Egyptian people will fight Israel after revolution will succeed.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:09 schreef DroomFiguur het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor verhaal ze er omheen fabriceren
They hate our freedom!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:09 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
En die brengen het als een revolutie tegen Israël.
Dat zeggen ze, maar kan je al die mensen die jou net de hand schudden neerschieten?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:07 schreef lutser.com het volgende:
Egyptian state TV quotes army as saying anyone caught violating curfew will be in danger
by Aviva_Reuters at 2:06 PM
yup, ook de verkeersagenten zijn ervandoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:11 schreef Toverheks het volgende:
staan er nou een paar demonstranten het verkeer te regelen?
Iemand staat gewoon protestvlaggen uit te delen en deze zat er nog per ongeluk tussen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Misschien heeft de regering hem er wel neergezet. "Je moet ons helpen, anders!"
Jep, alhoewel het ook gewoon agenten in burger kunnen zijn. Dat weet je nooit in dit soort landen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:11 schreef Toverheks het volgende:
staan er nou een paar demonstranten het verkeer te regelen?
echt toch wel raar om zo alles live te zien, ook beangstigend hoop zo dat het allemaal goed gaat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:11 schreef t-8one het volgende:
[..]
yup, ook de verkeersagenten zijn ervandoor.
Dat is nu de vraag, ik kan het me niet voorstellen dat iemand het kan maar het verleden wijst uit dat er gekke dingen gebeuren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat zeggen ze, maar kan je al die mensen die jou net de hand schudden neerschieten?
ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:12 schreef LeaderRoel het volgende:
Over 50 minuten gaat de avondklok toch in?
Zijn echt burgers volgens deze link:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jep, alhoewel het ook gewoon agenten in burger kunnen zijn. Dat weet je nooit in dit soort landen.
Je ziet meteen dat de straten over 50 minuten verlaten zullen zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:12 schreef LeaderRoel het volgende:
Over 50 minuten gaat de avondklok toch in?
Top dat ze die taak op zich nemen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:13 schreef DroomFiguur het volgende:
[..]
Zijn echt burgers volgens deze link:
http://twitter.com/DutchPaparazzi/egypt-live-coverage
Nee maar ik bedoel dat dan misschien de politie of leger actie ondernemen ofzo?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:13 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Je ziet meteen dat de straten over 50 minuten verlaten zullen zijn
Iets zegt mij dat dan nog veel meer mensen naar buiten gaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:13 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Je ziet meteen dat de straten over 50 minuten verlaten zullen zijn
Verbaasd me niks, en beangstigt me wel omdat niet elke doctor even dapper is.quote:
Ik verwacht hetzelfde als gisterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:14 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel dat dan misschien de politie of leger actie ondernemen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |