quote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je dat wil kan je beter bas gaan spelen
dan kreeg je over het algemeen de harde bandsquote:Op maandag 31 januari 2011 16:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Weet iemand nog leuke bandjes die in drop A spelen?
dat vind jij en dat mag:)quote:Op maandag 31 januari 2011 18:19 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dat metal niet beter wordt omdat de gitaren lager gestemd staan
ik zie geen enkele meerwaarde van drop A tov drop D
Ruilen voor een Tyros 4?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:23 schreef Muchachooo het volgende:
Is dit niks voor braddie?
[ afbeelding ]
Deze ken je dan ook al denk ik.quote:
nee die weer niet even luisterenquote:
Hij stond een paar jaar geleden op Lowlands. De X-ray was toen veel te klein.quote:
Nee. Wat een kut-TT.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:36 schreef Iemand91 het volgende:
Wat wordt de volgende TT "Waar Braddie is gereïncarneerd als een vrouw"![]()
Dat dus.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:43 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben wel even klaar met dat Braddie gedoe/gebash hier. Hij doet hier redelijk normaal, het is de rest die het telkens oprakelt en basht.
dit jaar ga ik weer <3quote:Op maandag 31 januari 2011 18:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij stond een paar jaar geleden op Lowlands. De X-ray was toen veel te klein.
Geweldige shows geeft die kerel.
Ik ookquote:
frieslandquote:
nee, geef maar aan mijquote:Op maandag 31 januari 2011 18:23 schreef Muchachooo het volgende:
Is dit niks voor braddie?
[ afbeelding ]
Ja en we hebben nu Muchachooo nota bene!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:43 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben wel even klaar met dat Braddie gedoe/gebash hier. Hij doet hier redelijk normaal, het is de rest die het telkens oprakelt en basht.
Idd, wat is dat een kneus zeg!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja en we hebben nu Muchachooo nota bene!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |