zeur niet.. je vermaakte je vast wel in andere topicsquote:
Nou dat valt nog te bezien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zeur niet.. je vermaakte je vast wel in andere topics
KKJ komt in zoepketenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou dat valt nog te bezien.
Beetje zo'n inkakmomentje en we moeten nog tot 09:00![]()
Slaap jij nooit of heb je bardienst in de lokale keet?
Ik heb morgen avond dienst dus om half 4 beginnenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou dat valt nog te bezien.
Beetje zo'n inkakmomentje en we moeten nog tot 09:00![]()
Slaap jij nooit of heb je bardienst in de lokale keet?
Die zuipketen mogen ze in het Westen ook wel invoeren :quote:
wil je die zin nog even aanpassen??? er wat leuks van maken??quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:49 schreef liesje1979 het volgende:
Mesen ipv mensen en het lukt me niet om het te editen.
Slapen iig, En ja het duurde lang, weet je wel hoe laat het is, ik zag pas na een tijdje dat ik de laop had.
Doei.
aaah ja vroegah toen ik nog jong was... brommers kiek'n word trouwens nog echt gebruikt ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die zuipketen mogen ze in het Westen ook wel invoeren :
Op je 13e aan de Schultenbrauw brommers kieken
SRY maar ik kan je track niet vinden , is een mooie plaat , ik ken hem maar heb hem nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:49 schreef liesje1979 het volgende:
Mesen ipv mensen en het lukt me niet om het te editen.
Slapen iig, En ja het duurde lang, weet je wel hoe laat het is, ik zag pas na een tijdje dat ik de laop had.
Doei.
trustenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:49 schreef liesje1979 het volgende:
Mensen ipv messen en het lukt me niet om het te editen.
Slapen iig, En ja het duurde lang, weet je wel hoe laat het is, ik zag pas na een tijdje dat ik de lapo had.
Doei.
In het "westen"quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die zuipketen mogen ze in het Westen ook wel invoeren :
Op je 13e aan de Schultenbrauw brommers kieken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Was het niet ok?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil je die zin nog even aanpassen??? er wat leuks van maken??
voor je gaat slapen
Jawel. .alleen passen ze hem om de zoveel topics aan.. en ik vind persoonlijk deze over sproeipoep gewoon niet leukquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
In het "westen"![]()
Stelletje kudtprovincialen.Utreg hoort toch ook bij het westen . Nja centraal. Maar wel bij de randstadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jawel. .alleen passen ze hem om de zoveel topics aan.. en ik vind persoonlijk deze over sproeipoep gewoon niet leuk
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jawel. .alleen passen ze hem om de zoveel topics aan.. en ik vind persoonlijk deze over sproeipoep gewoon niet leuk
oeps zat niet op te letten!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Lees anders even terug, ik heb hem al lang aangepast, incl typo.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waar kun je statistieken zien van een topic?
Zie OP.quote:
Hoe kan ik jou zo gek krijgen om iets van mijn lievelingsgroep te draaienquote:
quote:
Waarom reageer je dan niet op mij! stommertquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:54 schreef _Fanta het volgende:
ik was wat aan het meelurken, maar ben dr nog gewoon hoor
Als jij met een USB stick langkomt maar je kan me ook nog een keer proberen herinneren ik prtobeer ook nog steeds natalie imbruglia torn te pakken te krijgenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou zo gek krijgen om iets van mijn lievelingsgroep te draaien
dan ga ik het gewoon elke keer melden als je draaitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:56 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Als jij met een USB stick langkomt maar je kan me ook nog een keer proberen herinneren ik prtobeer ook nog steeds natalie imbruglia torn te pakken te krijgen
waarom slaap jij eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:56 schreef Stokstaart het volgende:
Niet zat hoorGoeie muziek
Jij dan ?Nog niet moe Martin?
Dat heb ik al 3x gezegd. Een vierde keer zou te confronterend zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom slaap jij eigenlijk niet?
aaah zeg nog eensquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat heb ik al 3x gezegd. Een vierde keer zou te confronterend zijn
ga je slapen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:58 schreef Ragboer het volgende:
Kanker dan maar op en steekt die radio in je reet, aan wie zich aangesproken voelt dit bericht het zal me allemaal wel. Tjoeloes.
Nee.quote:
Ja ik weet het na meer dan 24 uur is het raar maar ik wil ff wat anders aan mijn hoofd hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom slaap jij eigenlijk niet?
Hij heb die nummers niet manquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:58 schreef Ragboer het volgende:
Kanker dan maar op en steekt die radio in je reet, aan wie zich aangesproken voelt dit bericht het zal me allemaal wel. Tjoeloes.
Ik ben geen echte boerinquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee.![]()
Sowieso is meer dan 4 uur slapen overrated dat moet je weten als echte boerin
Je moet wel ff wat proberen te tukken pik . Anders ga je straks kabouters zienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 05:00 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Ja ik weet het na meer dan 24 uur is het raar maar ik wil ff wat anders aan mijn hoofd hebben
Dit muziek draaien is een pure bliksemafleider
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |