Zoiets als iemand eerst afmaken en daarna vragen gaan stellenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup..
ik postte eerst en ging pas daarna tellen
wil je graag de lapo?/quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik post ook... ik hoop dat ik hem vol heb voordat Stu de lapo weer jat.
mja..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
spamgeiten![]()
barretje hoe is het met je man ?dat was vast wel even schrikken
ik maak niemand af??quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets als iemand eerst afmaken en daarna vragen gaan stellen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja..
belt ie op : " niet schrikken ik lig in het ziekenhuis, ik heb op de snelweg een aanrijding gehad "
WAAAAAAAAAT??
Welnee, maar het is ook wel eens leuk als iemand anders dan Stu hem heeft... het wordt zo voorspelbaarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wil je graag de lapo?/
heb je een denderende TT??
Ik ga wel even douchen nu, des te langer moet hij wachten!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, maar het is ook wel eens leuk als iemand anders dan Stu hem heeft... het wordt zo voorspelbaar.
Hij zit nu waarschijnlijk alweer te wachten...
stel je niet zo aan zeg .. dat gedoe om die lapo's ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, maar het is ook wel eens leuk als iemand anders dan Stu hem heeft... het wordt zo voorspelbaar.
neuh.. , nouja.. gekneusd borstbeen.. is vervelend met ademen, dan doet het pijn..quote:
Dat is wel even schrikken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja..
belt ie op : " niet schrikken ik lig in het ziekenhuis, ik heb op de snelweg een aanrijding gehad "
WAAAAAAAAAT??
heheh.. tsja.. ik heb er als 3 gehad..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik stel me niet aan, ik loop gewoon een beetje te dollen nuquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stel je niet zo aan zeg .. dat gedoe om die lapo's ook
ga jij jezelf even quoten ?!?!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga wel even douchen nu, des te langer moet hij wachten!
Er waren geen andere posts voorhandenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ga jij jezelf even quoten ?!?!
Sterkte bar, vertroetel hem maar niet te veelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja..
WAAAAAAAAAT??
Hoe is het in Parijs ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:56 schreef crv het volgende:
Hoi friem Bos en Damart![]()
eerst maar eens een espressoootje
oh jeetje.. heftig hoor, maar een mazzel dat hij al weer thuis is enzoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. , nouja.. gekneusd borstbeen.. is vervelend met ademen, dan doet het pijn..
hij moet alleen wel opletten dat ie wel voluit blijft ademen omdat ie anders een longontsteking kan krijgen...
en vollop aan de pillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |