ben geweest en jij nietquote:
rap af makenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:11 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
nog leuke plannen voor vanavond?
Die draaide ik net.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet wel die artiest waar ik wel ben geweest en jij niet
Evil hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het was geen request, dit draai ik voor huppel.
Heul niet jij draaide Dire Straits. Mark Knopfler heeft ook een solocarrierequote:
Holy shit, ik ziequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Sigthorsson heeft er zin in, Hatrick in 30 minuten...
3-0 voor AZ
neequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Huh is het topic naar VBL geschopt?
Dit.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Huh is het topic naar VBL geschopt?
Ghehe ik heb bier, luister radio Onzin, volg voetbal via twitterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:16 schreef Zokunen het volgende:
Weekend: Muziek, Bier, voetbal en als het ff kan tieten
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:16 schreef Zokunen het volgende:
Weekend: Muziek, Bier, voetbal en als het ff kan tieten
Ik volg voetbal ook via twitter, althans AZ danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik heb bier, luister radio Onzin, volg voetbal via twitteren boobs zijn ook aanwezig
![]()
Life is great
Ik draai alleen prachtmuziek.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, hij draait alleen bockplaten
Waar is Limburg?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:18 schreef Watertornado het volgende:
RODA HET KAN NOG KOM OP JONGENS GROETJES UIT LIMBURG
Ik volg eredivisielivequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik volg voetbal ook via twitter, althans AZ dan
Stijn in een naam voor Limburgers.quote:
Stoer.quote:
Alles plannen rond Radio Onzinquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:19 schreef Zokunen het volgende:
Hmm moet fringe ook nog kijken :S Eens kijken wanneer ik dat ga inplannen
Het erge is... mijn overgrootouders zijn Limburganezen en mijn achternaam is HEUL ERG limburgsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Stijn in een naam voor Limburgers.
Niet doorvertellen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Gras je houdt stiekem heus wel van me
Ik zeg niksquote:
wat is je achternaam danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:22 schreef trolololo het volgende:
[..]
Het erge is... mijn overgrootouders zijn Limburganezen en mijn achternaam is HEUL ERG limburgs
Jij bent een kloteneefjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:22 schreef trolololo het volgende:
[..]
Het erge is... mijn overgrootouders zijn Limburganezen en mijn achternaam is HEUL ERG limburgs
Gokje: daar is hij heel blij meequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:23 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hij heeft een andere achternaam
Nah ik heb tenminste niet een achternaam die je hier vaak hoortquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gokje: daar is hij heel blij mee
Vertelquote:
Gruntnbergh?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:24 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nah ik heb tenminste niet een achternaam die je hier vaak hoortzijne ook niet bij hem
Ik heet gewoon de graafquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:24 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nah ik heb tenminste niet een achternaam die je hier vaak hoortzijne ook niet bij hem
Ik geniet van de muziekquote:
Heb ik ook vaakquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik moet nog een half broodje shoarma eten, maar ik zit vol na 3
proppen, vetzakquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Geef hier dan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
toon tochquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Was jij kleuter toen elevation uitkwamquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als peuterkleuter erop dansen. Al werd er meer op Elevation gedanst.
Zoek je ruziequote:
rukken met andere armquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik heb spierpijn aan mijn linkerarm
Bedoel je na 3,5 of was je echt van plan drie en een half broodje te eten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik kreeg gisteren met pijn en moeite mn broodje döner naar binnenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zet je USB even open, dan komt ie zoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:27 schreef trolololo het volgende:
[..]
Geef hier dan.
Ik heb zin in Dürum enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |