Een aquarium. Hoe seventiesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:17 schreef Kreator het volgende:
Bijna een nerderig aquarium gekocht. Maar toch maar ff niet. Beetje duur..
[ afbeelding ]
(andere kleur wel)
Je weet wel, met zo'n naaimachinequote:
Ooooh, doen danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ik zelf wel
Vind je het erg als ik je tzt ga uitlachen?
Venezia is mooi jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:17 schreef Kreator het volgende:
Bijna een nerderig aquarium gekocht. Maar toch maar ff niet. Beetje duur..
[ afbeelding ]
(andere kleur wel)
Hij maakt wel aardig wat toeren geloof ikquote:
Heul wat PPM's zeg maar?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij maakt wel aardig wat toeren geloof ik
Ik heb geen broekjes met knoopjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet wel, met zo'n naaimachine
[..]
Ooooh, doen dan
Ik heb niet eens zo'n blouse
Die kan je erin makenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb geen broekjes met knoopjes
Het is al goed hoor. Aai over je bolletjequote:
Zo goed kan ik dan weer niet naaienquote:
Een herhaling van zettenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:22 schreef JoeBravo het volgende:
Zucht, waar kom ik nu weer in terecht
Naaien... rijden...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:23 schreef Samzz het volgende:
Ik ga me eens in de rijkleren hijsen. Niet dat er veel te rijden valt, maar goed
Die knoopjes zijn volgens mij nog het makkelijkstequote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo goed kan ik dan weer niet naaien
As usualquote:
Die mag jij dan doenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die knoopjes zijn volgens mij nog het makkelijkste
Ik val van het ene synoniem in het anderequote:
Nu heb ik zinquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:24 schreef STING het volgende:
[..]
Dubbelzinnigheid.. the ultimate slippery () slope
Probeer het eerst zelf maar eens voor elkaar te pielenquote:
Ja, voor orginaliteit hoef je hier niet te komen.quote:
Ik weet nu al dat ik het niet kanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeer het eerst zelf maar eens voor elkaar te pielen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |