dus de zoon van die dierenarts is nu verdachtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:09 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ader-eindhoven.html#
Goed bezig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb de fragmentjes wel geluisterd ennnnn gisteren naar de JJJ-docu gekeken
Ik verwacht een overhoring van Greys en ik ben graag goed voorbereidquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed bezig.![]()
Ik vertrouw erop dat Erik me (ons) in de auto kan bijpraten.
Dan verstop ik me achter jou.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik verwacht een overhoring van Greys en ik ben graag goed voorbereid
Ik beloof dat ik geen maoams zal etenquote:
Volg je gevoel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik geen maoams zal eten![]()
Ik twijfel; to tuk or not to tuk![]()
Q alweer terug trouwens?
Ai! Nu raak je een pijnlijk punt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:30 schreef indaha het volgende:
Hebben jullie nog een spandoek gemaakt zodat we jullie kunnen herkennen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:34 schreef indaha het volgende:
Ik heb mijn man overgehaald om morgen te kijken naar het songfestival,omdat het toch alleen liedjes van de 3 J's zijn en omdat ik zei dat ik moest kijken vanwege het FOK Forum gaan we gezellig samen kijken en streng jureren
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel veel vlaggetjes, een oranje hoed en een paar loslopende boa's. That's us!
En als we allemaal frikandel speciaal bestellen: dat groepje met een lege ruimte van een meter eromheen.
Jouw arme manquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:34 schreef indaha het volgende:
Ik heb mijn man overgehaald om morgen te kijken naar het songfestival,omdat het toch alleen liedjes van de 3 J's zijn en omdat ik zei dat ik moest kijken vanwege het FOK Forum gaan we gezellig samen kijken en streng jureren
En Greys met hakken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Jouw arme man
Maar heel leuk dat jullie gaan kijken, ik ben benieuwd wat je er van vindt!
We hebben geen spandoek (niemand wilde het vasthouden![]()
) maar we hebben wel vlaggetjes en sommigen zijn in het roodwitblauw en met boa's enzo. Whehe.
Nee ik laat mijn hakken thuis, want we moeten staan al die tijdquote:
Heel verstandig. Geen teenslippertjes aandoen he? Koud en auwauwauw mensen op je tenen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik laat mijn hakken thuis, want we moeten staan al die tijd
En anders val ik echt teveel op tussen jullieIk ben verwoed op zoek naar schoenen zonder hakken die ik morgen aan wil...
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Jouw arme man
Maar heel leuk dat jullie gaan kijken, ik ben benieuwd wat je er van vindt!
We hebben geen spandoek (niemand wilde het vasthouden![]()
) maar we hebben wel vlaggetjes en sommigen zijn in het roodwitblauw en met boa's enzo. Whehe.
Ik ga het beneden met mijn man kijken en neem het NSF boven met de video wel op dat kan ik naderhand nog eens kijken of ik jullie vind met hoedjes en boa's.quote:
Nee dat heb ik wel afgeleerd toen bij Dierenthuisquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel verstandig. Geen teenslippertjes aandoen he? Koud en auwauwauw mensen op je tenen.
Dat probleem heb ik niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet morgen
Maar weer in het zwart denk ik. Maar ik twijfel bij hetgeen ik aan wil nu of ik dat vorig jaar niet toevallig ook aan had naar het NSFDat kán niet natuurlijk.
Nee dat kan zeker niet want al die mensen weten heus nog wel wat je vorig jaar aanhad, vooral Yolante heeft daar oog voorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
Maar weer in het zwart denk ik. Maar ik twijfel bij hetgeen ik aan wil nu of ik dat vorig jaar niet toevallig ook aan had naar het NSFDat kán niet natuurlijk.
geen fotos om t terug te zoeken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
Staan hier op fok zelfs, toch?quote:
Nee geloof het niet! Er moet ergens een foto met Dirkh zijn, maar die kan ik even niet vinden. En volgens mij staat alleen mijn hoofd daar opquote:
Waar staat die reportage van jullie? Of heeft Dirk die geblogd en zijn daar alleen maar foonfoto's van?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
Ah, foto met Dirk gevonden. Maar daar zie je idd geen kleding op.
Wel iets zwarts zo te zien aan het kleine stukje. En meer foto's waren er niet.
Ben je niet in de war met die persdag op de Zaanse Schans? Daar waren best veel foto's van.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar staat die reportage van jullie? Of heeft Dirk die geblogd en zijn daar alleen maar foonfoto's van?
quote:Shit Greys, wat een probleem.![]()
Nee, die persdag weet ik nog, maar ik dacht dat er meer foonfoto's waren gemaakt tijdens het NSF.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met die persdag op de Zaanse Schans? Daar waren best veel foto's van.
Maar van het NSF echt amper, in elk geval niet met ons zelf er op![]()
Die ene foonfoto van heel dichtbij van twee hoofden was de enige foto met personen er op.
Ik dacht dat jij iedereen daar al minimaal een keer gezien had.quote:[..]![]()
![]()
Ik vind het altijd stiekem best eng heur, met zoveel mensen meeten waarvan ik sommigen nog nooit gezien heb.
Ja dat heb ik ook , daarom twijfelde ik laatst ook over de Fokmeet die uiteindelijk niet doorgingquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:59 schreef indaha het volgende:
[quote] (Greys)Ik vind het altijd stiekem best eng heur, met zoveel mensen meeten waarvan ik sommigen nog nooit gezien heb.
Hoe oud is het kindje?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:03 schreef Oognip het volgende:
Pffff faalde eerste minuten van mijn oppascarriere zijn niet geslaagd. Papa en mama waren 10 minuten weg en kind begon te huilen en was helemaal in paniek. "mama mama mama maaaaama!" Ze hadden al gewaarschuwd als ze wakker wordt, is ze niet meer stil te krijgen en moet je ons bellen. Nou ok. Maar wel shit
Kun jij toch niks aan doen dan? Maar goed dat de ouders al hadden gezegd dat je mocht bellen. Niet vervelend over voelen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:03 schreef Oognip het volgende:
Pffff faalde eerste minuten van mijn oppascarriere zijn niet geslaagd. Papa en mama waren 10 minuten weg en kind begon te huilen en was helemaal in paniek. "mama mama mama maaaaama!" Ze hadden al gewaarschuwd als ze wakker wordt, is ze niet meer stil te krijgen en moet je ons bellen. Nou ok. Maar wel shit
Volgens mij is er nog een kaartje over voor morgen.quote:
Gratis kaart voor Nationaal Songfestival op 30 januari a.s.quote:
Als je op de route Limburg/Hilversum, Noord-Holland/Hilversum of Friesland/Hilversum woont valt er wellicht iets te regelen.quote:en ik heb geen vervoer naar hilversum
Ik heb ook geen jurk. En boa's zijn in de minderheid en we hebben 247568935 vlaggetjes!quote:en last but not least geen jurk en geen boa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dan is mijn intuïtie wel eens stukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:02 schreef Cat22 het volgende:
En toch he, als je erover nadenkt: je intuïtie zorgt er wel voor dat je niet gaat meeten met mensen die op het forum heel anders zijn dan irl. Dus eigenlijk is zo'n meet gewoon oppikken waar je online gestopt was. Behalve dat je even moet onthouden wie wie is, bij geen gebruik naamkaartjes.![]()
Meisje wordt in april 3 jaar. En Cat echt lullig voel ik me al niet meer maar jammer is het wel.quote:
De meets die ik heb zijn meestal met een groep. En dan tref je inderdaad mensen die niet helemaal sporen met je intuïtie. Maar in een grotere club is dat niet zo erg. Vervelender wordt het als je met maar 1 of 2 mensen meet en het klikt absoluut niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is mijn intuïtie wel eens stuk
Ik heb wel eens mensen gemeet die echt héél anders waren in het echt dan ik me had voorgesteld hoor. En niet perse negatief, sommigen waren ook veel leuker dan ik dacht.
Ik ken alleen Peter en JJdJ1984 niet. Maar ik ben sowieso niet zo'n held met dat soort dingen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik dacht dat jij iedereen daar al minimaal een keer gezien had.Komt goed joh, ik ken volgens mij de meerderheid, dan geldt dat zeker voor jou.
Dan mag je je achter mij verstoppen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken alleen Peter en JJdJ1984 niet. Maar ik ben sowieso niet zo'n held met dat soort dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ook wel typisch van die ouders dat ze het kind dan bij een vreemde achterlaten. Kun jij ook niks aan doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Meisje wordt in april 3 jaar. En Cat echt lullig voel ik me al niet meer maar jammer is het wel.
Heeft Oognip haar dan nog nooit eerder gezien?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook wel typisch van die ouders dat ze het kind dan bij een vreemde achterlaten. Kun jij ook niks aan doen natuurlijk.
Ik pb je.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:16 schreef indaha het volgende:
Ik woon in een dorp bij Roermond en je maakt het wel heel verleidelijk, zou ik dan met iemand mee kunnen rijden? En ik zou eerst eens contact op moeten nemen met Madmaster of de kaart er nog is.Ik hoef hem ook niet gratis te hebben.
ja inderdaad als zo'n kind wakker wordt en ze ziet een wildvreemde dan is het logisch dat ze huiltquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft Oognip haar dan nog nooit eerder gezien?
Want dan is het minder slim idd. Dan moet je toch eerst een speelmiddagje samen hebben of zo.
Mijn neefje van 1 kijkt me nog steeds super verbaasd aan als ik hem een keer uit bed haal terwijl ik er niet was toen hij ging slapen. Maar gelukkig gaat hij niet janken. Dat zou best gênant zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja de kids van mn zusje zijn daar bijvoorbeeld echt heel makkelijk in hoor, als je hun vertelt dat er iemand op ze komt passen die ze niet kennen en ze zouden wakker worden zouden ze vrolijk hoi zeggen en met je spelen
Ik zie een plan ontstaan!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
De kaart van MadMaster is er nog, die heeft hij mij gemaild namelijk
Dus die kan ik je dan zo doormailen Indaha, hoef je hem alleen nog even uit te printen.
Ik heb haar wel al vaker gezien hoor en vandaag hebben we haar ook al gezien. Haar ouders vertellen alleen niet dat ze weggaan omdat ze dan al helemaal overstuur is. Toen ze wakker werd zag ze ons dus en schrok ze. Haar opa n oma passen dagelijks op haar maar als die dat ook 's avonds doen en ze wordt wakker is zo ook helemaal in paniek. Het maakt haar niks uit wie er oppast, het moeten echt haar papa en mama zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:17 schreef indaha het volgende:
[..]
ja inderdaad als zo'n kind wakker wordt en ze ziet een wildvreemde dan is het logisch dat ze huilt
O jee nu kom ik er niet meer onderuit,quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
De kaart van MadMaster is er nog, die heeft hij mij gemaild namelijk
Dus die kan ik je dan zo doormailen Indaha, hoef je hem alleen nog even uit te printen.
gewoon jezelf zijn. Dan ben je tof genoegquote:[b]Op zaterdag 29 januari 2011 20:57 schreef Greys het volgende![]()
![]()
Ik vind het altijd stiekem best eng heur, met zoveel mensen meeten waarvan ik sommigen nog nooit gezien heb.
Makkelijk praten vanaf de zijlijn voor mij, maar dat lijkt me dus het stomste wat je kunt doen: kind niet vertellen dat je weggaat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb haar wel al vaker gezien hoor en vandaag hebben we haar ook al gezien. Haar ouders vertellen alleen niet dat ze weggaan omdat ze dan al helemaal overstuur is. Toen ze wakker werd zag ze ons dus en schrok ze. Haar opa n oma passen dagelijks op haar maar als die dat ook 's avonds doen en ze wordt wakker is zo ook helemaal in paniek. Het maakt haar niks uit wie er is, het moeten echt haar papa en mama zijn.
Misschien moeten we dan toch een spandoek maken. Speesjaal voor hem.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
Maar dan moet je man alleen kijken morgen indaha
Vindt hij dat niet erg?
Nou ja dat was ook mijn gedachte, ik snap dat zo een kind in paniek is als ze niet weet dat ze weg zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Makkelijk praten vanaf de zijlijn voor mij, maar dat lijkt me dus het stomste wat je kunt doen: kind niet vertellen dat je weggaat.
Logisch dat ze dan in paniek is als er een 'vreemde' aan haar bedje staat als ze wakker wordt. En als je de gedachte doortrekt: zou ze dan ooit met vertrouwen gaan slapen? Wie weet zijn pappa en mama straks weer weg.
Dan moet je er als ouders toch echt even doorheen, kind vertellen dat je weggaat (wellicht een half uurtje om mee te beginnen), bij een vertrouwde oppas laten en desnoods laten huisen, tot ze snapt dat ze écht weer terugkomen. Dan heb je haar vertrouwen.
Awquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon jezelf zijn. Dan ben je tof genoeg
Nee hij zei letterlijk: die kans moet je grijpen schatje die komt nooit meer.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
Maar dan moet je man alleen kijken morgen indaha
Vindt hij dat niet erg?
Ahhh, wat kleinquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Kijk nou, vandaag precies 11 jaar geleden kwam ik onverwachts met een puppy thuis![]()
[ afbeelding ]
11 jaar later heeft mn zusje ( op de foto ) 3 kids en ik 5 honden
Komt goed schatje.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw![]()
Meestal als ik er ben voel ik me ook wel snel op mijn gemak, maar van te voren maak ik me over van alles druk
Jeuj!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee hij zei letterlijk: die kans moet je grijpen schatje die komt nooit meer.![]()
Maar ik heb zo'n vermoeden dat daar ook eigenbelang bij zit
ja wel tof , maar wel spannend om iedereen te onmoeten, maar ik kreeg een opbeurende pm van Greys dus ik duik er maar gewoon inquote:
Sectie Limburg groeit!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:33 schreef indaha het volgende:
De kaart is gearriveerd en wordt NU geprint![]()
, ik slaap vannacht niet geleuf ik
Ja je hebt écht een leuk meerij-gezelschap!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:37 schreef indaha het volgende:
[..]
ja wel tof , maar wel spannend om iedereen te onmoeten, maar ik kreeg een opbeurende pm van Greys dus ik duik er maar gewoon in
Haha, daar is ze goed in. Zelf stressen maar toch anderen kunnen blijven motiveren,. Het is een kunst!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:37 schreef indaha het volgende:
[..]
ja wel tof , maar wel spannend om iedereen te onmoeten, maar ik kreeg een opbeurende pm van Greys dus ik duik er maar gewoon in
Ja maar dat moet ook die brengen geluk tochquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Gezellig Indaha!![]()
De Ingen zijn morgen ruim vertegenwoordigd
Je hebt toen die foto van haar met dat grote dikke kind toch gezien?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
Leuke foto oh-oh
Ik ben wel benieuwd hoe je zus er nu uit ziet (snap dat je daar geen foto van post hoor).
Lijkt ze nu op je?
Ik kan me alleen het grote dikke kind herinnerenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hebt toen die foto van haar met dat grote dikke kind toch gezien?
![]()
En nee, we hebbeb nooit op elkaar geleken, mijn broertje en ik zijn wel twee druppels water
Ja je zag dr moeder dr ook amper onder zittenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan me alleen het grote dikke kind herinneren![]()
Volgens mij hebben we het geregeld!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:43 schreef indaha het volgende:
Cat de 2e poging pm is gelukt en heb je geantwoord
Al het goede komt in 3en zeg ik altijd maarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar dat moet ook die brengen geluk toch
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het geregeld!
De eerste keer asielactie heb ik geen oog dichtgedaan, dus ben 's avonds maar online met Greys aan de Sheridans gegaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Volgend jaar slepen we je gewoon meequote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Succes Indaha, ik heb me er na al die jaren nog niet aan gewaagd
Nadat je mij zag was je er wel klaar mee he?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Gedeleted?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Al het goede komt in 3en zeg ik altijd maar![]()
Waaaar is onze kale Tombo eiks?
Psies jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nadat je mij zag was je er wel klaar mee he?
Ga je d'r nog dooier van?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies ja![]()
En Ing, nee, ik ben allergisch dr voor, nog erger dan voor katten
Jij hebt Maes en Elies toch gemeet?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk het!quote:
Nu al kapsonesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:56 schreef Cat22 het volgende:
Satsu heeft klierzin. Hij ligt in zijn hangmat te tollen en bij voorkeur ondersteboven ome Naard te sarren die een verdieping lager zit.
Heeft hij van zijn moeder.quote:
Dat meisje met die pooooony en een lasagne?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:56 schreef Greys het volgende:
APK, heb jij Tombo nog onder je raam gezien vandaag?
En Baaf ja, maar een op een hoor, niet in kuddeverbandquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt Maes en Elies toch gemeet?
En ik had Marsen en broodjes worst voor jullie. Ook zo ergquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
De eerste keer dat ik Greys ging meeten had ik een bossie bloemen voor der mee.
Hoe fout![]()
Awwwww!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik had Marsen en broodjes worst voor jullie. Ook zo erg
Nee ik vond je blommen juist lief![]()
Euhm...die ene?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet eens meer wie de eerste FOK!er(s) was/waren die ik ooit gemeet heb
Nou ja, Maes kende ik al voordat ze op FOK! kwam, dus dat telt niet
Had ik toen zuurvlees voor je of was dat de keer dr na?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Awwwww!![]()
En![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet al niet meer welke fokker ik het eerst gemeet heb. Zal oh-oh zijn geweest denk ik.Want toen hebben we samen vuilniszakken naar benden gesmeten voor DTH.
En Bink ging over der nek toen ik binnen kwam.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik had Marsen en broodjes worst voor jullie. Ook zo erg
Nee ik vond je blommen juist lief![]()
Jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Bink moest spontaan kotsen van je Ing?
quote:
Nou ik zou wel eens een Sjonmeet willen houden, het lijkt me zo een apart geval die hondquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben wel haast benieuwd hoe Sjon op je zou reageren dan
Ja dat zullen we morgen zienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Dr is maar 1 manier om daar achter te komen
Elies was spontaan verliefd en das geen hondenmens dus ja, tis een rarequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou ik zou wel eens een Sjonmeet willen houden, het lijkt me zo een apart geval die hond
Ja ik ben ook meer een kattenmens, maar met mijn ex-vriend vroeger ook honden gehad.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Elies was spontaan verliefd en das geen hondenmens dus ja, tis een rare
Hm ik vraag het me af. Nee volgens mij heb ik al eerder mensen gemeet van FOK daarvoor, met een Eftelingmeet toen ik nog in de 30-ers/40-ers reeks zat (toen ik nog geen dertig wasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm...die ene?
Van het mailadres?
Morgen ga je die drie van mij zien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik ben ook meer een kattenmens, maar met mijn ex-vriend vroeger ook honden gehad.
Maar Sjon heeft een beetje mijn hart gestolen ook door al die verhalen van jou.![]()
(en nee ik hoef hem niet te hebben)
Toen was er zuurvlees. Want daardoor moesten we in de schemering die zakken nog bij elkaar gaan rapen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Had ik toen zuurvlees voor je of was dat de keer dr na?
Ja die van jou heb ik gevolgt bij het RedCat topic dus ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Morgen ga je die drie van mij zien.![]()
Autistje op de stoel onder de tafel, de bitch in een hoek en ome Naard komt wel voor kriebels.
Je mag ook wat eerder komen hoor. Kun je fatsoenlijk kennis maken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja die van jou heb ik gevolgt bij het RedCat topic dus ik ben benieuwd
goede vraag... kan ik je straks pas vertellen, heb t papier niet hier nuquote:
Ja misschien wel leuk, mijn man is al aan het TomTommen dus dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je mag ook wat eerder komen hoor. Kun je fatsoenlijk kennis maken.
Uurtje of 3 afspreken dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja misschien wel leuk, mijn man is al aan het TomTommen dus dat komt wel goed.![]()
Nu alleen kijken wat ik aan moet , nog een bepaalde kleur, en moet ik nog iets zoeken om mee te zwaaien(carnavalsspullen doorzoeken of zo ? ).
Die nek van jou... zoals je het beschrijft klinkt het als mogelijke nekkramp.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:24 schreef Qwea het volgende:
Pffff, al een poosje terug. Had ENORME griep en de arts vondt de koorts te hoog. Hij zei dat ik geen bronchitis had (ik krijg echt altijd een kuur als ik zo klink van mijn HA,just in case) en hij ging me geen kuur geven. Ik heb zaldiar gekregen... nou daar heb ik om half 5 , 1 van gehad.Dat hielp wel... voor de koppijn en de koorts. Al ben ik wel vet duizelig als ik opsta. En misselijk
Alleen ik lig dus al vanaf half 5 in bed en ik kan niet slapen van de nekpijn. Die wordt steeds heviger. Kan amper mijn nek nog bewegen of mijn kin op de borst krijgen. Het is ook niet een normale nekpijn.
Net dus opnieuw de HAP gebeld.... en een andere dokter eraan gehad die wel verstand van zaken had. Die van vanmiddag wist niet eens wat humira wasof tnf alfa blockers
Deze vondt het raar dat die van vanmiddag niet met de internist heeft overlegd dus dat ging hij alsnog doen. Als het hoesten erger wordt of ik word erg benauwd of kortademig moet ik de hap spoedlijn bellen. En hij heeft me diazepam voor mijn nek voor geschreven. Pffff. Mike is het nu halen. Hoop dat ik door die diazepam straks in 1x knock out ga en morgen pas weer wakker wordt.
Relaxed.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:26 schreef Qwea het volgende:
Ooh en oh-oh ik riep vanmiddag dat ik nog 3 diazepam had, maar dat was oxazepam
Werking is hetzelfdequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:26 schreef Qwea het volgende:
Denk dat bink moest kotsen van die achterlijke purplerosequote:Op zaterdag 29 janua
ri 2011 22:02 schreef oh-oh het volgende:Bink moest spontaan kotsen van je Ing?
Waarom moet ik bellen als de diazepam niet werkt?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Werking is hetzelfde![]()
Klinkt niet echt lekker wat je hebt Q.
Echt ff in de gaten houden en hopen dat je spieren wat ontspannen door de diazepam.
Zoniet, dan direct bellen.
Ow je hebt het echt goed te pakken , ik hoop dat je vanncht goed kan slapen en wens je veel beterschapquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:24 schreef Qwea het volgende:
Pffff, al een poosje terug. Had ENORME griep en de arts vondt de koorts te hoog. Hij zei dat ik geen bronchitis had (ik krijg echt altijd een kuur als ik zo klink van mijn HA,just in case) en hij ging me geen kuur geven. Ik heb zaldiar gekregen... nou daar heb ik om half 5 , 1 van gehad.Dat hielp wel... voor de koppijn en de koorts. Al ben ik wel vet duizelig als ik opsta. En misselijk
Alleen ik lig dus al vanaf half 5 in bed en ik kan niet slapen van de nekpijn. Die wordt steeds heviger. Kan amper mijn nek nog bewegen of mijn kin op de borst krijgen. Het is ook niet een normale nekpijn.
Net dus opnieuw de HAP gebeld.... en een andere dokter eraan gehad die wel verstand van zaken had. Die van vanmiddag wist niet eens wat humira wasof tnf alfa blockers
Deze vondt het raar dat die van vanmiddag niet met de internist heeft overlegd dus dat ging hij alsnog doen. Als het hoesten erger wordt of ik word erg benauwd of kortademig moet ik de hap spoedlijn bellen. En hij heeft me diazepam voor mijn nek voor geschreven. Pffff. Mike is het nu halen. Hoop dat ik door die diazepam straks in 1x knock out ga en morgen pas weer wakker wordt.
Ja is goed , en van dat verkleden dat komt natuurlijk omdat ze geen carnaval hebben daar .quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uurtje of 3 afspreken dan?
Qua spullen zou ik niet teveel moeite doen. Takaiki en Peter nemen vlaggetjes mee voor iedereen dus daar kun je altijd eentje van pakken. En men schijn allergisch te zijn voor verkleden. Snap jij het?
Die was er toen nog niet, die hing nog aan de Bong.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Denk dat bink moest kotsen van die achterlijke purplerose
Omdat het dan geen spierenkwestie is.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom moet ik bellen als de diazepam niet werkt?
Alsof ik het verschil weetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:26 schreef Qwea het volgende:
Dat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat het dan geen spierenkwestie is.
Ach meisjes toch.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die was er toen nog niet, die hing nog aan de Bong.
Greys en ik weten sinds de asielactie wat dat betekent
Neej, want je hebt wrs. de 75 en die is retard.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja ik ga vanavond zelf een halve proberen, dat mocht toch wel met die diclo he?
Ik wil ontspannen spieren zodat ik een bietje normaal kan liggen een nachtje
Ook nog beterschap voor jou,quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja ik ga vanavond zelf een halve proberen, dat mocht toch wel met die diclo he?
Ik wil ontspannen spieren zodat ik een bietje normaal kan liggen een nachtje
Ja een halve diazepam, omdat ik echt niet meer weet hoe ik moet liggen met die heup 's nachts, want dan is die diclo allang weer uitgewerkt, en ik word dus 's ochtends megabrak wakkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neej, want je hebt wrs. de 75 en die is retard.
Plus dat er een maagsapresistente laag om zit die je dan doorbreekt.
En...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Benzodiazepine
Edit: je bedoelt een halve diazepam![]()
Ja, dat kan geen kwaad![]()
Ik heb t op mn heupquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Ook nog beterschap voor jou,![]()
het schiet ook nog niet erg op met je voet geloof ik
Wat voor sterkte heb je?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja een halve diazepam, omdat ik echt niet meer weet hoe ik moet liggen met die heup 's nachts, want dan is die diclo allang weer uitgewerkt, en ik word dus 's ochtends megabrak wakker![]()
En dan weet ik niet hoe ik mn nest uit moet komen
Het werd tijd dat je daar pillen voor ging slikken.quote:
Ik denk dat de koorts gezakt is, want ik heb het niet meer koud en gloei ook niet meer. Zal zo wat ik mijn aarsch duwen. Nee, de dokter heeft daar niet echt naar gekeken. Het was vanmiddag ook niet zo erg. Gisteren aaf wel ... minder erg dan nu, maar wel vet pijnlijk. Dus had stiekem een ibu 600 (mijn laatstequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die nek van jou... zoals je het beschrijft klinkt het als mogelijke nekkramp.![]()
De kans is groter dat het iets anders is, maar heeft de dokter daar nog naar gekeken?
En laat je goed in de gaten houden door MM. Als de koorts nog hoger oploopt of je vlekjes op je lijf krijgt of zo (weet de verdere symptomen niet precies): meteen HAP bellen!
Beterschap.
10 mg heb ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat voor sterkte heb je?
Indien 5mg, dan zou ik gewoon een hele nemen
Dat mens is bijkant gek met dr bong. Drugsverslaafde. En altijd maar hash erin.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als je het al sinds gisteren hebt dan zal het geen meningitis zijn. Want dan lag je nu allang in het zkh. Maar laat je evengoed in de gaten houden. Het klinkt allemaal erg heftig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat de koorts gezakt is, want ik heb het niet meer koud en gloei ook niet meer. Zal zo wat ik mijn aarsch duwen. Nee, de dokter heeft daar niet echt naar gekeken. Het was vanmiddag ook niet zo erg. Gisteren aaf wel ... minder erg dan nu, maar wel vet pijnlijk. Dus had stiekem een ibu 600 (mijn laatste) genomen. Maar ja, nu is het vet hevig. Voel het ook helemaal in mijn rug doortrekken als ik mijn kin op mijn borst wil doen.
Met gereguleerde afgifte, met verlengde afgifte...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
10 mg heb ik![]()
En 75 mg diclo retard idd, ik vroeg me al af waarom dat retarded was
JF ja dat was vorige keer die voet en Qwea heeft de voet in de kreukels, ik moet maar eens alles op gaan schrijven(dat komt ervan als je op leeftijd bentquote:
Oooh, op die fiets. Okeej.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat het dan geen spierenkwestie is.
Ooooooh!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met gereguleerde afgifte, met verlengde afgifte...
Werkt dus langer en gelijkmatiger.
Wij provinciaaltjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Erg waren we he!quote:
In theorie zou je er langer wat aan moeten hebben. En de pieken opvangen met een molletje of wat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooh!
Want die 50 mg kickte dr idd altijd gelijk in en met deze duurt het letterlijk uren tot ik dr wat van merk, nu snap ik het, thnx!
Badder ze en tot morgenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga es ff een rondje dobberen in m'n badje....heb het koud
Doeiii!quote:
Dat kun je niet wetenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doeiii!
Leuk dat je meegaat! Echt!
Nou ja, ik moet dr een nemen bij het ontbijt, en een bij het avondeten, maar die is ergens in de nacht wel uitgewerkt, en dan kan ik amper nog liggen en als ik 's morgens wakker word dan ben ik echt geradbraakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In theorie zou je er langer wat aan moeten hebben. En de pieken opvangen met een molletje of wat.
KUT, kan ik de factuur nog nazenden dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:44 schreef Qwea het volgende:
HOERENKUT! 4 diazepam 19 euro! De fucks klere. Mag er 1 tot 2 per dag. Wtf.
Had Ing vanmiddag niet zo'n strak schema voor je uitgewerkt? Ik zou die van het avondeten in ieder geval later nemen, dan heb je er de hele nacht wat aan. (voor vandaag heb je daar niks aan natuurlijk)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet dr een nemen bij het ontbijt, en een bij het avondeten, maar die is ergens in de nacht wel uitgewerkt, en dan kan ik amper nog liggen en als ik 's morgens wakker word dan ben ik echt geradbraakt.
Maar ik heb nog steeds geen para dr bij genomen, omdat ik amper loop lijkt me dat niet zo nodig.
Ik ga vanavond dan maar echt voor die halve valium, als ik durf, want ik vind het rete eng
Ja, en waar ben jij????quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Q, je hebt het echt te pakken he?![]()
[..]
()
Ben je bang dat je out gaat??quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:45 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, ik moet dr een nemen bij het ontbijt, en een bij het avondeten, maar die is ergens in de nacht wel uitgewerkt, en dan kan ik amper nog liggen en als ik 's morgens wakker word dan ben ik echt geradbraakt.
Maar ik heb nog steeds geen para dr bij genomen, omdat ik amper loop lijkt me dat niet zo nodig.
Ik ga vanavond dan maar echt voor die halve valium, als ik durf, want ik vind het rete eng
Echt belachelijk dat hap tarief. Mijn ma had er bij de HA 6 voor 12 euro, en het herhaalrecept was 30 voor 6 euroquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
KUT, kan ik de factuur nog nazenden dan?
Je krijgt dr 10 van me
Ja weet ik veel, valium klinkt vet heftig toch?quote:
er is brand in jou dorp/stadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
Politiewagens, brandweer, ambulance èn traumaheli hier allemaal vlakbij.
Brrr
Ik dacht al wat stuurt die Kim me dan dure shit, maar ja, ze geeft me ook zo een hond van 1700 euro kado, dus tjaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt belachelijk dat hap tarief. Mijn ma had er bij de HA 6 voor 12 euro, en het herhaalrecept was 30 voor 6 euro
Vind het echt zielig voor je; zou zo leuk zijn als je eens een weekje nergens last van hadquote:
Halfje kan je best nemen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, valium klinkt vet heftig toch?
Lig ik daar alleen in bed met die honden
Ik hou ook niet van die shit hoor, dus ik snap je helemaalquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja weet ik veel, valium klinkt vet heftig toch?
Lig ik daar alleen in bed met die honden
Gewoon over de bedrand zeiken; je verhuist toch binnenkortquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:51 schreef Qwea het volgende:
Halfje kan je best nemen.
Ooh joy, ik mag zo weer aan de zaldiar. En ik moet plassen maar ik pleur telkens om van die zooi
Nou, morgen zal ik het je laten weten, of het meevielquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van die shit hoor, dus ik snap je helemaal
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gewoon over de bedrand zeiken; je verhuist toch binnenkort
Ja, ach. Life sucks. Andere mensen hebben ergere dingen. En MM is vet lief voor me. Die dacht in het begin dat het allemaal wel meeviel, maar daar issie van terug gekomenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vind het echt zielig voor je; zou zo leuk zijn als je eens een weekje nergens last van had
Maar laat je lekker vertroetelen door MM
Of we horen nooit meer wat van jequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Nou, morgen zal ik het je laten weten, of het meeviel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gewoon over de bedrand zeiken; je verhuist toch binnenkort
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of we horen nooit meer wat van je
Mag ik sjon danDie mag je zo ook wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Dat is altijd zo. Vergeleken bij de arme bejaarden in het noorden van Rusland hebben wij het allemaal goed. Maar tochquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:53 schreef Qwea het volgende:
Ja, ach. Life sucks. Andere mensen hebben ergere dingen.
Uitbuiten die handel; zeik desnoods aan zijn kant van het bedquote:En MM is vet lief voor me. Die dacht in het begin dat het allemaal wel meeviel, maar daar issie van terug gekomen
Als ik niet 5 katten had, zou ik 'm zo willen. Ben helemaal weg van hemquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. Vergeleken bij de arme bejaarden in het noorden van Rusland hebben wij het allemaal goed. Maar toch
[..]
Uitbuiten die handel; zeik desnoods aan zijn kant van het bed
Joh, dat droogt wel weerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:54 schreef Qwea het volgende:
en ik hoef ook niet meer in deze kamer te slapen ofzo
Ja hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik niet 5 katten had, zou ik 'm zo willen. Ben helemaal weg van hem
Sjon weet echt wel raad met die katten van jequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik niet 5 katten had, zou ik 'm zo willen. Ben helemaal weg van hem
Ja, daarom juistquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Sjon weet echt wel raad met die katten van je
Tuurlijk. Ik vind dat leuk. Hij doet ook heel erg zijn best om een goed hondje te zijn (maar je hebt gelijk: het lukt nog niet helemaal)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Elies, serieus, je hebt toch ook met me buiten gelopen met hem, heb je dan niet door dat ie niet helemaal jofel is?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. Vergeleken bij de arme bejaarden in het noorden van Rusland hebben wij het allemaal goed. Maar toch
[..]
Uitbuiten die handel; zeik desnoods aan zijn kant van het bed
Hij loopt hassikke trots tussen jullie in: mijn mamma, en mijn broertjes en zusjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Aandoenlijk puberaal, das een mooie omschrijving voor volslagen debiel
Het is maar in een heel klein wijkje. Ik ga niet kijken (maar ben wel benieuwdquote:
Ja ja, hij doet zn best altijd net te laat, hij doet eerst iets debiels en dan nog iets debielers en dan gaat ie zitten zo van ik zit toch hakse braaf?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik vind dat leuk. Hij doet ook heel erg zijn best om een goed hondje te zijn (maar je hebt gelijk: het lukt nog niet helemaal)
Uhh... niet likken en zuigen; dat moedigt hem alleen maar aanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik lag net die film te kijken.
Billy bij mn voeten, Karel bij mn hoofd, Chico heerlijk op mn buik onder de dekens, Kees ergens op Chico, en waaaaaaaar moet Sjon de hele film liggen?
OP MN GEZICHT![]()
Kermend van genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:59 schreef oh-oh het volgende:
Billy bij mn voeten, Karel bij mn hoofd, Chico heerlijk op mn buik onder de dekens, Kees ergens op Chico, en waaaaaaaar moet Sjon de hele film liggen?
OP MN GEZICHT![]()
Kermend van genot
Nou hey, stink je iig niet uit je bekquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:59 schreef oh-oh het volgende:
OP MN GEZICHT![]()
Kermend van genot
Dus we hoeven niet te sms-sen of je dood bentquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:00 schreef Qwea het volgende:
![]()
Als ik straks niet meer reageer dan werkt de dia en slaap ik
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhh... niet likken en zuigen; dat moedigt hem alleen maar aanGodskolereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij ligt zo graag met zn neus in mn nek.
Alleen zie ik dan die tv nie he![]()
Greys, ik zou een rondje met het hondje gaan
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ja ik denk wel brand want er staat een huisadres bij, ik hoop dat het meevaltquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is maar in een heel klein wijkje. Ik ga niet kijken (maar ben wel benieuwderg eigenlijk ).
Er blijven maar sirenes langs komen en ik had al op P2000 gekeken maar daar staat alleen wat er allemaal heen gestuurd, geen 'reden'. Als er brand is, dan zijn er vast mensen binnen want de trauma heli komt niet bij zomaar brand.
En een ongeluk waarbij iemand uit de auto geknipt moet worden lijkt me ook sterk, want het is zo'n klein wijkje, je kúnt er amper harder dan 30.
Nou we zullen het wel lezen morgen.
Nee, dat vind ik dan weer te ramptoeristerig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godskolere![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Godskolere![]()
quote:
Kan je doen,maar je krijgt geen reactie als ik snurk, of dood benquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus we hoeven niet te sms-sen of je dood bent
Ja, gofter.... mijn nachtrust, wat doe jequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:03 schreef Qwea het volgende:
Kan je doen,maar je krijgt geen reactie als ik snurk, of dood bendus dqn zit je nog in de onzekerheid
Chunkey monkey????quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rondje inderdaad: net zo lang tot je de fik gevonden hebt
Ik had net een bak B&J
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij loopt hassikke trots tussen jullie in: mijn mamma, en mijn broertjes en zusje
Welterusten en tot morgenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:03 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga katten verzamelen en duik m'n bed in. Zodat ik goed uitgerust ben voor morgen.![]()
![]()
![]()
Trust!
Er zelf gebruik van maken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, gofter.... mijn nachtrust, wat doe je
ff quoten en je kunt m wel lezenquote:
Nou ja, je hebt dan Bink als cover up, slimpiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik dan weer te ramptoeristerig.
Ik schaam me al een beetje dat ik zo nieuwsgierig ben wat er aan de hand is
Ga je een wekadvies doen bij Qwea, iedere uur MM bellen dat die even kijkt of met Qwea alles nog goed isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, gofter.... mijn nachtrust, wat doe je
Goed planquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:06 schreef indaha het volgende:
Ga je een wekadvies doen bij Qwea, iedere uur MM bellen dat die even kijkt of met Qwea alles nog goed is
Ooh gatverdamme. Ik haat chocolade ijs en chocolade vla.quote:
Ha! Kannie! MM gaat de stad in zo!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ga je een wekadvies doen bij Qwea, iedere uur MM bellen dat die even kijkt of met Qwea alles nog goed is
Net stront hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh gatverdamme. Ik haat chocolade ijs en chocolade vla.
Jup en daar heb ik zelf genoeg van!quote:
So full of itquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh godsgloeiende Elies, ik was die bounty ijsjes die in de vriezer liggen helemaal vergeten, tot nu
Ik zal wat opsturen. Als dank voor de diaquote:
Ik beheers mequote:
Joh dies gewoon meteen dr blote poes delen met de mensheidquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
Tombolalala is wel erg lang kwijt he, na haar 2e waxbehandeling
Slaap ze!quote:
En ook dáár hebben de Jees een liedje over!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:18 schreef indaha het volgende:
Welterusten Q![]()
, en ik ga ook naar bed alvast dromen/nachtmerrie krijgen voor morgen
![]()
Geen dankquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh godsgloeiende Elies, ik was die bounty ijsjes die in de vriezer liggen helemaal vergeten, tot nu
Had jij al iets opgestuurdquote:Op zondag 30 januari 2011 00:07 schreef Bamba het volgende:
ik kom jullie heeeel veeeel plezier wensen morgen bij het NSF
. Ik weet niet hoe laat het uitgezonden wordt? Als ik al thuis ben dan kijk ik! Maar ik ben zelf morgenmiddag bij Voice Male
.
Neequote:Op zondag 30 januari 2011 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had jij al iets opgestuurd
(want dan is het niet aangekomen)
Oh dat is ook leuk! En ook een pietsie Songfestivallerigquote:Op zondag 30 januari 2011 00:07 schreef Bamba het volgende:
ik kom jullie heeeel veeeel plezier wensen morgen bij het NSF
. Ik weet niet hoe laat het uitgezonden wordt? Als ik al thuis ben dan kijk ik! Maar ik ben zelf morgenmiddag bij Voice Male
.
Oh dat red ik makkelijk! Verwacht om 20.00 weer thuis te zijn! En dit is idd ook heel leuk, heb er weer zin inquote:Op zondag 30 januari 2011 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is ook leuk! En ook een pietsie Songfestivallerig
Het is vanaf 21.20 uur op tv geloof ik, het NSF!
quote:Op zondag 30 januari 2011 01:27 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb door verkeerd te klikken tijdens een linux installatie mijn complete windows partitie verwijderd![]()
ergo, ik ben al m' n bestanden kwijt
Ja en ze zijn mooi he?quote:Op zondag 30 januari 2011 10:11 schreef Rewimo het volgende:
Die beesten eten plankton lees ik, die kun je dus rustig aaien
Een haai die met zijn ogen rolt, nee dat kan je beter niet hebben.quote:Even though whale sharks are passive and gentle creatures, it is important to remember certain rules when interacting with them.
1. Never touch the sharks.
2. Maintain minimum distances as shown on the accompanying illustration:4 metres from the tail and 3 meters from the head and body.
3. Avoid flash photography and underwater scooters.
4. Limit interaction time to 30 minutes for a single shark and total interaction time to 1 hour. It's important to follow these rules, both for your own sake and for the sharks. If these rules are broken, the shark is likely to become annoyed and engage in defensive behaviour.
Defensive behaviour includes:
Eye rolling
Banking
Diving
Tail-slapping
A shark that does not exhibit any of these behaviours is likely to stay in the area for much longer. If the shark continues to feed while there are divers in the water, this is the best sign that the shark is not bothered. It is also an amazing photo-opportunity!
Volgens mij zeggen ze vaak dat als er dolfijnen zijn er geen haaien zijn? Geen idee of dat echt waar is btwquote:Op zondag 30 januari 2011 10:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en ze zijn mooi he?
Maar de great whites komen daar ook voor, die kan je beter niet aaien heb ik gehoord
Ik ben ook benieuwd naar een onderwater-scooter!quote:Op zondag 30 januari 2011 10:16 schreef Greys het volgende:
Oh aaien mag niet
[..]
Een haai die met zijn ogen rolt, nee dat kan je beter niet hebben.
Volgens mij zijn dat van die handmotortjes die duikers weleens gebruiken om sneller vooruit te komen.quote:Op zondag 30 januari 2011 10:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar een onderwater-scooter!
Ik ook jaquote:Op zondag 30 januari 2011 10:17 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen
[..]
Volgens mij zeggen ze vaak dat als er dolfijnen zijn er geen haaien zijn? Geen idee of dat echt waar is btw
Deze haaien vind ik wel vet cool trouwens
Ik wel, walvishaai, maar ik had ze nog nooit zo goed bekekenquote:Op zondag 30 januari 2011 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook jaIk had er nog nooit van gehoord
quote:Ze hebben daar waar mijn ouders zitten zelfs een Whale Shark Trust. En dit stukje van hun website vond ik mooi:
There is a local legend that God was so pleased when he created this beautiful fish, that he gave his angels handfuls of gold and silver coins to throw down from heaven onto its back.
So it goes that whale sharks have their magical markings and swim near the surface, catching the sun on their backs, as a way of saying thank you to their maker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |