Is dit een gok waar we op kunnen inzetten? Of wil je daadwerkelijk dat wij vertellen of je wel of niet moet afspreken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:57 schreef izn900 het volgende:
Zal ik heb een berichtje sturen en hem uitnodigen voor een lunch vanmiddag?
Deze 'grap' is al zo fucking oud dat echt niemand het nog grappig vindt, fyi.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:07 schreef ocf81 het volgende:
Rule №1 : there are no rules (all is fair in Love & War)
Rule №2: in all other cases rule №1 applies. (Zo niet, dan toch)
Ik zou het nog een paar dagen afwachten.
Thnx for the 'update'quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:09 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Deze 'grap' is al zo fucking oud dat echt niemand het nog grappig vindt, fyi.
Bullshit.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:39 schreef ocf81 het volgende:
morgen of maandag. i.i.g. vandaag nog even afwachten.
Ja. dat zal jij.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:57 schreef izn900 het volgende:
Zal ik heb een berichtje sturen en hem uitnodigen voor een lunch vanmiddag?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:44 schreef LasTeR het volgende:
Bel hem gewoon even.
Vraag hoe het met hem gaat, vraag of hij voor vanmiddag al plannen heeft.
Ben je idioot ofzo? Heb je tegen hem wel duidelijk gemaakt dat je zin hebt om nog een keer af te spreken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:45 schreef izn900 het volgende:
heb sms gestuurd...
hij reageerde met een telefoontje, hij heeft vanmiddag helaas al plannen.
hij deed een poging een komende dag te plannen, maar dat komt mij niet goed uit, moet werken..
now its up to him I guess...
Kijk, er zijn zoiezo geen regels in dating. Maar er zijn wel dingen die je kan doen of niet doen om je kansen te vergroten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:51 schreef izn900 het volgende:
huh? ik denk het wel.... in het smsje dat ik stuurde vroeg ik aan hem of hij zin had om vanmiddag in de stad een broodje te gaan eten....
bel hem terug op en plan alsnog iets wanneer het wel uit komt,quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:51 schreef izn900 het volgende:
huh? ik denk het wel.... in het smsje dat ik stuurde vroeg ik aan hem of hij zin had om vanmiddag in de stad een broodje te gaan eten....
Enige wat jij moet doen, is duidelijk genoeg maken dat je geinteresseerd bent. Kennelijk heb je een soort van bindingsangst en je wil jezelf niet kwetsbaar opstellen, dat hoef ook niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:26 schreef izn900 het volgende:
Het is inderdaad stoer doen: hij kan niet vandaag en ik moest zonodig doen alsof ik het niet zo jammer vond. Voor hij ophing, bedankte hij voor de uitnodiging, waarop ik wel zei: jammer, doen we dan een andere keer, stom stom...(ik hoor jullie al denken) Ik wil me idd niet te kwetsbaar opstellen... Wat denken jullie, enig herstel mogelijk? Ik ga hem niet weer bellen
Morgen weer een berichtje sturen met: Hoe is het? Lijkt me leuk om nog eens wat te doen wanneer kan je?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:26 schreef izn900 het volgende:
Het is inderdaad stoer doen: hij kan niet vandaag en ik moest zonodig doen alsof ik het niet zo jammer vond. Voor hij ophing, bedankte hij voor de uitnodiging, waarop ik wel zei: jammer, doen we dan een andere keer, stom stom...(ik hoor jullie al denken) Ik wil me idd niet te kwetsbaar opstellen... Wat denken jullie, enig herstel mogelijk? Ik ga hem niet weer bellen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |