dus de zoon van die dierenarts is nu verdachtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:09 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ader-eindhoven.html#
Goed bezig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb de fragmentjes wel geluisterd ennnnn gisteren naar de JJJ-docu gekeken
Ik verwacht een overhoring van Greys en ik ben graag goed voorbereidquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed bezig.![]()
Ik vertrouw erop dat Erik me (ons) in de auto kan bijpraten.
Dan verstop ik me achter jou.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik verwacht een overhoring van Greys en ik ben graag goed voorbereid
Ik beloof dat ik geen maoams zal etenquote:
Volg je gevoel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik geen maoams zal eten![]()
Ik twijfel; to tuk or not to tuk![]()
Q alweer terug trouwens?
Ai! Nu raak je een pijnlijk punt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:30 schreef indaha het volgende:
Hebben jullie nog een spandoek gemaakt zodat we jullie kunnen herkennen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:34 schreef indaha het volgende:
Ik heb mijn man overgehaald om morgen te kijken naar het songfestival,omdat het toch alleen liedjes van de 3 J's zijn en omdat ik zei dat ik moest kijken vanwege het FOK Forum gaan we gezellig samen kijken en streng jureren
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel veel vlaggetjes, een oranje hoed en een paar loslopende boa's. That's us!
En als we allemaal frikandel speciaal bestellen: dat groepje met een lege ruimte van een meter eromheen.
Jouw arme manquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:34 schreef indaha het volgende:
Ik heb mijn man overgehaald om morgen te kijken naar het songfestival,omdat het toch alleen liedjes van de 3 J's zijn en omdat ik zei dat ik moest kijken vanwege het FOK Forum gaan we gezellig samen kijken en streng jureren
En Greys met hakken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Jouw arme man
Maar heel leuk dat jullie gaan kijken, ik ben benieuwd wat je er van vindt!
We hebben geen spandoek (niemand wilde het vasthouden![]()
) maar we hebben wel vlaggetjes en sommigen zijn in het roodwitblauw en met boa's enzo. Whehe.
Nee ik laat mijn hakken thuis, want we moeten staan al die tijdquote:
Heel verstandig. Geen teenslippertjes aandoen he? Koud en auwauwauw mensen op je tenen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik laat mijn hakken thuis, want we moeten staan al die tijd
En anders val ik echt teveel op tussen jullieIk ben verwoed op zoek naar schoenen zonder hakken die ik morgen aan wil...
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Jouw arme man
Maar heel leuk dat jullie gaan kijken, ik ben benieuwd wat je er van vindt!
We hebben geen spandoek (niemand wilde het vasthouden![]()
) maar we hebben wel vlaggetjes en sommigen zijn in het roodwitblauw en met boa's enzo. Whehe.
Ik ga het beneden met mijn man kijken en neem het NSF boven met de video wel op dat kan ik naderhand nog eens kijken of ik jullie vind met hoedjes en boa's.quote:
Nee dat heb ik wel afgeleerd toen bij Dierenthuisquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel verstandig. Geen teenslippertjes aandoen he? Koud en auwauwauw mensen op je tenen.
Dat probleem heb ik niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet morgen
Maar weer in het zwart denk ik. Maar ik twijfel bij hetgeen ik aan wil nu of ik dat vorig jaar niet toevallig ook aan had naar het NSFDat kán niet natuurlijk.
Nee dat kan zeker niet want al die mensen weten heus nog wel wat je vorig jaar aanhad, vooral Yolante heeft daar oog voorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
Maar weer in het zwart denk ik. Maar ik twijfel bij hetgeen ik aan wil nu of ik dat vorig jaar niet toevallig ook aan had naar het NSFDat kán niet natuurlijk.
geen fotos om t terug te zoeken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
Staan hier op fok zelfs, toch?quote:
Nee geloof het niet! Er moet ergens een foto met Dirkh zijn, maar die kan ik even niet vinden. En volgens mij staat alleen mijn hoofd daar opquote:
Waar staat die reportage van jullie? Of heeft Dirk die geblogd en zijn daar alleen maar foonfoto's van?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
Ah, foto met Dirk gevonden. Maar daar zie je idd geen kleding op.
Wel iets zwarts zo te zien aan het kleine stukje. En meer foto's waren er niet.
Ben je niet in de war met die persdag op de Zaanse Schans? Daar waren best veel foto's van.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar staat die reportage van jullie? Of heeft Dirk die geblogd en zijn daar alleen maar foonfoto's van?
quote:Shit Greys, wat een probleem.![]()
Nee, die persdag weet ik nog, maar ik dacht dat er meer foonfoto's waren gemaakt tijdens het NSF.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met die persdag op de Zaanse Schans? Daar waren best veel foto's van.
Maar van het NSF echt amper, in elk geval niet met ons zelf er op![]()
Die ene foonfoto van heel dichtbij van twee hoofden was de enige foto met personen er op.
Ik dacht dat jij iedereen daar al minimaal een keer gezien had.quote:[..]![]()
![]()
Ik vind het altijd stiekem best eng heur, met zoveel mensen meeten waarvan ik sommigen nog nooit gezien heb.
Ja dat heb ik ook , daarom twijfelde ik laatst ook over de Fokmeet die uiteindelijk niet doorgingquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:59 schreef indaha het volgende:
[quote] (Greys)Ik vind het altijd stiekem best eng heur, met zoveel mensen meeten waarvan ik sommigen nog nooit gezien heb.
Hoe oud is het kindje?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:03 schreef Oognip het volgende:
Pffff faalde eerste minuten van mijn oppascarriere zijn niet geslaagd. Papa en mama waren 10 minuten weg en kind begon te huilen en was helemaal in paniek. "mama mama mama maaaaama!" Ze hadden al gewaarschuwd als ze wakker wordt, is ze niet meer stil te krijgen en moet je ons bellen. Nou ok. Maar wel shit
Kun jij toch niks aan doen dan? Maar goed dat de ouders al hadden gezegd dat je mocht bellen. Niet vervelend over voelen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:03 schreef Oognip het volgende:
Pffff faalde eerste minuten van mijn oppascarriere zijn niet geslaagd. Papa en mama waren 10 minuten weg en kind begon te huilen en was helemaal in paniek. "mama mama mama maaaaama!" Ze hadden al gewaarschuwd als ze wakker wordt, is ze niet meer stil te krijgen en moet je ons bellen. Nou ok. Maar wel shit
Volgens mij is er nog een kaartje over voor morgen.quote:
Gratis kaart voor Nationaal Songfestival op 30 januari a.s.quote:
Als je op de route Limburg/Hilversum, Noord-Holland/Hilversum of Friesland/Hilversum woont valt er wellicht iets te regelen.quote:en ik heb geen vervoer naar hilversum
Ik heb ook geen jurk. En boa's zijn in de minderheid en we hebben 247568935 vlaggetjes!quote:en last but not least geen jurk en geen boa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dan is mijn intuďtie wel eens stukquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:02 schreef Cat22 het volgende:
En toch he, als je erover nadenkt: je intuďtie zorgt er wel voor dat je niet gaat meeten met mensen die op het forum heel anders zijn dan irl. Dus eigenlijk is zo'n meet gewoon oppikken waar je online gestopt was. Behalve dat je even moet onthouden wie wie is, bij geen gebruik naamkaartjes.![]()
Meisje wordt in april 3 jaar. En Cat echt lullig voel ik me al niet meer maar jammer is het wel.quote:
De meets die ik heb zijn meestal met een groep. En dan tref je inderdaad mensen die niet helemaal sporen met je intuďtie. Maar in een grotere club is dat niet zo erg. Vervelender wordt het als je met maar 1 of 2 mensen meet en het klikt absoluut niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is mijn intuďtie wel eens stuk
Ik heb wel eens mensen gemeet die echt héél anders waren in het echt dan ik me had voorgesteld hoor. En niet perse negatief, sommigen waren ook veel leuker dan ik dacht.
Ik ken alleen Peter en JJdJ1984 niet. Maar ik ben sowieso niet zo'n held met dat soort dingen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik dacht dat jij iedereen daar al minimaal een keer gezien had.Komt goed joh, ik ken volgens mij de meerderheid, dan geldt dat zeker voor jou.
Dan mag je je achter mij verstoppen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken alleen Peter en JJdJ1984 niet. Maar ik ben sowieso niet zo'n held met dat soort dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ook wel typisch van die ouders dat ze het kind dan bij een vreemde achterlaten. Kun jij ook niks aan doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Meisje wordt in april 3 jaar. En Cat echt lullig voel ik me al niet meer maar jammer is het wel.
Heeft Oognip haar dan nog nooit eerder gezien?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook wel typisch van die ouders dat ze het kind dan bij een vreemde achterlaten. Kun jij ook niks aan doen natuurlijk.
Ik pb je.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:16 schreef indaha het volgende:
Ik woon in een dorp bij Roermond en je maakt het wel heel verleidelijk, zou ik dan met iemand mee kunnen rijden? En ik zou eerst eens contact op moeten nemen met Madmaster of de kaart er nog is.Ik hoef hem ook niet gratis te hebben.
ja inderdaad als zo'n kind wakker wordt en ze ziet een wildvreemde dan is het logisch dat ze huiltquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft Oognip haar dan nog nooit eerder gezien?
Want dan is het minder slim idd. Dan moet je toch eerst een speelmiddagje samen hebben of zo.
Mijn neefje van 1 kijkt me nog steeds super verbaasd aan als ik hem een keer uit bed haal terwijl ik er niet was toen hij ging slapen. Maar gelukkig gaat hij niet janken. Dat zou best gęnant zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja de kids van mn zusje zijn daar bijvoorbeeld echt heel makkelijk in hoor, als je hun vertelt dat er iemand op ze komt passen die ze niet kennen en ze zouden wakker worden zouden ze vrolijk hoi zeggen en met je spelen
Ik zie een plan ontstaan!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
De kaart van MadMaster is er nog, die heeft hij mij gemaild namelijk
Dus die kan ik je dan zo doormailen Indaha, hoef je hem alleen nog even uit te printen.
Ik heb haar wel al vaker gezien hoor en vandaag hebben we haar ook al gezien. Haar ouders vertellen alleen niet dat ze weggaan omdat ze dan al helemaal overstuur is. Toen ze wakker werd zag ze ons dus en schrok ze. Haar opa n oma passen dagelijks op haar maar als die dat ook 's avonds doen en ze wordt wakker is zo ook helemaal in paniek. Het maakt haar niks uit wie er oppast, het moeten echt haar papa en mama zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:17 schreef indaha het volgende:
[..]
ja inderdaad als zo'n kind wakker wordt en ze ziet een wildvreemde dan is het logisch dat ze huilt
O jee nu kom ik er niet meer onderuit,quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
De kaart van MadMaster is er nog, die heeft hij mij gemaild namelijk
Dus die kan ik je dan zo doormailen Indaha, hoef je hem alleen nog even uit te printen.
gewoon jezelf zijn. Dan ben je tof genoegquote:[b]Op zaterdag 29 januari 2011 20:57 schreef Greys het volgende![]()
![]()
Ik vind het altijd stiekem best eng heur, met zoveel mensen meeten waarvan ik sommigen nog nooit gezien heb.
Makkelijk praten vanaf de zijlijn voor mij, maar dat lijkt me dus het stomste wat je kunt doen: kind niet vertellen dat je weggaat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb haar wel al vaker gezien hoor en vandaag hebben we haar ook al gezien. Haar ouders vertellen alleen niet dat ze weggaan omdat ze dan al helemaal overstuur is. Toen ze wakker werd zag ze ons dus en schrok ze. Haar opa n oma passen dagelijks op haar maar als die dat ook 's avonds doen en ze wordt wakker is zo ook helemaal in paniek. Het maakt haar niks uit wie er is, het moeten echt haar papa en mama zijn.
Misschien moeten we dan toch een spandoek maken. Speesjaal voor hem.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
Maar dan moet je man alleen kijken morgen indaha
Vindt hij dat niet erg?
Nou ja dat was ook mijn gedachte, ik snap dat zo een kind in paniek is als ze niet weet dat ze weg zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Makkelijk praten vanaf de zijlijn voor mij, maar dat lijkt me dus het stomste wat je kunt doen: kind niet vertellen dat je weggaat.
Logisch dat ze dan in paniek is als er een 'vreemde' aan haar bedje staat als ze wakker wordt. En als je de gedachte doortrekt: zou ze dan ooit met vertrouwen gaan slapen? Wie weet zijn pappa en mama straks weer weg.
Dan moet je er als ouders toch echt even doorheen, kind vertellen dat je weggaat (wellicht een half uurtje om mee te beginnen), bij een vertrouwde oppas laten en desnoods laten huisen, tot ze snapt dat ze écht weer terugkomen. Dan heb je haar vertrouwen.
Awquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon jezelf zijn. Dan ben je tof genoeg
Nee hij zei letterlijk: die kans moet je grijpen schatje die komt nooit meer.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
Maar dan moet je man alleen kijken morgen indaha
Vindt hij dat niet erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |