quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
tof![]()
Ik heb 'm meteen maar even een beetje zitten bijwerken![]()
Genoeg maar ik drink dat eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hebben ze geen Ierse Pub in Londen?
Okee. Maar wel raar dan dat je er nog nooit van gehoord hebt. Toch redelijk bekend en populair bier in de pubs, dacht ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Genoeg maar ik drink dat eigenlijk nooit
Ieder zijn smaak. Zo op zijn tijd lust ik wel een ale, maar meestal hou ik het gewoon bij Nederlands of Duits pilsquote:
Ik ken het zelfs...terwijl bierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Maar wel raar dan dat je er nog nooit van gehoord hebt. Toch redelijk bekend en populair bier in de pubs, dacht ik
Vorige week in Eindhoven inderdaad ook al zitten tanken in de Ierse pubs inderdaadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Maar wel raar dan dat je er nog nooit van gehoord hebt. Toch redelijk bekend en populair bier in de pubs, dacht ik
Suikerbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ken het zelfs...terwijl bier
Ik ken bijna geen ale merkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Schattepatattertjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikerbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeb![]()
![]()
![]()
Het is hier best populair hoor, alequote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak. Zo op zijn tijd lust ik wel een ale, maar meestal hou ik het gewoon bij Nederlands of Duits pils.
Hoe is het nou? Nog wat leuks gedaan vandaag, behalve de action leegkopen met Marijkje?quote:
O Shea's ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Vorige week in Eindhoven inderdaad ook al zitten tanken in de Ierse pubs inderdaad.
Voor zere baby- en kinderbillenquote:
Ahaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voor zere baby- en kinderbillen
We zijn zowel in de Trafalgar als in O Shea's geweestquote:
Jaaaaa. Moe. En nog steeds misselijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:35 schreef MPG het volgende:
Hoe is het nou? Nog wat leuks gedaan vandaag, behalve de action leegkopen met Marijkje?
Geniet zequote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:39 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat eens genieten van een douche![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |