eerlijk gezegt geloof ik niet dat ze zich daarmee bezig hield en dat ze er volledig is ingeluisdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:27 schreef RobertVH het volgende:
en je nog steeds actief bezig houden met politieke activiteiten en demonstraties, klinkt nogal naïef.
Waarom? Of ze is overtuigd van haar politieke overtuiging en wilde deze door zetten, politieke activiteit is meerdere keren bevestigd, o.a. ook door haar dochter. Welke politieke partij is niet echt duidelijk, ''Kingdom Assembly of Iran'' wordt officieel bevestigd maar verder niet duidelijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:35 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
eerlijk gezegt geloof ik niet dat ze zich daarmee bezig hield en dat ze er volledig is ingeluisd
ze was er op fam. bezoek, waarom zou je je vrijheid in nederland riskeren door daar na 15 jaar nog ff te demonstreren![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:43 schreef Hathor het volgende:
je kan als Nederland gaan lopen miepen en op matjes roepen wat je wil, het is en blijft een Iraanse binnenlandse aangelegenheid, en daar heb je je maar gewoon bij neer te leggen. Hoe verontwaardigd iedereen hier ook reageert, over twee dagen is mevrouw Bahrani weer vergeten en is het weer wachten op het volgende moment van massale ontzetting.
Heb ooit ergens gelezen (wss van jou, maar dat weet ik niet zeker), dat veel mensen uit Iran op vakantie gaan in Turkije. Spreek daar dan 2 weken afquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan of de familieleden ook toestemming krijgen om naar Nederland te gaan.
Ik denk niet dat ze daar nu aan 't demonstreren was, maar 15 jaar geleden wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:35 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
eerlijk gezegt geloof ik niet dat ze zich daarmee bezig hield en dat ze er volledig is ingeluisd
ze was er op fam. bezoek, waarom zou je je vrijheid in nederland riskeren door daar na 15 jaar nog ff te demonstreren![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:29 schreef ouderejongere het volgende:
Het is niet goed dat ze dood is, maar wel dat het doodvonnis voltrokken is.
voor jou is hij echt te laatquote:"Jezus redt"
Daar staat de doodstraf er dus blijkbaar wel op. Erg dom om dan terug te gaan!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:59 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
het is goed dat er een doodvonnis is voltrokken voor zogenaamd drugsbezit en/of het meelopen met een demonstratie van 2 jaar of 15 jaar geleden
![]()
een doodvonnis is er alleen voor echte moordenaars, niet voor het uite van een mening .............
Het is niet goedpraten. Nederland had allang de banden moeten bevriezen. Maar van dat vrouwtje is het gewoon oliedom.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:03 schreef EilandjeOnline het volgende:
tis niet slim nee maar de acties in iran goedpraten vind ik nog enger
Slimmerik, heeft Mieke de Boer een Iraans paspoort. Iran erkent geen buitenlandse paspoorten en terecht.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:40 schreef Eclaire84 het volgende:
Als ze Mieke de Boer had geheten, was ze allang vrij door Nederlandse interventie.
Life's a bitch.
Veel te tolerant ja, omdat we zo graag van olie houden. Kijk voor de gein ook eens naar de handel tussen Nederland en iran. Wij importeren meer dan een miljard uit Iran per jaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:25 schreef Alec690 het volgende:
Dat hier überhaupt nog een ambassadeur van Iran rondloopt. Wat mij betreft enkeltje KLM en droppen boven Teheran met een zak cocaïne, zal ze leren!
Wij zijn als Westerse samenleving veels te tolerant voor dit soort regimes. Maar goed, dat is ook een kenmerk van onze Westerse samenleving waar we heel zuinig op moeten zijn.
Maar wat mij betreft: sancties opleggen (EU-breed) en isoleren.
Nederland gaat de banden heus niet voor lang bevriezen hoor. Geloof er niks van. Teveel belangen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is niet goedpraten. Nederland had allang de banden moeten bevriezen. Maar van dat vrouwtje is het gewoon oliedom.
We weten niet de exacte aanleiding van dit verhaal, dus ik zou een oordeel iets opschorten. Iedereen werd toen opgepakt, ook Franse uitwisselingsstudenten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nederland gaat de banden heus niet voor lang bevriezen hoor. Geloof er niks van. Teveel belangen.
En ja, oliedom van die vrouw, hoe afgrijselijk ook wat er nu met haar gebeurd is.
Had ze al sinds 1994 een veilige plek hier, vanwege haar politieke overtuiging, moet ze zonodig diezelfde politieke overtuiging nóg een keer uitdragen in het hol van de leeuw, wetende wat de vreselijke gevolgen kunnen zijn.
Eiegen schuld dikke bult.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
Had ze al sinds 1994 een veilige plek hier, vanwege haar politieke overtuiging, moet ze zonodig diezelfde politieke overtuiging nóg een keer uitdragen in het hol van de leeuw, wetende wat de vreselijke gevolgen kunnen zijn.
Gisteren hadden de Iraanse autoriteiten nog beweerd dat de rechtszaak nog bezig was. Er waren advocaten bezig met haar te verdedigen die door Nederland werden betaald. Wat me opviel was het feit dat ze lid was van een verboden organisatie en datze mee liep met de anti regeringsdemonstratie. De advocaat van haar zit nu ook in de gevangenis. Bron: NOS journaalquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:40 schreef Eclaire84 het volgende:
Als ze Mieke de Boer had geheten, was ze allang vrij door Nederlandse interventie.
Life's a bitch.
Dat is de meeste gevallen gewoon dikke onzin.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:01 schreef paddy het volgende:
Wat me opviel was het feit dat ze lid was van een verboden organisatie
Uiteraard. De Nederlandse Iraniërs werden geadviseerd nu niet meer naar Iran af te reizen. De drugsaanklacht is trouwens pas later aan de aanklachten toegevoegd. Hier is ze voor veroordeeld. De advocaat die door Nederland is aangesteld zit nu ook in de gevangenis hoorde ik.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat is de meeste gevallen gewoon dikke onzin.
Dat denk ik dus ook van het begrip 'een eerlijk proces' in zulke landen.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat is de meeste gevallen gewoon dikke onzin.
Wanneer er later psas aan toegevoegd wordt dat ze drugs had? Dan zou bij mij als rechter wel een belletje gaan rinkelen. Denk dus dat zelfs de rechter dat moet opvallen, maar misschien was het ook niet zijn uitspraak.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook van het begrip 'een eerlijk proces' in zulke landen.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ze onschuldig zou zijn. Maar of ze een eerlijk proces gehad heeft, betwijfel ik.
Maar denk je dat ze onschuldig is?quote:Op zondag 30 januari 2011 03:09 schreef Doler12 het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja stel je voor een moeder die niet terug wil gaan om haar dochter te zien. Ik hoop maar voor die stoere fokkers dat ze nooit in een situatie komen dat ze gedwongen zijn om Nederland te vluchten. Het is natuurlijk makkelijk praten achter je computertje dat je nooit zou terug keren naar Nederland als vluchteling.
Wist ik niet. En daar is er ook niemand die even naar een buurland gaat reizen zodat ze haar dochter veilig kan zien?quote:Op zondag 30 januari 2011 03:09 schreef Doler12 het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja stel je voor een moeder die niet terug wil gaan om haar dochter te zien. Ik hoop maar voor die stoere fokkers dat ze nooit in een situatie komen dat ze gedwongen zijn om Nederland te vluchten. Het is natuurlijk makkelijk praten achter je computertje dat je nooit zou terug keren naar Nederland als vluchteling.
Natuurlijk is ze onschuldig. Er zijn nu al 110 mensen opgehangen dit jaar om 'drugshandel', verstoring van de openbare order, 'lidmaatschap' van een illegale partij en zelfs als Vijand van Allah.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar denk je dat ze onschuldig is?
Die optie had ze als een gescheiden moeder misschien helemaal niet. Onder de sharia wetgeving krijgt een man volledige voogdij als zijn kind negen jaar word. Dus als papa weigert om te betalen voor een vakantie dan is je plan snel over.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Wist ik niet. En daar is er ook niemand die even naar een buurland gaat reizen zodat ze haar dochter veilig kan zien?
Ik geloof meteen dat ze mee liep met de demonstraties en misschien geloof ik ook wel dat dit met een georganiseerde groep ging. Ik geloof ook best dat dit daar niet welkom is dus misschien verboden.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar denk je dat ze onschuldig is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |