quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Tnx!
baalde stiekem wel dat ik niet langs kon komen..
mja.. was vervelend.. gelukkig reed men al 80 op de snelweg vanwege file vorming.
Hij reed achter een busje dat opeens naar rechts ging (zonder knipperlicht) . En daarvoor stonden twee auto's tegen elkaar aan.. (buse ontweek dus de botsing) omdatniet door om of over busje heen kon kijken vloog hij dus tegen de stilstaande auto's aan
hij remde nog wel, hij denkt zelf dat ie met 40-50 tegen de auto's aan is gereden..
Airbag is vervolgens afgegaan, hij denkt nadat ie stilstond, en heeft de airbag tegen z'n borst gehad. hij denkt dat het daarvan is, de dokter vermoedde dat het van de gordel kwam..
foto's gemaakt van de borstkas en geen scheuren of gebroken items gezien..
Donderdag moeten we wel terug naar de Chirurg, om te kijken of het beter/erger is geworden.Oh damn, dat is mooi kut... Maar gelukkig is het relatief goed afgelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en.. ook nog bijkomend.. gister zouz'n ontslag indienen ( moet voor 1 feb gebeuren) en dat kon ie nou niet doen
dus maar een mail sturen...
Wat een gedoe... Sterkte in elk geval!Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Veel plezierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
oh we gaan geld uitgeven(boodschappen e.d.)
Tot later lieffies
Latersss Lovelyquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
oh we gaan geld uitgeven(boodschappen e.d.)
Tot later lieffies
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Werkse
[..]
Lekker van het slapen, balen van je stem enzoDoe maar rustig aan
[..]
Goedemorgen Friemel![]()
![]()
He, voor het boogschieten he? Heb je daar wel eens het Nederlandse boek voor gezien waarin alle technieken enzo beschreven staan?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik heb daarvan een soort werkmapachtige kopie van , vond het alleen nogal diep ingaan op achterliggende zaken die voor ons (mijn) niveau niet echt interessant zijn .
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat deze?Want die heeft mijn pappie geschreven
![]()
Die is vorig jaar namelijk uitgebracht, de herschreven versie van een boekje uit de jaren 80 geloof ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik heb 'm op PDF .... ff kijken ...................
Als iemand niet lief tegen jou doet, moet hij dan oppassen dat je vader niet met zijn handboog achter die persoon aangaat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat deze?Want die heeft mijn pappie geschreven
![]()
het is deze :quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die is vorig jaar namelijk uitgebracht, de herschreven versie van een boekje uit de jaren 80 geloof ik
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als iemand niet lief tegen jou doet, moet hij dan oppassen dat je vader niet met zijn handboog achter die persoon aangaat?
Oh okeequote:
ADD-erquote:
DaMartquote:
Friemelquote:
Goedemorgen krullebolquote:
Goedemorgenquote:
Mogguhquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen krullebol
[..]
GoedemorgenHe, ik wilde je nog pmen, maar dat was er bij ingeschoten
Hoe ging je afspraak?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
DaMart
[..]
Friemel
kom je vanavond stappen?
Ik moet werken
Spannend, ben benieuwdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
Ging wel, berekeningen worden gemaakt, dus ik hoor nog wel van mn contactpersoon
Ben je jarig geweest?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
vanavond m'n verjaardagsfeestje
heb ik zo'n zin in
![]()
kan dus helaas niet
Ik wij zijn er weer de 12 februari voor de valentijns verkoopvan de sieraden
![]()
Kom jij dan ook
Als je wilt kan ik deze wel ff doormailenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh okeeDat verklaard, want in dit boek wordt vanalles behandelt, ook compound enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |