Gisteren belde m'n vriendin me op, nadat we een week elkaar niet meer hadden gezien. Dat we elkaar een week niet hadden gezien kwam omdat ze middenin een toetsweek zat.
Maar ze moest dus ff met me praten, 'k zeg nog tegen haar: moet ik me zorgen maken? Toen ik daar geen duidelijk antwoord op kreeg wist ik eigenlijk al genoeg.
Maar goed, vandaag stond ze dus voor m'n deur. Mijn gebruikelijke welkomszoen werd afgeweert, en er werd me medegedeelt dat ze met me praten moest.
Naar boven gegaan, en jahoor, daar kwam het verlossende woord: Mijn gevoelens zijn verandert, 'k voel niet meer hetzelfde, blahblah, jadajadajada.
Nog ff een uurtje gepraat, nog wat geknuffelt, en toen heb ik haar verzocht om de volgende bus te pakken zodat ik nog wat over alles kon nadenken over alles.
Gelijk een goeie vriendin van me gebelt, of ze alsjeblieft ff een uurtje wou langskomen. ff erover gehad, maar nu is ze ook naar huis.
'k ben dus weer alleen, hoihoi
We zouden gisteren 3 maanden met elkaar gaan, 'k zou vandaag in de stad een kadootje ofzo voor haar gaan kopen, maar die moeite ga ik dus ook niet meer nemen nu.
'k weet dat 3 maanden niet veel is, maar het voelde gewoon allemaal zo goed.
'k zal er ook wel weer overheen komen, maar NU voel ik me gewoon ff zwaar kut.
Vraag me niet waarom ik dit nu post allemaal, 'k vraag geen advies of meningen, 'k moet alleen dit ff van me af schrijven.
Nouja, bedankt voor het lezen in ieder geval.
Tja, wat kan ik verder er van zeggen, thats life, but it sometimes sucks.....
Veel succes, en probeer het allemaal weer op de rails te krijgen.....
Het maakt niet uit hoe lang jullie met elkaar gehad hebben. Je hield van haar ook al duurt het maar een weekje. Het is altijd moeilijk als het uitgaat met iemand van wie je houdt.
nogmaals veel sterkte!
Tijd is de beste heelmeester
maar toch heeel veel sterkte.
veel meer kan ik er niet over zeggen. 't Zal nog wel ff pijn blijven doen
1) je bent te goed voor haar, ze verdiend je niet, voor haar 325 anderen
2) het komt nog wel goed, ze zal nog wel inzien, dat ze niet znder je kan en dat het een grote fout was
3) sterkte in deze ' moeilijke' tijd en hopelijk kom je er snel overheen (en vind je een meisje dat wel lief is)
quote:Ik vind dit toch echt zulke enorme debiele onzin.
Op zaterdag 08 juni 2002 15:36 schreef amaranta het volgende:
paar dingetjes die ik zou kunnen zeggen, kies zelf maar uit welke je van em aan wilt nemen1) je bent te goed voor haar, ze verdiend je niet, voor haar 325 anderen
2) het komt nog wel goed, ze zal nog wel inzien, dat ze niet znder je kan en dat het een grote fout was
3) sterkte in deze ' moeilijke' tijd en hopelijk kom je er snel overheen (en vind je een meisje dat wel lief is)
Te goed voor haar omdat zij niks meer voor je voelt? Dan heb je dus gewoon een enorm minderwaardigheidscomplex en moet je jezelf wat moet inspreken.
Waarom zou het goedkomen als ze geen relatie meer met je wilt? Dat is toch godverdomme haar eigen keus? Die neemt ze niet voor niks hoor.
Hoezo zou ze niet lief zijn? Misschien is ze wel ontzettend lief, ik ken genoeg enorm lieve vrouwen waar ik geen relatie mee wil, en zij niet met mij.
Accepteer gewoon lekker dat zij geen relatie meer met je wilt, zolang ze je niet af begint te zeiken of lullige dingen uithaalt is het toch gewoon nog een goeie vriendin van je? Ze is immers nog steeds lief, geïnteresseerd en oprecht neem ik aan, anders had je er bij voorbaat al geen relatie mee moeten aangaan.
quote:helpt eerlijk gezegd ook niet altijd dus is zeker niet het beste. Als je echt verliefd bent op een meisje is dat niet zo verholpen als je gelijk met iemand anders verkering neemt. Dat doe je dan alleen om de ander te vergeten maar na een tijdje denk je dan toch weer aan de andere en heb je gelijk weer een relatie verknald en dan ben je nog verder van huis. Dus wat je zegt is niet altijd zo.
Op zaterdag 08 juni 2002 15:39 schreef Kogando het volgende:
Het beste medicijn voor liefdesverdriet is een ander...
quote:4) er zijn ook mensen die al een tijdje of nog helemaal niet een relatie hebben gehad
paar dingetjes die ik zou kunnen zeggen, kies zelf maar uit welke je van em aan wilt nemen1) je bent te goed voor haar, ze verdiend je niet, voor haar 325 anderen
5) welcome to the club
Nee vervelend maar wel netjes van haar dat ze het op deze manier doet en ik zou zeggen, is die goede vriendin niets???
always look on the bright side of life *fluit fluit*
Je zei dat ze net in een toetsweek zat. Misschien is ze een beetje overstuur ofzo. Laat het bij haar even bezinken. Ga alsnog de stad in om een leuke cadeautje voor haar te kopen. Als dit alles niet werkt...Sterkte
Sowieso.
Greetz
-out
Ik voel daarom op dit moment heel veel met je mee, neem rustig de tijd voor jezelf en laat je door anderen niet gek maken, om te snel wer iets te beginnen. Werkt meestal alleen maar negatief.
quote:Absoluut niet, ze verdient me wel, alleen wil ze me niet meer.
quote:Da's dan jammer, eens uit is vooraltijd uit.
quote:Ze is wel lief, da's het probleem niet. 'k vind haar nog steeds lief en ga ook m'n best doen om 'goeie vrienden' te blijven (hoewel ik daar slechte ervaringen mee heb).
Dat andere meisje dat komt wel.
Toch bedankt.
quote:Tja, 'k ben niet zo'n casanova die de kroeg in duikt, en eventjes iemand versiert.
Op zaterdag 08 juni 2002 15:39 schreef Kogando het volgende:
Het beste medicijn voor liefdesverdriet is een ander...
'k moet tegeniemand aanlopen, en dan zeker weten dat er wederzijdse intresse is voor ik mijn 'move' durf te maken.
"k wil best een ander, maar niet 'ter vervanging van'
quote:'t gekke is: Echt PIJN heb ik niet, 'k kom niet om in zelfmedelijden, 'k voel geen steken in mijn hart, tranen vertroubelen mijn blik niet.
Op zaterdag 08 juni 2002 15:34 schreef Vision het volgende:
kut voor jeveel meer kan ik er niet over zeggen. 't Zal nog wel ff pijn blijven doen
Er is nu alleen een gekke sfeer van 'er klopt iets niet'
quote:haha, nu op zoek gaan naar een meisje die nog vrijgezel is. Het gekke is dat ik de afgelopen maanden sinds ik met haar ging veel meer aandacht kreeg van vrouwelijke soortgenootjes dan in de maanden ervoor.
Op zaterdag 08 juni 2002 15:47 schreef Skull het volgende:[..]
4) er zijn ook mensen die al een tijdje of nog helemaal niet een relatie hebben gehad
5) welcome to the club
Nee vervelend maar wel netjes van haar dat ze het op deze manier doet en ik zou zeggen, is die goede vriendin niets???
Zal wel iets te maken hebben met het 'bezet' en 'niet op zoek' zijn.
Zal nu ook wel weer een stuk minder worden.
Die goeie vriendin is op zich een heel lekker ding, kan heel goed met haar opschieten, goed praten enzo.
Ze heeft wel een vriend, maar ze wil het uitmaken met hem, maar dan nog is maar de vraag of dat wat worden kan, en of ik het zelf wel wil.
[Dit bericht is gewijzigd door TumTum op 08-06-2002 16:25]
quote:'k heb haar een paar keer de kans gegeven om er op terug te komen, gevraagt of ze gewoon niet slecht in haar vel zat, gevraagt of ze echt niet toch door wou gaan, maar ze wou er echt mee stoppen.
Op zaterdag 08 juni 2002 15:56 schreef jochem8 het volgende:
Tsja, erg klote voor je man.Je zei dat ze net in een toetsweek zat. Misschien is ze een beetje overstuur ofzo. Laat het bij haar even bezinken. Ga alsnog de stad in om een leuke cadeautje voor haar te kopen. Als dit alles niet werkt...Sterkte
Sowieso.
Greetz
-out
Dan is het over ook, 'k ben geen jojo, 'k heb ook gevoelens.
'k heb 1 keer nadat het uitgegaan was het weer aan laten gaan, en da's me niet goed bevallen, dat doe ik dus niet meer.
quote:oei, klinkt ook knap fucked up.
Op zaterdag 08 juni 2002 16:03 schreef Rechts het volgende:
Ik heb op het moment zelf ook nogal wat problemen met mijn vriendin maar die komen van haar ex en ik vind het moeilijk om haar zo verdrietig te zien.Ik kan haar niet helpen want zoals ze zelf zeg ik moet het zelf doen.
quote:Zoals ik al in een eerder post schreef, 'k ben niet van plan om de eerste de best te gaan pakken, ben niet zo'n casanova, 'k ben een waardeloze versierder.
Ik voel daarom op dit moment heel veel met je mee, neem rustig de tijd voor jezelf en laat je door anderen niet gek maken, om te snel wer iets te beginnen. Werkt meestal alleen maar negatief.
Mijn vriendinnetjes komen meestal van verjaardagen, school (waar ik nu niet meer heenga) en aanhang van vrienden en vriendinnen.
quote:Klopt eigenlijk wel; ben je vrijgezel en eigenlijk best wel 'op zoek', dan is het net of het andere geslacht het aanvoelt en dan juist met een grote boog om je heen loopt. Maar heb je een vriendje/vriendinnetje, dan is het ineens weer feest!
Op zaterdag 08 juni 2002 16:20 schreef TumTum het volgende:[..]
haha, nu op zoek gaan naar een meisje die nog vrijgezel is. Het gekke is dat ik de afgelopen maanden sinds ik met haar ging veel meer aandacht kreeg van vrouwelijke soortgenootjes dan in de maanden ervoor.
Zal wel iets te maken hebben met het 'bezet' en 'niet op zoek' zijn.
Zal nu ook wel weer een stuk minder worden.
quote:Hmm, dus ik moet tussen nu en niet al te lange rijd scoren?
Op zaterdag 08 juni 2002 16:27 schreef ilsepielse het volgende:[..]
Klopt eigenlijk wel; ben je vrijgezel en eigenlijk best wel 'op zoek', dan is het net of het andere geslacht het aanvoelt en dan juist met een grote boog om je heen loopt. Maar heb je een vriendje/vriendinnetje, dan is het ineens weer feest!
Maar uhm, mijn ervaring is: je komt ineens de meest leuke vrijgezellen tegen als het NET uit is!! (dus niet getreurd). Waarschijnlijk omdat je er zelf dan ook ineens stiekem weer open voor staat en ze je ineens weer opvallen. Dus: hou je oogjes open! (en doe nix wat ik ook nie zou doen)
Ach, 'k zie het allemaal wel, een vriendin hebben is niet het belangerijkste..
quote:Er zitten nog wel wat leuke voordeeltje aan...
Op zaterdag 08 juni 2002 16:46 schreef sjaakie250 het volgende:
Gewoon geen vriendin nemen, uiteindelijk word je alleen maar teleurgesteld..
quote:En wat zou jij niet doen?
Op zaterdag 08 juni 2002 16:27 schreef ilsepielse het volgende:
(en doe nix wat ik ook nie zou doen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |