Oh heerlijk zegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:03 schreef Koen66 het volgende:
Good morning my friends.
Ben ff wezen ontbijten met koters,
Nu weer ff nog een uurtje
Wow, nou heel veel sterktequote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. , nouja.. gekneusd borstbeen.. is vervelend met ademen, dan doet het pijn..
hij moet alleen wel opletten dat ie wel voluit blijft ademen omdat ie anders een longontsteking kan krijgen...
en vollop aan de pillen
Joah, thanksquote:
ach.. hij is er wel relaxt onder en ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh jeetje.. heftig hoor, maar een mazzel dat hij al weer thuis is enzo
Goedemorgen binnenkomers
geen idee, Ik ben gisteravond teruggekomenquote:
Sterkte voor jou en vooral voor je aanstaandequote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. , nouja.. gekneusd borstbeen.. is vervelend met ademen, dan doet het pijn..
hij moet alleen wel opletten dat ie wel voluit blijft ademen omdat ie anders een longontsteking kan krijgen...
en vollop aan de pillen
Neuh dat kan niet..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sterkte bar, vertroetel hem maar niet te veel
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. hij is er wel relaxt onder en ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet
er is niks te zien, maar hij heeft het wel moeilijk..
hij kan iig nog genoeg grappen maken en heeft net al een ontbijt met gebakken ei geeist
komt wel goed met em
btw.. wat is een ValentijS verhalenwedstrijd??quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sterkte voor jou en vooral voor je aanstaande.
Gelukkig welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. hij is er wel relaxt onder en ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet
er is niks te zien, maar hij heeft het wel moeilijk..
hij kan iig nog genoeg grappen maken en heeft net al een ontbijt met gebakken ei geeist
komt wel goed met em
Je bent de eerste die het opvalt!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
btw.. wat is een ValentijS verhalenwedstrijd??
had er dan valenThijs verhalenwedstrijd van gemaakt
Marijkequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bar!Wat akelig wat je
is overkomen!
We hebben aan je gedacht gisteravond
Ik hoop dat ie er snel bovenop komt
mogguh crvquote:
Mogguh meisje.. heb je lekker geslaapt enzo?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bar!Wat akelig wat je
is overkomen!
Martquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke.
Hoe was het in Rotterdam gisteren?
Hai meisjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mogguh crv
[..]
Mogguh meisje.. heb je lekker geslaapt enzo?
Latersss CRVquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:14 schreef crv het volgende:
de sjef is gedouched dus we gaan koffiedrinken en kijken wat we doen
Knuffelen met Marijkequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mart
Erg gezellig![]()
Toek en Muck
En knuffelen met LL
![]()
[..]
Hai meisjeMwah
Maar ik ga rustig aan doen vandaag, moest ook wel
![]()
Hoe is het met jou dan?Voel jij je al beter?
Tnx!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bar!Wat akelig wat je
is overkomen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en.. ook nog bijkomend.. gister zouz'n ontslag indienen ( moet voor 1 feb gebeuren) en dat kon ie nou niet doen
dus maar een mail sturen...
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Werksequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:14 schreef crv het volgende:
de sjef is gedouched dus we gaan koffiedrinken en kijken wat we doen
Lekker van het slapen, balen van je stem enzoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Knuffelen met Marijke![]()
![]()
Ik heb als een blok geslapen, maar werd als een zeehondje wakker... mijn stem is verre weg van 'normaal'
Ik voel me eigenlijk wel iets slechter dan gister, maar we gaan gewoon ff naar de stad
Goedemorgen Friemelquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Tnx!
baalde stiekem wel dat ik niet langs kon komen..
mja.. was vervelend.. gelukkig reed men al 80 op de snelweg vanwege file vorming.
Hij reed achter een busje dat opeens naar rechts ging (zonder knipperlicht) . En daarvoor stonden twee auto's tegen elkaar aan.. (buse ontweek dus de botsing) omdatniet door om of over busje heen kon kijken vloog hij dus tegen de stilstaande auto's aan
hij remde nog wel, hij denkt zelf dat ie met 40-50 tegen de auto's aan is gereden..
Airbag is vervolgens afgegaan, hij denkt nadat ie stilstond, en heeft de airbag tegen z'n borst gehad. hij denkt dat het daarvan is, de dokter vermoedde dat het van de gordel kwam..
foto's gemaakt van de borstkas en geen scheuren of gebroken items gezien..
Donderdag moeten we wel terug naar de Chirurg, om te kijken of het beter/erger is geworden.Ik vind het nogal wat hoor pfff.. het had slechter af kunnen lopen, maar daar moet je maar niet te veel over na gaan denken. Lekker vertroetelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en.. ook nog bijkomend.. gister zouz'n ontslag indienen ( moet voor 1 feb gebeuren) en dat kon ie nou niet doen
dus maar een mail sturen...
En dat je het jammer vind dat je ons niet hebt gezien dat snap ik maar dit is veeeeeeele malen belangrijker... We gaan elkaar echt nog wel een keer ontmoeten hoor![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |