Whehehehehequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryMaak ik je nu blij met een dode mus?
Lucky youquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niet![]()
maar ik heb er wel om mee te spelen![]()
Typ maar tetten in op Googlequote:
Dat gaat niet hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:13 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Mooi. Breng haar maar hier, ik vermaak me wel met haar.
Oh nee, ik heb je gekwetst he?quote:
Dat deed ik, toen kwamquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zou ik, daar heb ik jullie voor
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb je gekwetst he?Ik maak het wel goed ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Ik moet nog ontbijtenquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tettenplaatsjes:
[ afbeelding ]
wat lief van jequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:13 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Ik kan alleen info vinden over 8 oktober dat het jaarlijks rond dat weekend terug keert dus is moeilijk in te schatten is nu nog niets over bekend
bij 1 van de kleinere kazernes die vrijwillig bemand is kunnen kinderen ook zelf een brandje blussen met hulp van de brandweer.
Dus rond oktober zal er wel een opendag zijn moet je even in de gaten houden.
Maar voor morgen zou ik er geen probleem in zien als het moet lukken!
Ik verwacht nu de grap over alcoholvrij bierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tettenplaatsjes:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:22 schreef Symphonic het volgende:
Je hebt ook gevaarlijke tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
En nu dus een pic van echte tettenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat deed ik, toen kwam [ afbeelding ]
Dat duurt geen hele middag.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee nee, want ik moet naar de Action met haarAnders heb ik geen douchegel
![]()
Doe je goed, ik ben nu 2.5 uur wakker en heb al ontbeten en geluchtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet nog ontbijten![]()
[..]lol
ik hou ervan om mensen te helpen dat is mij levens motto:)quote:
Vraag je aan een 14-jarigequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
En nu dus een pic van echte tetten
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:22 schreef Symphonic het volgende:
Je hebt ook gevaarlijke tettenIEK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest aan deze denken:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
IEK!Ik moest aan deze denken:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:22 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat duurt geen hele middag.
quote:
Ik wel, fokken met onsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:25 schreef Stuart het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik vandaag moet gaan doen
Dan kom je hier vanavond maar.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan kom je hier vanavond maar.![]()
Mijn bed is groot genoeg.
hebbertquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat kan heul niet![]()
Ik hou al van haar
quote:
Forum Opties | |