Ja, een bezem dus.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is geen bezem.
Dat is een schrobber met een steel, en die zet je op de dweil om te dweilen.
quote:
USB-verlengkabels om vanaf de bank op mijn pc te kunnen gamen... past niet door de brievenbus blijkbaar, dus komt het met de pakketdienst... en ik wil er vanavond mee spelenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je ervoor tekenen? Wat heb je besteld
Luie flikkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:48 schreef Koen66 het volgende:
wat een warm welkom weer zeg
k werd net pas weer wakker, was om 10:15 weer ff op bed gaan liggen
Wat speel je Mart?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
USB-verlengkabels om vanaf de bank op mijn pc te kunnen gamen... past niet door de brievenbus blijkbaar, dus komt het met de pakketdienst... en ik wil er vanavond mee spelen.
quote:
Nee, een bezem gebruik je om te vegen... een luiwagen om te schrobben of om mee te dweilen. Een luiwagenborstel is ook kleiner dan die van een bezem.quote:
Maar kun je dan niet een briefje ophangen dat ze het afgeven bij een van je burenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
USB-verlengkabels om vanaf de bank op mijn pc te kunnen gamen... past niet door de brievenbus blijkbaar, dus komt het met de pakketdienst... en ik wil er vanavond mee spelen.
joahquote:
Dan is het zeker hardquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG, mijn buren op de hoek draaien keiharde techno![]()
Six weeks schmix weeksquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een bezem gebruik je om te vegen... een luiwagen om te schrobben of om mee te dweilen. Een luiwagenborstel is ook kleiner dan die van een bezem.
Ik spreek mijn buren amper johquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar kun je dan niet een briefje ophangen dat ze het afgeven bij een van je buren
Gooi een 30 30 door het raamquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dweilen met een borstel kan heul niet manquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een bezem gebruik je om te vegen... een luiwagen om te schrobben of om mee te dweilen. Een luiwagenborstel is ook kleiner dan die van een bezem.
* DaMart noteert: volgende week Scooter op de playlist voor de meet zetten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |