Ja man maar ja dan denk iedereen WEER DIE SNUF? die gozer heeft ook geen leven.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Had je net zo goed hier kezellik mee kunnen spammen.
again, je komt niet van je bedje afquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:30 schreef Graseter het volgende:
Ik ga in de vakantie met DV naar Londen.
Was echt niet mijn bedoeling, serieus!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:30 schreef Spouwerranger het volgende:
Neroje, jij vuile lapo snatcher
*jaloers is*quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:30 schreef Graseter het volgende:
Volgende week moet ik weer uit bed.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
again, je komt niet van je bedje af
Anders was hij er nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:30 schreef Beach het volgende:
Alweer die Snuf hierdamn heeft die gast geen leven??
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:30 schreef Graseter het volgende:
Ja, ik vroeg het me ookal afquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:30 schreef Beach het volgende:
Alweer die Snuf hierdamn heeft die gast geen leven??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Kerel, je hebt echt geen levenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja man maar ja dan denk iedereen WEER DIE SNUF? die gozer heeft ook geen leven.
spammert.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:31 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
HAIL TO THE KING. BITCHES
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:31 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:31 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat sta ik laagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:31 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Zij wou meequote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Graseter,
Een vrouw is net een banaan! Hoe dichter je op haar komt te zitten, des te sneller zal ze door je vingers glipt...
geef haar de ruimte man!
wees er trots op manquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:31 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
ALL HAIL KING SNUFFIEquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:31 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
het blijft relevantquote:
que?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:32 schreef TrollenFTW het volgende:
Trololololololo hohohoho jujujujujuju
Dit was donderdag en toen moest ik ook nog naar school EN ik moest werkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:31 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Jij gaat Trollololololololo draaien in je uurtje?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:32 schreef TrollenFTW het volgende:
Trololololololo hohohoho jujujujujuju
JIJ VUIGE SPAMSLETquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:33 schreef Snuf. het volgende:
DIE DAG
[..]
Dit was donderdag en toen moest ik ook nog naar school EN ik moest werken
Nice gepaint manquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:33 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
VANAF 8 FEBRUARI KOMENDE DINSDAG NOG NIET DIE TIJD MAAR JA DUS NOG 10 NACHTJES SLAPEN
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:33 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
VANAF 8 FEBRUARI KOMENDE DINSDAG NOG NIET DIE TIJD MAAR JA DUS NOG 10 NACHTJES SLAPEN
Koop een Blu ray box.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
De broer van mijn ex heeft mijn Band of Brothers DvD Box nog
Nee die ga ik niet draaien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jij gaat Trollololololololo draaien in je uurtje?Of zal ik nog even downloaden?
is maar goed ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Thanks man ik heb daardoor 4 minuten niet kunnen spammen jwt
Ik heb hem al sidns the Release..quote:
Regel hem terug dan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:35 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik heb hem al sidns the Release..
Die DvD box heeft emotionele waarde
dat ga ik ook zeker doenquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:35 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ja, en die draai ik dan vervolgens niet
vuilakquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:35 schreef Neroje het volgende:
[..]
[..]
[..]
nee, niet nuquote:
ik wel hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:36 schreef TrollenFTW het volgende:
De reden dat ik straks het eerste half uur top 40 muziek uit 2006 doe is omdat jullie anders 2 uur lang hardstyle horen. Ik denk niet dat jullie daar op zitten te wachten.
ik welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:36 schreef TrollenFTW het volgende:
De reden dat ik straks het eerste half uur top 40 muziek uit 2006 doe is omdat jullie anders 2 uur lang hardstyle horen. Ik denk niet dat jullie daar op zitten te wachten.
True dat. Jouw muzieksmaak owneert bazenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Geen dank ik heb gewoon goeden muzak smaak jwt
Daarom ga ik in mijn show alleen maar bazenmuzak draaien jwt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
True dat. Jouw muzieksmaak owneert bazen
Dat is dus echt niet zo.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:37 schreef ViezeFreddiey het volgende:
heb je 1 nummer hardstyle gehoord, ken je ze allemaal...
Niet waarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:37 schreef ViezeFreddiey het volgende:
heb je 1 blonde chick uitgewoond, ken je ze allemaal...
Apple mail via windows services op een mac.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gast.. Apple mail via windows-services. Ironie
Op een mekboekquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gast.. Apple mail via windows-services. Ironie
Nee, bij de ene hoor je BOOM BOOM BOOMquote:
Wanneer moet jij weer draaien? Dan ben ik er zeker bij. Dat wordt zo epischquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Daarom ga ik in mijn show alleen maar bazenmuzak draaien jwt.
En bij elk gitaarnummer hoor je ook hetzelfdequote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee, bij de ene hoor je BOOM BOOM BOOM
en de andere BOOOM BOOOOM BOOM
Hardstyle van tegenwoordig gaat meer om de melodie dan om de BOOM BOOM BOOM of hoe jij het ook noemt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee, bij de ene hoor je BOOM BOOM BOOM
en de andere BOOOM BOOOOM BOOM
Ja effe kijken vanaf 8 februari dus elke dinsdagavond en komende dinsdagavond misschien ook maar ik weet niet of er nog plek is. IK GA KIJKEN GEKquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wanneer moet jij weer draaien? Dan ben ik er zeker bij. Dat wordt zo episch
Snuffie.. Je hebt een Mac, maar je gebruikt wel WLM?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Apple mail via windows services op een mac.
Waarom hoor ik dan alleen maar boemboemboem?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:38 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Hardstyle van tegenwoordig gaat meer om de melodie dan om de BOOM BOOM BOOM of hoe jij het ook noemt.
Dat zijn de intro's en outtro's.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom hoor ik dan alleen maar boemboemboem?
Ekte ekte bazen hebben Mail van Apple en Adium voor MSN.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Snuffie.. Je hebt een Mac, maar je gebruikt wel WLM?
ICH BIN DABEIquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja effe kijken vanaf 8 februari dus elke dinsdagavond en komende dinsdagavond misschien ook maar ik weet niet of er nog plek is. IK GA KIJKEN GEK
ya, want een gitaar heeft maar 1 noot net zoals die ene 16 hz noot van jullie...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:38 schreef Beach het volgende:
[..]
En bij elk gitaarnummer hoor je ook hetzelfde
Ik ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:40 schreef Neroje het volgende:
Ow, dit is de tweede keer dat ik een nummer draai dat Sunrise heet...
Stiekem verlang ik nogal naar de lente
Zomerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:40 schreef Neroje het volgende:
Ow, dit is de tweede keer dat ik een nummer draai dat Sunrise heet...
Stiekem verlang ik nogal naar de lente
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:39 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ya, want een gitaar heeft maar 1 noot net zoals die ene 16 hz noot van jullie...
Ik moet toch sletjes hosselen jwt. zoals dezenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Snuffie.. Je hebt een Mac, maar je gebruikt wel WLM?
Eckte bazen kopen een Apple om deze buiten de winkel meteen te slopen. Ik voel weer een apple microsoft discussie aankomen. Ik wil bij voorbaat zeggen dat ik niet mee doe.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ekte ekte bazen hebben Mail van Apple en Adium voor MSN.
dit is ook kut muziekquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heel de tijd hetzelfde.
uch uch
Meestal wel, niet altijd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:41 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ook, maar lente komt meestal eerst
Ik doe ook niet mee want ik weet dat Apple beter is.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eckte bazen kopen een Apple om deze buiten de winkel meteen te slopen. Ik voel weer een apple microsoft discussie aankomen. Ik wil bij voorbaat zeggen dat ik niet mee doe.
14 jarige sletjes hosselen op WLM terwijl je een mac hebt. Baasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik moet toch sletjes hosselen jwt. zoals dezen [ afbeelding ]
en met dezen WLM kan ik gelijk zien of ik een mailtje krijg
dat muziek noemenquote:
Ja ik weet niet man komende dinsdag gaat koelkast met darclie en de week daarna sta ik er niet in maar ja PIERENJAN stuurde mij een PM dat ik die tijd kreeg dus zal wolquote:
14 jarige sletjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
14 jarige sletjes hosselen op WLM terwijl je een mac hebt. Baas
ZWARE VAN NELLE *KUUCH*quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik doe ook niet mee want ik weet dat Apple beter is.
Desillusie heet datquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik doe ook niet mee want ik weet dat Apple beter is.
Ghehe ik luister sowieso.quote:
Wat een uberbaasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dit is sharon in het weekend...
Zo kan zo door naar jambers Magazine
Neger watquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:45 schreef Snuf. het volgende:
Daar is DJ Rock, hij stopt zijn fapsel in een sok
Nee, eigenlijk niet...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik luister sowieso.
Had je mn request no gezien?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:45 schreef Snuf. het volgende:
Daar is DJ Rock, hij stopt zijn fapsel in een sok
Heerlijke muziek is het, punt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
dat muziek noemen
het is nog net niet zo erg als hardstyle
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hier, een stewie als automonteur plaatje voor je:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Statistiekjes tot 15:45Daar ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
HAHA IK ZAG JOUW EDITquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hier, een stewie als automonteur plaatje voor je:
[ afbeelding ]
Zo. Ik ga luisterenquote:
Statistiekjes tot 15:45Ja shit man ik had minder lang moeten slapen en niet naar buiten moeten gaan en niet aan mijn pws moeten werken, nu heb ik gefaald ik sta niet bovenaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik luister met het volume op 0.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:48 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Maar het eerste half uurjte is dus aidsmuziek
Statistiekjes tot 15:45waar sta ik er nou inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
In het topic. Maar laat maar. Ik ga zo even naar de kroeg dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:46 schreef Neroje het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet...
Waar had dat moeten zijn dan?
Haha ik doe dat om te kijken of ik wel hoorbaar ben als ik dan wil testen zet ik even zacht om te kijken of het nogwel werkt want ik moet ook nog ondertussen opnemenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:48 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd als ik zelf ben
Alcoholistequote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In het topic. Maar laat maar. Ik ga zo even naar de kroeg dus
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:49 schreef Snuf. het volgende:
http://triggerpit.com/201(...)-astronaut-wheelock/
Epischen foto's
Ik kreeg hier laatst les overquote:
Nee. Ik ga daar ook even het goede nieuws van mn flatje vertellenquote:
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:51 schreef Dhaha het volgende:
[..]
dit is nu mijn bureaubladachtergrond
Oké.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:51 schreef Dhaha het volgende:
[..]
dit is nu mijn bureaubladachtergrond
15:52 goh wat gaat het snel.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:52 schreef Snuf. het volgende:
1 gozer bij ons op school beantwoord AL zijn spam
Hij is vast homo.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:52 schreef Snuf. het volgende:
Als ik dat zou moeten doen zou ik lang bezig zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:52 schreef Snuf. het volgende:
Ja, verdomme man.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:52 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Alsof er elke 60 seconde een bij komt!
Dat is echt kansloosquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:52 schreef Snuf. het volgende:
POLITIE KIJKT HIER NIETquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
GODVERDOMME JE GAAT TOCH NIET ZOMAAR DE PLEK VAN MIJN WIETPLANTAGE OP EEN FORUM ZETTEN
quote:Hi People
Incredible beauty! the pictures just confirm my strong belief in our Creator God!
God Bless You,
Sincerely,
Carrie Stonehouse
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:52 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:53 schreef JApieman het volgende:
Wat een comment direct al onder die foto's:
[..]
Gelovigenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]__________________________________________________!
Geil... Heeft hij geen levenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:52 schreef Snuf. het volgende:
Zulks mensen verdienen een nekschotquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:53 schreef JApieman het volgende:
Wat een comment direct al onder die foto's:
[..]
JA GODVERDOMME IK WIL NET WAT ETEN GAAN HALENquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:54 schreef Graseter het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)-kamasutrabeurs.html
Mee eensquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zulks mensen verdienen een nekschot
Dat is niet mooi meerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:54 schreef Graseter het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)-kamasutrabeurs.html
DAARNA NIET MEERquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
DAT IS ZIELIG ZWERVERS HEBBEN OOK GEVOEL HOOR
Of haar gezicht is evengroot als haar tepelsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die tepels zijn even groot als dr gezicht.
QFT.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Of haar gezicht is evengroot als haar tepels
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
JE BENT EEN ONMENS! ZULKE DINGEN DOE JE NIET
Haar tepels zitten aan de zijkant van haar borsten.. Wat een onmogelijke faalquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Of haar gezicht is evengroot als haar tepels
Het is net alsof je met iedereen op de bank op 31-12 zit om 23:57quote:
Jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het is net alsof je met iedereen op de bank op 31-12 zit om 23:57![]()
Bijna. Nu ongeveer.quote:
Ik gok trollenquote:
maar niet hoe ik het doequote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja leuk, de grap is al gemaakt, hoor
Doeiquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:00 schreef Snuf. het volgende:
STERVENDE HOEREN KUT SPAMMERTS DOOR JULLIE LIEP MIJN MEKBOEK VAST EN MOEST IK HEM REBOOTEN LIJERS!!
NOU IK GA JULLIE GELIJK VERLATEN WANT NU KOMT KUTMUZAK EN IK HEB HONGER
Pizza?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:00 schreef Snuf. het volgende:
STERVENDE HOEREN KUT SPAMMERTS DOOR JULLIE LIEP MIJN MEKBOEK VAST EN MOEST IK HEM REBOOTEN LIJERS!!
IK GA OOK ETEN DOEIquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:00 schreef Snuf. het volgende:
Oké.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:00 schreef Snuf. het volgende:
Goeden uur horquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:00 schreef Neroje het volgende:
Dames en heren, ik vond het uitstekend gaan vandaag. Hopelijk hebben jullie het ook een beetje kunnen waarderen
Jawelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:00 schreef Neroje het volgende:
Dames en heren, ik vond het uitstekend gaan vandaag. Hopelijk hebben jullie het ook een beetje kunnen waarderen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:00 schreef Neroje het volgende:
gast wtf?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:00 schreef Snuf. het volgende:
Nee blijf!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:00 schreef Snuf. het volgende:
Dat zou kunnen maar nee want ik heb al veel pizza's gegeten de laatste dagen zoals je weet en ik heb alleen nog bolognese terwijl Salami lekkerder is. En ik heb niet genoeg tijd want ik moet om 5 uur werkenquote:
ja ik weet niet wat gebeurde mattiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
gast wtf?
Mijn macbook is nog nooit vastgelopen en ik heb hem 1x gereboot.
Nein.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:01 schreef djkoelkast het volgende:
Is er al een praatdj? Ik hoor al uuuuuuuren alleen muziek
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
gast wtf?
Mijn macbook is nog nooit vastgelopen en ik heb hem 1x gereboot.
Waar werk je eigenlijk Snuf?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar nee want ik heb al veel pizza's gegeten de laatste dagen zoals je weet en ik heb alleen nog bolognese terwijl Salami lekkerder is. En ik heb niet genoeg tijd want ik moet om 5 uur werken
Ik wil eigenlijk zo nog ff, maar er is geen gaatjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:01 schreef djkoelkast het volgende:
Jij bent toch de praatdj?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:01 schreef djkoelkast het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |