zeur niet.. je vermaakte je vast wel in andere topicsquote:
Nou dat valt nog te bezien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zeur niet.. je vermaakte je vast wel in andere topics
KKJ komt in zoepketenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou dat valt nog te bezien.
Beetje zo'n inkakmomentje en we moeten nog tot 09:00![]()
Slaap jij nooit of heb je bardienst in de lokale keet?
Ik heb morgen avond dienst dus om half 4 beginnenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou dat valt nog te bezien.
Beetje zo'n inkakmomentje en we moeten nog tot 09:00![]()
Slaap jij nooit of heb je bardienst in de lokale keet?
Die zuipketen mogen ze in het Westen ook wel invoeren :quote:
wil je die zin nog even aanpassen??? er wat leuks van maken??quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:49 schreef liesje1979 het volgende:
Mesen ipv mensen en het lukt me niet om het te editen.
Slapen iig, En ja het duurde lang, weet je wel hoe laat het is, ik zag pas na een tijdje dat ik de laop had.
Doei.
aaah ja vroegah toen ik nog jong was... brommers kiek'n word trouwens nog echt gebruikt ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die zuipketen mogen ze in het Westen ook wel invoeren :
Op je 13e aan de Schultenbrauw brommers kieken
SRY maar ik kan je track niet vinden , is een mooie plaat , ik ken hem maar heb hem nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:49 schreef liesje1979 het volgende:
Mesen ipv mensen en het lukt me niet om het te editen.
Slapen iig, En ja het duurde lang, weet je wel hoe laat het is, ik zag pas na een tijdje dat ik de laop had.
Doei.
trustenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:49 schreef liesje1979 het volgende:
Mensen ipv messen en het lukt me niet om het te editen.
Slapen iig, En ja het duurde lang, weet je wel hoe laat het is, ik zag pas na een tijdje dat ik de lapo had.
Doei.
In het "westen"quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die zuipketen mogen ze in het Westen ook wel invoeren :
Op je 13e aan de Schultenbrauw brommers kieken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Was het niet ok?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil je die zin nog even aanpassen??? er wat leuks van maken??
voor je gaat slapen
Jawel. .alleen passen ze hem om de zoveel topics aan.. en ik vind persoonlijk deze over sproeipoep gewoon niet leukquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
In het "westen"![]()
Stelletje kudtprovincialen.Utreg hoort toch ook bij het westen . Nja centraal. Maar wel bij de randstadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jawel. .alleen passen ze hem om de zoveel topics aan.. en ik vind persoonlijk deze over sproeipoep gewoon niet leuk
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jawel. .alleen passen ze hem om de zoveel topics aan.. en ik vind persoonlijk deze over sproeipoep gewoon niet leuk
oeps zat niet op te letten!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Lees anders even terug, ik heb hem al lang aangepast, incl typo.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waar kun je statistieken zien van een topic?
Zie OP.quote:
Hoe kan ik jou zo gek krijgen om iets van mijn lievelingsgroep te draaienquote:
quote:
Waarom reageer je dan niet op mij! stommertquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:54 schreef _Fanta het volgende:
ik was wat aan het meelurken, maar ben dr nog gewoon hoor
Als jij met een USB stick langkomt maar je kan me ook nog een keer proberen herinneren ik prtobeer ook nog steeds natalie imbruglia torn te pakken te krijgenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou zo gek krijgen om iets van mijn lievelingsgroep te draaien
dan ga ik het gewoon elke keer melden als je draaitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:56 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Als jij met een USB stick langkomt maar je kan me ook nog een keer proberen herinneren ik prtobeer ook nog steeds natalie imbruglia torn te pakken te krijgen
waarom slaap jij eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:56 schreef Stokstaart het volgende:
Niet zat hoorGoeie muziek
Jij dan ?Nog niet moe Martin?
Dat heb ik al 3x gezegd. Een vierde keer zou te confronterend zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom slaap jij eigenlijk niet?
aaah zeg nog eensquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat heb ik al 3x gezegd. Een vierde keer zou te confronterend zijn
ga je slapen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:58 schreef Ragboer het volgende:
Kanker dan maar op en steekt die radio in je reet, aan wie zich aangesproken voelt dit bericht het zal me allemaal wel. Tjoeloes.
Nee.quote:
Ja ik weet het na meer dan 24 uur is het raar maar ik wil ff wat anders aan mijn hoofd hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom slaap jij eigenlijk niet?
Hij heb die nummers niet manquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:58 schreef Ragboer het volgende:
Kanker dan maar op en steekt die radio in je reet, aan wie zich aangesproken voelt dit bericht het zal me allemaal wel. Tjoeloes.
Ik ben geen echte boerinquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee.![]()
Sowieso is meer dan 4 uur slapen overrated dat moet je weten als echte boerin
Je moet wel ff wat proberen te tukken pik . Anders ga je straks kabouters zienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:00 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Ja ik weet het na meer dan 24 uur is het raar maar ik wil ff wat anders aan mijn hoofd hebben
Dit muziek draaien is een pure bliksemafleider
Jouwbuis ff rippen, moeilijk he?quote:
ik hou van kaboutersquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moet wel ff wat proberen te tukken pik . Anders ga je straks kabouters zien
Heb je vandaag een drukke dag?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:00 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Ja ik weet het na meer dan 24 uur is het raar maar ik wil ff wat anders aan mijn hoofd hebben
Dit muziek draaien is een pure bliksemafleider
Ik heb een kabouter naast me wonen , 1:50 en rood haar , die vent komt in de zomer niet buiten hahahahahahaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moet wel ff wat proberen te tukken pik . Anders ga je straks kabouters zien
Klopt maar al die drethenezen hebben van die reuzetuinen. Kunnen een hoop kabouters in.quote:
whahahaha jij bent gewoon de buuf van knetterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:02 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Ik heb een kabouter naast me wonen , 1:50 en rood haar , die vent komt in de zomer niet buiten hahahahahaha
Ik heb idd kabouters in de tuinquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt maar al die drethenezen hebben van die reuzetuinen. Kunnen een hoop kabouters in.
En molens. En reigers
Nee ik wil de plaktoetsen niet inschakelenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hey pj, hoe oud ben jij eigenlijk?
Die vent mag me niet....als ik in de tuin zit heb ik spontaan kabouter plop ringtones dan hoor je die deur hard dichtslaan en dan heeft tinus het naar zijn zin hahahahahaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
whahahaha jij bent gewoon de buuf van knetter
Pipo it isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee ik wil de plaktoetsen niet inschakelen![]()
Euhm... Pipo volstaat PJ doet me denken aan mijn jeugd vol ellende![]()
Ik ben 29 zuster Lydia. En jij? Of ben ik nu onbeleefd tegen je
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:04 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Die vent mag me niet....als ik in de tuin zit heb ik spontaan kabouter plop ringtones dan hoor je die deur hard dichtslaan en dan heeft tinus het naar zijn zin hahahahaha
Je bent toch ook niet 15 ofzo he?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Pipo it is
oooh wat ben jij oud![]()
![]()
Whatever , als ik me maar vermaak hehehehequote:
dv is 15 toch?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent toch ook niet 15 ofzo he?![]()
Laatst zit ik te fappen op die Dromenvangertje blijkt ze 14 te zijn. Wat een faal zeg
Het dringt nu pas tot me door.. zat jij te fappen op dv?quote:
Ik wel meelopenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:09 schreef Stokstaart het volgende:
Ik moet zo een rondje maken op het terrein van een verlaten psychiatrisch ziekenhuis.
ALLEEN
Niet letterlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het dringt nu pas tot me door.. zat jij te fappen op dv?
Jij mijn handje beethouden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik wel meelopen
Ik bescherm je tegen de kabouters
is ze ook welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet letterlijk![]()
maar vond het wel een mooie meid ja.
whaha je weet niet hoe ik eruit zie.. kon weleens de verschrikkelijke heks uit het oosten zijnquote:
Nee je bent volgens mij wel keilief (of hoe ze dat bij jullie ook zeggenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is ze ook wel
sorry ben soms net een autist.. neem alles letterlijk
keilief... dat is brabants of limburgsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee je bent volgens mij wel keilief (of hoe ze dat bij jullie ook zeggen)
Trouwens lekkere muziek
Ook in dat geval kun je me beschermen tegen de kwade geesten die daar ongetwijfeld hangen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whaha je weet niet hoe ik eruit zie.. kon weleens de verschrikkelijke heks uit het oosten zijn
Ik ben idd niet snel bangquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ook in dat geval kun je me beschermen tegen de kwade geesten die daar ongetwijfeld hangen.
Serieus het is echt een zieke plek. Deuren die dichtslaan enzo. Fucking Silent Hill is er niks bij.
Maar jij komt van de boerdrie dus je bent donkere schuren gewend natuurlijk
En daar ging mijn laatste restje trots down the drainquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben idd niet snel bangwil ook wel spinnen voor je weghalen enzo
Ik bescherm je wel
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En daar ging mijn laatste restje trots down the drain
Ben ik ook wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe je eruit ziet.. maar zie nou echt een lulletje rozenwater voor me
nu geloof ik je dus niet hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben ik ook wel.
Gelukkig compenseert mijn enorme lid nog enigszins de faal waarmee ik me omring
Nog ff en je kan broodjes halen.quote:
dan moet ik eerst een kwartier in de auto zittenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog ff en je kan broodjes halen.
Boerinnen zijn meestal toch naïef dus je hebt me maar te gelovenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu geloof ik je dus niet he
sorry.. ik voldoe niet aan het vooroordeel.. ben weleens buiten het dorp geweestquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Boerinnen zijn meestal toch naïef dus je hebt me maar te geloven
Jij en martino?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:18 schreef Stokstaart het volgende:
In een kroeg zouden we nu gaan zoenen
Das voor de meesten al heel watquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry.. ik voldoe niet aan het vooroordeel.. ben weleens buiten het dorp geweest
1 x naar amsterdamquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Das voor de meesten al heel wat
Zeker naar de grote stad (Doetinchem) ?
Hoe gaat het?quote:
wat voor merk?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:21 schreef Stokstaart het volgende:
Ik mis weer gewoon hele posts enzo
Willen jullie ook koffie?
ik zing nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:22 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Wachtmaar als de mic erbij is zing je een toontje lager hahahahaha ( nou ja......wie weet )
Ik kan donders goed zingen hoor..... als ik dronken ben... of onder douche staquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:23 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Dat zou er nog bij moeten komen..............
BMWquote:
Jij hebt zeker geen glas in je douche ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik kan donders goed zingen hoor..... als ik dronken ben... of onder douche sta
bobbeltjes glasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:25 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen glas in je douche ?
Echte boerinnen douchen in de regen op het erfquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:25 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen glas in je douche ?
Owjeequote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Pipo ik heb een foto speciaal voor jouwil je zien?
Ha momenteel ijsregen ! moet je maar van houden hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echte boerinnen douchen in de regen op het erf
Heb t door..maar klinkt goed hoorquote:
Waar kijk ik naar?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
Hebbik zelf gemaakt
alleen wist ik nog niet van jouw bestaan
Meer fouten maken danquote:
Naar jouw tetten?quote:
Kapotte Wav filequote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb t door..maar klinkt goed hoor
Ik ben bijna 35quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hey martino.. hoe oud ben jij?
tsss zal nog eens wat plaatsenquote:
hahahaha gekquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tsss zal nog eens wat plaatsen
Hoe noemen ze dat bij jou in het dorp dan? PRAMMENquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
googlen op tetten was een verkeerd idee![]()
Doen we er meteen zo nog een!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:32 schreef Stokstaart het volgende:
YEAH![]()
Uit onze jeugd Martino [ afbeelding ]
tieten, borsten. lekkerr..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe noemen ze dat bij jou in het dorp dan? PRAMMEN
Jong van geestquote:
Top manquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:33 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Doen we er meteen zo nog een!
ouder dan dv.. jonger dan jouquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jong van geest
Hoe oud ben jij nou dan?
16?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ouder dan dv.. jonger dan jou
+ nog een beetjequote:
19?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
+ nog een beetje
Heb een rijbewijslaat gehaald
Ik weet jouw naam en leeftijd alquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:35 schreef Stokstaart het volgende:
We gaan dus niet over sex praten voor ik je leeftijd weet knetter
Maar jij weet niet hoe ik er uit zie.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik weet jouw naam en leeftijd al
dus we kunnen best praten
Ja hoe oud ben je nou?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs op mijn 23ste gehaald
Hoezo weet jij dat wel van mij dan? kun je zonder fobo wel op fobo's kijken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar jij weet niet hoe ik er uit zie.En dat weet ik wel van jou.....
Al speelt dat verhaaltje van Dago en WH nog wel een beetje op de achtergrond
laat je nog een lijst draaien? of wordt het stilte?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:38 schreef Martinovibes het volgende:
Ik ga er zo wel me nokken , het is genoeg geweest na deze bewogen dag
Julie horen mij binnen kort met mic en skype en phone in
Maar ik hou zooo van moeilijk doenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja hoe oud ben je nou?
Doe eens niet zo moeilijk zeg
Ja wat dacht jij nouquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoezo weet jij dat wel van mij dan? kun je zonder fobo wel op fobo's kijken?
Is cool man. Thnx voor de puike muziekquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:38 schreef Martinovibes het volgende:
Ik ga er zo wel me nokken , het is genoeg geweest na deze bewogen dag
Julie horen mij binnen kort met mic en skype en phone in
Ik zag je naam er net ineens bijstaanquote:
Super muziek.. als je altijd zo draait.. zal ik proberen zoveel mogelijk te luisterenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:40 schreef Martinovibes het volgende:
Gasten , ik ga jullie zo verlaten , was de muziek een beetje te doen ?
Moet je maar gewoon naar de KLB meet komen dan kan je zelf zienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zag je naam er net ineens bijstaan![]()
ik wil ook een fotow van jou zien
Acceptabelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:40 schreef Martinovibes het volgende:
Gasten , ik ga jullie zo verlaten , was de muziek een beetje te doen ?
ik doe niet aan meetsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je maar gewoon naar de KLB meet komen dan kan je zelf zien![]()
Trouwens zijn genoeg mensen die ik in Real Life heb gezien van hierAlleen ga geen foto's online zetten. Vanwege werk kan dat gewoon niet.
Kom gewoon naar die meet man wat boeit jou dat nouquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik doe niet aan meets![]()
en wat stom.. pm dan ofzo
Ik doe niet aan meets.. kan toch nooit en is altijd ver wegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kom gewoon naar die meet man wat boeit jou dat nou
wat voor muziek zou jij draaien dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:45 schreef Stokstaart het volgende:
Wat heb je eigenlijk nodig om te draaien? Misschien ga ik ook wel een keer. Al is dit natuurlijk niet te overtreffen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:47 schreef Martinovibes het volgende:
Zullen we dan een half uurtje dance doen ?
Fabeltjeskrant tune als intro, daarna Placebo, dan verder met wat betere rocknummers en wat liedjes van Normaal/Jovink en dan een half uurtje alleen maar happy hardcore draaienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat voor muziek zou jij draaien dan?
Gaarnequote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:47 schreef Martinovibes het volgende:
Zullen we dan een half uurtje dance doen ?
normaal.. jovink...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fabeltjeskrant tune als intro, daarna Placebo, dan verder met wat betere rocknummers en wat liedjes van Normaal/Jovink en dan een half uurtje alleen maar happy hardcore draaien
DJ Koelkast heeft ook een (professionele) studio maar verder niet geloof ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:48 schreef Martinovibes het volgende:
Hoe het moet , Tsja , lastig .............ik doe het niet zoals de meesten op ONZ doen , dit komt echt uit een studio ( kan je denk ik ook wel horen ook )
De Schultenbraugangquote:
In jouw dorp ongetwijfeld.Hier kijken we daar niet zo van opquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
zou je met zo'n tshirt als slet gezien worden?
ik wil hem hebben.. maar idd. hier in het dorpquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In jouw dorp ongetwijfeld.Hier kijken we daar niet zo van op
Alsof jij je daar iets van aantrektquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil hem hebben.. maar idd. hier in het dorp
kloptquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof jij je daar iets van aantrekt
Damn das wel oud hoor , zal ff kijken anders doe ik iets van RDam recs ofzoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:54 schreef Stokstaart het volgende:
Het origineel is van Offspring maar deze ken ik niet.
Anders moet je ff Buzz Fuzz draaien met Freqencies. Als je die hebt
miss als ik hem hoor... ben verschrikkelijk in namen en titels enzoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:57 schreef Martinovibes het volgende:
Kennen jullie poing ? van rotterdam termination source ?
Rotterdam Records heeft in principe ouder spul. Als je doelt op de Euromasters, DJ Rob/ MC Joe enzoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:55 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Damn das wel oud hoor , zal ff kijken anders doe ik iets van RDam recs ofzo
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:57 schreef Martinovibes het volgende:
Kennen jullie poing ? van rotterdam termination source ?
Jij gaat lachen zoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rotterdam Records heeft in principe ouder spul. Als je doelt op de Euromasters, DJ Rob/ MC Joe enzo
Parkzicht
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:03 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heb je geen caviaquote:
Haha je moet wel lachen om ditquote:
Heb geen dieren.. had een goudvis.. die heeft zelfmoord gepleegd paar weken terug.quote:
Hij was mooi.. je bent iets gedaald in mijn achtingquote:
daar moet ik elke keer dat ik um zie om lachenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha je moet wel lachen om dit
Vooruit , nog eentje van steve sweet aka dark raverquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij was mooi.. je bent iets gedaald in mijn achting
Je goudvis heeft zelfmoord gepleegd? Door uit de kom te springen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb geen dieren.. had een goudvis.. die heeft zelfmoord gepleegd paar weken terug.
Heb nu wel 2 fleecedekens.... maar die hebben geen borst.. of haar
die is uit de bak gesprongen.. vond haar de volgende morgen onder het kastje in het stofquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je goudvis heeft zelfmoord gepleegd? Door uit de kom te springen?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:07 schreef Martinovibes het volgende:
V
[..]
Vooruit , nog eentje van steve sweet aka dark raver
Ahhhhh maar jij vertelt ons zielige verhalen voor het slapengaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die is uit de bak gesprongen.. vond haar de volgende morgen onder het kastje in het stof![]()
Trouwens.. jij laat mij naar enge filmpjes kijken voor het slapengaannu ben ik bang
was te laat.. en nu ben ik ook weer verdrietig.. en bang...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ahhhhh maar jij vertelt ons zielige verhalen voor het slapengaan![]()
Heb je haar wel gereanimeerd mag ik hopen
HEHE met die domineequote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:09 schreef Stokstaart het volgende:
heb je niet Neophyte - Alles kapot.
Jij was NOOIT bang remember. Hoe kan je me nou beschermenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was te laat.. en nu ben ik ook weer verdrietig.. en bang...
Ja met je harde muziekstromenquote:
ik hoopte dat jij mij een beetje ging beschermen.. ik jou een boelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij was NOOIT bang remember. Hoe kan je me nou beschermen
Hier ben ik mee opgegroeid.quote:
ben ik blij dat ik later geboren benquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hier ben ik mee opgegroeid.
Weet je ook meteen weer waar die hersenbeschadiging vandaan komt
haha dat zou best zielig zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:12 schreef Stokstaart het volgende:
Zometeen komt Huppelmuts dr bedje uit gerold en hoort ze dit krijgt ze meteen een rolberoerte![]()
Gatverdamme man
Samen moet dat lukken. Ben normaal geen angsthaas maar dat ziekenhuis is freaky.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hoopte dat jij mij een beetje ging beschermen.. ik jou een boel
Moet je vandaag en morgen werken dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik bedenk me net.. ik heb deze week geen weekend...
ik hou juist wel van dat soort plekken ... freaky ik weet het... maar ben zo nuchter als de pest dus lig dan de hele tijd in een stuipquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Samen moet dat lukken. Ben normaal geen angsthaas maar dat ziekenhuis is freaky.
Zal wel wat foto's maken binnenkort. Je hoort ook allemaal vage geluiden terwijl er op 1,5 km niemand woont
vandaag, morgen, maandag vrij, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, en dan weekendquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je vandaag en morgen werken dan?
Dat is best wel balen danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vandaag, morgen, maandag vrij, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, en dan weekend
vroeger deed ik horeca.. nu gehandicapten zorg opleiding.. dus stage en school.. geen weekend en dan ook nog eens weinig betaald krijgenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is best wel balen dan
Wat deed je ook alweer? Horeca toch?
Mij hoor je niet klagen:)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:17 schreef Martinovibes het volgende:
FF tussendoor , de tracks duren wat langer want het zijn 12 inch versies
Ouwe herrie , kan niet beterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen:)
hoe voelje je?
maar je gaat niet in een mic pratenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:18 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Ouwe herrie , kan niet beter
Ach het scheelt vast dat je gewend bent met gekken om te gaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vroeger deed ik horeca.. nu gehandicapten zorg opleiding.. dus stage en school.. geen weekend en dan ook nog eens weinig betaald krijgen
Leef al 24 jaar met mezelfquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach het scheelt vast dat je gewend bent met gekken om te gaan.
Nee ik probeer al een half uur af te sluiten maar het lukt nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar je gaat niet in een mic praten
Komt omdat wij zo'n goeien smaak hebbenmet zijn 3en... jammer... ik hou van stemmenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:19 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Nee ik probeer al een half uur af te sluiten maar het lukt niet
Wil je nog ff Neophyte doen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:21 schreef Martinovibes het volgende:
KUt verkeerde plaat ben moe aan het worden
Ik wil met je meeeeeeequote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:19 schreef Stokstaart het volgende:
Deze is het trouwens knetter:
En dan moet ik kijken of er geen daklozen/jongeren hebben ingebroken
brrrrrrrrrr
mag ik een malle vraag stellenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:19 schreef Stokstaart het volgende:
Deze is het trouwens knetter:
En dan moet ik kijken of er geen daklozen/jongeren hebben ingebroken
brrrrrrrrrr
Mag wel een keer hoor. Als je dan tenminste nog durftquote:
Doe eens gekquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag ik een malle vraag stellen?
Ik durf welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mag wel een keer hoor. Als je dan tenminste nog durft
Kom je er veel batsende stelletjes tegen?quote:
Hahaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kom je er veel batsende stelletjes tegen?
Haha ik zou dus zo'n type zijn wat betrapt zou wordenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha
Nee dat nog niet. Maar wel van die dronken zwervers enzolaatst ook een paar jongeren van 13 of 14 jaar in de zomer
Gelukkig zijn ze bezig met slopen. Zieke plek in het donker
Wacht ff hoor snap ik dit goed....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Haha ik zou dus zo'n type zijn wat betrapt zou worden
haha ik hou van ongebruikelijke plekkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wacht ff hoor snap ik dit goed....![]()
Dus jij zou niet alleen die plek op gaan zoeken maar er ook nog keiharde porno gaan maken?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha ik hou van ongebruikelijke plekken
Niet zo'n sneue smiley naar mij jhaquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
stokstaat en krankjorum zijn een stel?
hoelang duurt dat rondje?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:30 schreef Stokstaart het volgende:
K ga maar eens een rondje makenAls je me niet meer terugziet ben ik vermoord
maandags in de foute show van trolololoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:30 schreef StringsOfLife het volgende:
Wanneer draaien ze Frans Bauer nou eens?
Hahaha neuhhhh k spreek geen boers dus dat gaat niet werkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
stokstaat en krankjorum zijn een stel?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hahaha neuhhhh k spreek geen boers dus dat gaat niet werken
jullie zijn wel heel leuk samenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hahaha neuhhhh k spreek geen boers dus dat gaat niet werken
en kabouters bestaan ook echtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
jullie zijn wel heel leuk samen
Doe jij ff lekker normaal manquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
jullie zijn wel heel leuk samen
Succes en in gedachten bescherm ik jequote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:33 schreef Stokstaart het volgende:
Half uurtje. Maar daarna moet ik nog wat andere kansloze acties plegen. Dus de groenten en welterusten koesje voor mijn nieuwe superhelden dinnetje
Ik ben te oudquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:34 schreef Stokstaart het volgende:
Ik val op Dromenvangertje. Over 3 jaartjes
ik meen het hoor! ik heb een oog voor dat soort dingen en seks is niet meer vies hoor tegenwoordigquote:
Echt wel. dat is hartstikke bhaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
ik meen het hoor! ik heb een oog voor dat soort dingen en seks is niet meer vies hoor tegenwoordig
Nee ik wil wel een lekker wijf als ik me toch moet gaan bindenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
ik meen het hoor! ik heb een oog voor dat soort dingen en seks is niet meer vies hoor tegenwoordig
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 06:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee ik wil wel een lekker wijf als ik me toch moet gaan binden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |