quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari drukt op nijntje haar neus
Toeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
Jij maakt me altijd aan het lachenquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij maakt me altijd aan het lachen![]()
![]()
Hier is het zonnetje koudquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]![]()
Zo, ff verhuist naar de relaxstoel in het zonnetje
Veel plezier alvast Koenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:17 schreef Koen66 het volgende:
biw, heel ffies, ga lekker naar buiten zo
Zal ik te voet komen?quote:
Ja, kijken of ik iPhones 3GS voor een leuke prijs kan kopenquote:
Ga je nog wat leuks doen dit weekend?quote:
De 4 is leukerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, kijken of ik iPhones 3GS voor een leuke prijs kan kopen
Mijn oma heeft geen scootmobielquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kan met het OV
Of jat de scootmobiel van je oma
De jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kan met het OV
Of jat de scootmobiel van je oma
Veel plezierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:27 schreef Koen66 het volgende:
door het raam heen lijkt het lekker weer maar het is welvolgens mij
k ga maar ff voetballen met de jongens
Zou ik nooit doenquote:
Pakt der rollator, nog sneller dan te voet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn oma heeft geen scootmobiel
Nee, geen plannen dit weekend. Morgen naar drama class maar verder nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Die heb ik alquote:
Veel plezier Koenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:27 schreef Koen66 het volgende:
door het raam heen lijkt het lekker weer maar het is welvolgens mij
k ga maar ff voetballen met de jongens
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou ik nooit doenStelen van ouderen... stelen sowieso eigenlijk
Ook geen biertjes drinken met vrienden oid?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, geen plannen dit weekend. Morgen naar drama class maar verder niet![]()
Mijn oma heeft geen rollatorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pakt der rollator, nog sneller dan te voet.
P.s. je kan er ook een brandblusser opzetten als turbo.
Voor de weggeef aan mij? * RockNijntje kijkt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel liefquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heb ik al
Het is voor 'de weggeef'
Nee, jij hebt je glazen ingegooid door te zeggen dat je de 4 leukerder vindtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor de weggeef aan mij? * RockNijntje kijkt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief
Nope, niet dit weekend. Hopelijk volgende week welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ook geen biertjes drinken met vrienden oid?![]()
Drama class is wel leuk toch?
Hahahahaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor de weggeef aan mij? * RockNijntje kijkt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief
De 3 is ook goed hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij hebt je glazen ingegooid door te zeggen dat je de 4 leukerder vindt![]()
Heb jij nu zo'n ramp foon?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De 3 is ook goed hoorAlles beter dan mijn leencookie
Ik vind de 3GS zelfs tweedehands nog wel vrij prijzig eigenlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De 3 is ook goed hoorAlles beter dan mijn leencookie
De cookie jaquote:
Dat is wel balenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De cookie jaOmdat Vivaz Pro nog niet gemaakt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |