Gerard is sowiesoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:37 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Hell, zelfs als Phantom is Gerard
gaat wel hoor, even wat verplichtingen gehad tov familie.. en nu even lekker kippetje in de oven.quote:
Het is toch altijd een heftige tijd, zoiets. Sterkte er mee!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gaat wel hoor, even wat verplichtingen gehad tov familie.. en nu even lekker kippetje in de oven.
Prima, afgezien van wat koppijn. Niets wat wat paracetamol niet kan fixen. En daar?quote:
scheelt dat ik niet zo heel erg goed met m wasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is toch altijd een heftige tijd, zoiets. Sterkte er mee!
Beetje rustig aan doen dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Prima, afgezien van wat koppijn. Niets wat wat paracetamol niet kan fixen. En daar?
Nope.quote:
Kipquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gaat wel hoor, even wat verplichtingen gehad tov familie.. en nu even lekker kippetje in de oven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik heb wel stapplannen maar daar op zich weinig zin in.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje rustig aan doen dus
Hier wel oke, eten aan t koken.
Dat scheelt wel. Rustig aan doen is altijd goed.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
scheelt dat ik niet zo heel erg goed met m wasdus het komt wel goed hoor.. zal niet te veel impact op me hebben denk.. maar genoeg om even een weekendje rustig aan te doen.
Ken het.. Ben gister in Nijmegen geweest, was wel erg leuk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb wel stapplannen maar daar op zich weinig zin in.Ga volgende week wel weer.
Toch maar besloten niet te gaan... Begrijpelijk. Sterktequote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Toen wel ja, vind 'm nu niet meer zo... Nou ja, in die film met Jennifer Aniston iig niet.quote:
Nijmegenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ken het.. Ben gister in Nijmegen geweest, was wel erg leuk.
VAnvaond wil een vriendin gaan. Maar heb net m'n eten weg moeten flikkeren door stomme actie van mezelf en was al niet zo vrolijk, dus weet niet of stappen leuk wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |