abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92030757
Afgelopen zaterdag leuke jongen ontmoet (kende hem al), maar voor het eerst echt mee gepraat. Hij heeft me voor een date gevraagd afgelopen woensdag. was gezellig. Vandaag is zaterdag en heb niets van gehoord, ik heb ook niets van mij laten horen...
Zal ik heb een berichtje sturen en hem uitnodigen voor een lunch vanmiddag?
  zaterdag 29 januari 2011 @ 09:58:36 #2
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92030778
rule number one: there ain't no rules
J. <3
pi_92030827
Hoe oud ben je?
  zaterdag 29 januari 2011 @ 10:04:36 #4
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_92030858
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 09:57 schreef izn900 het volgende:
Is dit een gok waar we op kunnen inzetten? Of wil je daadwerkelijk dat wij vertellen of je wel of niet moet afspreken?
censuur :O
pi_92030897
Rule №1 : there are no rules (all is fair in Love & War)
Rule №2: in all other cases rule №1 applies. (Zo niet, dan toch :P )

Ik zou het nog een paar dagen afwachten.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2011 10:08:43 ]
pi_92030931
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:07 schreef ocf81 het volgende:
Rule №1 : there are no rules (all is fair in Love & War)
Rule №2: in all other cases rule №1 applies. (Zo niet, dan toch :P )

Ik zou het nog een paar dagen afwachten.
Deze 'grap' is al zo fucking oud dat echt niemand het nog grappig vindt, fyi.
pi_92031196
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:09 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Deze 'grap' is al zo fucking oud dat echt niemand het nog grappig vindt, fyi.
Thnx for the 'update'
pi_92031250
Schroedingers Cat.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 10:35:59 #9
121649 huize
Tumble tumble tumble
pi_92031377
Ik snap dat nooit.

Je gaat op een date en vind iemand leuk en in plaats van dat laten te merken ga je wachten met sms-en tot de ander smst. Ondertussen denkt die ander hetzelfde en dan gaat het mis.

Stuur gewoon een sms.
How did we get from the blue lamp disco
To cracking up in San Francisco
I look at myself in a sober light
I'm not Elvis but I'm alright
pi_92031462
morgen of maandag. i.i.g. vandaag nog even afwachten.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 10:44:54 #11
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_92031556
Bel hem gewoon even. :')

Vraag hoe het met hem gaat, vraag of hij voor vanmiddag al plannen heeft.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_92031595
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:39 schreef ocf81 het volgende:
morgen of maandag. i.i.g. vandaag nog even afwachten.
Bullshit.

Je had gewoon na afloop van de date effe moeten smsen wat je er van vond. En dan kun je altijd nog een paar dagen later iets afspreken. Zoals nu. Je hoeft echt niet nog langer te wachten. Je werkt dan alleen maar twijfel in de hand.

Amateur gepruts :)
  zaterdag 29 januari 2011 @ 11:06:56 #13
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_92031973
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 09:57 schreef izn900 het volgende:
Ja. dat zal jij.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 12:56:03 #14
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_92035424
Als ik jou was, zou ik zo snel mogelijk een sms sturen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_92036559
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 10:44 schreef LasTeR het volgende:
Bel hem gewoon even. :')

Vraag hoe het met hem gaat, vraag of hij voor vanmiddag al plannen heeft.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_92037302
heb sms gestuurd...
hij reageerde met een telefoontje, hij heeft vanmiddag helaas al plannen.
hij deed een poging een komende dag te plannen, maar dat komt mij niet goed uit, moet werken..
now its up to him I guess...
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:47:04 #17
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_92037357
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:45 schreef izn900 het volgende:
heb sms gestuurd...
hij reageerde met een telefoontje, hij heeft vanmiddag helaas al plannen.
hij deed een poging een komende dag te plannen, maar dat komt mij niet goed uit, moet werken..
now its up to him I guess...
Ben je idioot ofzo? Heb je tegen hem wel duidelijk gemaakt dat je zin hebt om nog een keer af te spreken?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_92037546
huh? ik denk het wel.... in het smsje dat ik stuurde vroeg ik aan hem of hij zin had om vanmiddag in de stad een broodje te gaan eten....
  zaterdag 29 januari 2011 @ 14:01:54 #19
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_92037947
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:51 schreef izn900 het volgende:
huh? ik denk het wel.... in het smsje dat ik stuurde vroeg ik aan hem of hij zin had om vanmiddag in de stad een broodje te gaan eten....
Kijk, er zijn zoiezo geen regels in dating. Maar er zijn wel dingen die je kan doen of niet doen om je kansen te vergroten.

Bijvoorbeeld die eerste date was leuk, maar heb je hem dat laten weten? Weet hij wel dat je geinteresseerd bent? Want jij zit nu stoer te doen in de hoop dat hij achter jou aan gaat rennen, maar kans is groot dat hij het gewoon ziet als geen interesse.

Dat je hem een sms hebt gestuurd of hij iets wou doen is goed, maar hij moet wel het idee hebben dat jij wil. Je hoef niet wanhopig te zijn of jezelf volledig kwetsbaar op te stellen, maar een lieve smsje waarin je hem subtiel laat weten dat je het leuk vindt om samen met hem iets te doen, zal je kansen alleen maar vergroten.

Hij heeft je vandaag meteen teruggebeld, kon vandaag niet maar wilde morgen wel iets doen. Jij kon morgen niet. Heb je hem wel op 1 of andere manier laten weten dat je wel nog een keer wil afspreken? Heb je gezegd dat hij je terug moest bellen voor een volgende afspraak of heb je hem vertelt wanneer je aankomende week wel zal kunnen?
  zaterdag 29 januari 2011 @ 14:02:40 #20
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_92037981
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:51 schreef izn900 het volgende:
bel hem terug op en plan alsnog iets wanneer het wel uit komt,
nu denk hij:
Ik wijs jou af en jij wijst mij weer af, waar zijn we hou aan toe.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  zaterdag 29 januari 2011 @ 14:15:09 #21
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_92038521
Ik heb het vaak zat meegemaakt, dames die willen afspreken op een dag dat ik niet kan, waarna ik een tegenvoorstel doe, en dan kunnen zij niet, maar verwachten vervolgens wel dat ik net zo lang verschillende dagen blijf voorstellen tot ze een keertje wél kunnen. Daar doe ik niet aan mee; dan maar geen afspraak.

Zo werkt het natuurlijk niet. "Ja ik heb het geprobeerd nu ligt de bal bij hem hoor :')" Wat een onzin, jij bent toch de initiatiefnemer van deze nieuwe date? Regel het dan ook. Hij kon even niet, maar heeft duidelijk zijn interesse aangegeven door meteen terug te bellen.
Ik wens je een dolfijne dag
pi_92038993
Het is inderdaad stoer doen: hij kan niet vandaag en ik moest zonodig doen alsof ik het niet zo jammer vond. Voor hij ophing, bedankte hij voor de uitnodiging, waarop ik wel zei: jammer, doen we dan een andere keer, stom stom...(ik hoor jullie al denken) Ik wil me idd niet te kwetsbaar opstellen... Wat denken jullie, enig herstel mogelijk? Ik ga hem niet weer bellen
  zaterdag 29 januari 2011 @ 14:54:28 #23
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_92040207
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 14:26 schreef izn900 het volgende:
Het is inderdaad stoer doen: hij kan niet vandaag en ik moest zonodig doen alsof ik het niet zo jammer vond. Voor hij ophing, bedankte hij voor de uitnodiging, waarop ik wel zei: jammer, doen we dan een andere keer, stom stom...(ik hoor jullie al denken) Ik wil me idd niet te kwetsbaar opstellen... Wat denken jullie, enig herstel mogelijk? Ik ga hem niet weer bellen
Enige wat jij moet doen, is duidelijk genoeg maken dat je geinteresseerd bent. Kennelijk heb je een soort van bindingsangst en je wil jezelf niet kwetsbaar opstellen, dat hoef ook niet.

Maar een lief smsje sturen, zoals "Ik vond het vorige keer heel leuk met je en laat je me weten wanneer we kunnen afspreken xxx" of "Lang niets van je gehoord, hoe gaat het met je xxx", kan je kansen alleen maar vergroten.

Jezelf een beetje kwetsbaar opstellen moet kunnen, in principe. Als je dat niet doet, dan gaat hij zichzelf waarschijnlijk ook niet kwetsbaar opstellen. Kans is groot dat hij net zo bang is om gekwetst te worden. Je hoef niet al het werk te doen, je hoef niet eens het meeste werk te doen, maar je moet wel zo'n 30% van de initiatieve tonen.
pi_92040652
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 14:26 schreef izn900 het volgende:
Morgen weer een berichtje sturen met: Hoe is het? Lijkt me leuk om nog eens wat te doen wanneer kan je?

Zoiets..

Nu lijk je Sjaak Afhaak...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_92042912
wat ik niet wil is laten merken dat ik geinterreseerd ben, wanneer ik niet weet of hij geinteresseerd is..., voor nu wil ik hem graag beter leren kennen, niets meer dan dat. Ik begrijp dat ik dat dan aan hem duidelijk moet maken...

ok smsje sturen, lief smsje.., moet niet zo moeilijk zijn zou je denken.. ik heb nu al buikpijn...haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')