abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:19:13 #1
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_92036274
Te koop aangeboden een nette VW Lupo 3L van 2000, vanwege het lage verbruik is deze auto vrijgesteld van wegenbelasting.
1:33 (diesel) is de fabrieksopgave, ik rij er zelf 1:31 mee in woon-werk verkeer (Venray-Oss)

KMstand is 196500, dit loopt nog langzaam op aangezien ik er nog ongeveer 2 keer per week mee naar Oss rij.

Auto heeft gisteren een nieuwe APK gehad plus een beurt, hierin is gedaan:
- Nieuwe distributieriem
- Nieuwe remschijven & blokken voor
- Nieuwe kleppenmdekselpakking
- Nieuwe stabilisatoreindes
- Nieuwe remcilinder achter
- 2 nieuwe winterbanden
- filters & vloeistoffen
- nog wat klein grut, lampjes e.d.

Op dit moment ligt het 2e motorblok erin, de eerste eigenaar was te laat met de distributieriem vervangen, deze motor is vervangen bij 77.843 km.
De huidige motor heeft dus pas 120.000 km gelopen.

Ook hoort bij deze auto nog een set van 4 zomerbanden op het originelen lichtmetaal.

Qua extra's heeft deze auto niet heel veel, bij bekerhouders en een radio blijft het wel ongeveer.

Foto's:







Vraagprijs 5500,-
Are you wanking?
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:22:38 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92036400
Waarom een nieuw kenteken?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_92036471
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom een nieuw kenteken?
Import uit Duitsland zou ik zelf denken.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:25:58 #4
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92036532
En om de hoeveel km moet de riem dan vervangen als de 1e eigenaar er bij 77.000 al te laat mee was? Volgens mij geldt voor VAG-dieselmotoren een interval van 90.000 km..
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:27:54 #5
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_92036622
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En om de hoeveel km moet de riem dan vervangen als de 1e eigenaar er bij 77.000 al te laat mee was? Volgens mij geldt voor VAG-dieselmotoren een interval van 90.000 km..
Riem is iedere 60.000km op de 1.2 TDI.

En is inderdaad een import, begin vorig jaar heb ik de auto ingevoerd.
Are you wanking?
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:30:19 #6
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92036718
Hmm. Laatste vraagje: Wat mag deze trekken (geremd)?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:31:40 #7
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_92036765
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hmm. Laatste vraagje: Wat mag deze trekken (geremd)?
Niets, vanwege het speciale aluminium chassis mag deze auto helaas geen aanhanger trekken.
Are you wanking?
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:32:05 #8
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92036782
Dan haak ik af... (no pun intended)
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:51:51 #9
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_92037549
Wat zijn de sprintsnelheden van 0-100 en 80-120?
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:56:00 #10
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_92037702
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:51 schreef Microtubuli het volgende:
Wat zijn de sprintsnelheden van 0-100 en 80-120?
0-100 14,5sec.
80-120 geen idee.

Laten we eerlijk zijn, daar koop je deze auto niet voor.
Are you wanking?
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:56:32 #11
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_92037730
Dan haak ik af... (no pun intended)
pi_92039245
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dan haak ik af... (no pun intended)
:')
  zondag 30 januari 2011 @ 12:38:19 #13
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_92072230
Kick
Are you wanking?
pi_92089302
Net autootje.. Alleen jammer dat het belastingvoordeel en het lage verbruik weer teniet gedaan worden door de exorbitant hoge vraagprijzen voor die 3L Lupos.. :P
pi_92093711
riem moet of 60 of 90 of 120 dkm, uitgaande dat hij om de 60 dkm moet vind ik het nog een heel bizar verhaal dat deze bij 77dkm zou klappen. De eerste tdi pompverstuivers moesten namelijk om de 60 dkm wat ze later hebben aangepast naar 90dkm terwijl de riemen niet verandert zijn. in die riemen zit een veiligheid marge van minimaal 300%
* To make your prayers come true, you have to get off your knees.
* only dead fish go with the flow.
  zondag 30 januari 2011 @ 20:31:03 #16
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_92094509
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 20:17 schreef ooge het volgende:
riem moet of 60 of 90 of 120 dkm, uitgaande dat hij om de 60 dkm moet vind ik het nog een heel bizar verhaal dat deze bij 77dkm zou klappen. De eerste tdi pompverstuivers moesten namelijk om de 60 dkm wat ze later hebben aangepast naar 90dkm terwijl de riemen niet verandert zijn. in die riemen zit een veiligheid marge van minimaal 300%
Geweldig, VW raadt 60.000km aan zoals ik al zei.
De 1.2 TDI heeft trouwens niets te maken met de 1.9TDI. De 1.2 is heeeeel veel efficiėnter en bijvoorbeeld bijna volledig van aluminium gemaakt.
Are you wanking?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:21:22 #17
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_92348482
Schop omhoog.
Are you wanking?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')