Bijna niet te zien met de backlight aan, alleen op hele witte achtergronden zie je enkele streepjes. Ik stoor me er iig niet aan. Verschilt per persoon denk ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:56 schreef Stuart het volgende:
Zonde van de krassen op de voorkant. Is dat erg hinderlijk tijdens het gebruik
Dank voor je antwoord en sorry. Heb er nog even over nagedacht en heb toch liever een 3GSquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:05 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Bijna niet te zien met de backlight aan, alleen op hele witte achtergronden zie je enkele streepjes. Ik stoor me er iig niet aan. Verschilt per persoon denk ik
Goede vraagquote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef zakkenjongen het volgende:
Je zou kunnen vermelden dat bieden onder de 150 euro zinloos is, want zoveel geeft cash4mobile er zelfs nog voor..
Pardon, dat heb je al vermeld. Waarom bieden mensen dan alsnog minder :S
Kijk maar op je bankrekeningquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:55 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Goede vraag
Toestel is inmiddels gereserveerd en hopelijk vandaag afgehandeld!
Lees de OP effe doosjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Meer dan genoeg voor een afgeschreven versleten Apple.
Ik geloof niet wat aanbieders beweren. Ze hebben vaak elders een hoger bod en verkopen het dan hier voor minder...quote:
Met het subtiele verschil dat ik niet naar marktplaats ofzo verwijs, maar naar iets dat iedereen zelf kan controlerenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik geloof niet wat aanbieders beweren. Ze hebben vaak elders een hoger bod en verkopen het dan hier voor minder...
Dat is toch alleen maar mooi? Koop je hem hier lekker voor minderquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik geloof niet wat aanbieders beweren. Ze hebben vaak elders een hoger bod en verkopen het dan hier voor minder...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |