dus de zoon van die dierenarts is nu verdachtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:09 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ader-eindhoven.html#
Goed bezig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb de fragmentjes wel geluisterd ennnnn gisteren naar de JJJ-docu gekeken
Ik verwacht een overhoring van Greys en ik ben graag goed voorbereidquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed bezig.![]()
Ik vertrouw erop dat Erik me (ons) in de auto kan bijpraten.
Dan verstop ik me achter jou.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik verwacht een overhoring van Greys en ik ben graag goed voorbereid
Ik beloof dat ik geen maoams zal etenquote:
Volg je gevoel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik geen maoams zal eten![]()
Ik twijfel; to tuk or not to tuk![]()
Q alweer terug trouwens?
Ai! Nu raak je een pijnlijk punt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:30 schreef indaha het volgende:
Hebben jullie nog een spandoek gemaakt zodat we jullie kunnen herkennen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:34 schreef indaha het volgende:
Ik heb mijn man overgehaald om morgen te kijken naar het songfestival,omdat het toch alleen liedjes van de 3 J's zijn en omdat ik zei dat ik moest kijken vanwege het FOK Forum gaan we gezellig samen kijken en streng jureren
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel veel vlaggetjes, een oranje hoed en een paar loslopende boa's. That's us!
En als we allemaal frikandel speciaal bestellen: dat groepje met een lege ruimte van een meter eromheen.
Jouw arme manquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:34 schreef indaha het volgende:
Ik heb mijn man overgehaald om morgen te kijken naar het songfestival,omdat het toch alleen liedjes van de 3 J's zijn en omdat ik zei dat ik moest kijken vanwege het FOK Forum gaan we gezellig samen kijken en streng jureren
En Greys met hakken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Jouw arme man
Maar heel leuk dat jullie gaan kijken, ik ben benieuwd wat je er van vindt!
We hebben geen spandoek (niemand wilde het vasthouden![]()
) maar we hebben wel vlaggetjes en sommigen zijn in het roodwitblauw en met boa's enzo. Whehe.
Nee ik laat mijn hakken thuis, want we moeten staan al die tijdquote:
Heel verstandig. Geen teenslippertjes aandoen he? Koud en auwauwauw mensen op je tenen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik laat mijn hakken thuis, want we moeten staan al die tijd
En anders val ik echt teveel op tussen jullieIk ben verwoed op zoek naar schoenen zonder hakken die ik morgen aan wil...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |