welke peuter niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, brandweer-, politie- EN ambulancegek![]()
Hij is bijna 2,5
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Haiquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]lijkt me wel :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Dan maar HyvesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai liefje![]()
Wil jij zo met me naar de winkel, anders kom ik vandaag niet buiten ben ik bang
Weet je het zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders kom ik wel hoor, maar dan moet ik wel eerst douchen
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Marijkequote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
Nijntje NijntjeMooi meisje
Hoe is het?
Ik wil jullie ook op hyvesquote:
Ja, dat wel, maar niet op mijn balkon, daar komt de zon ook amper in de winter,quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, maar de zon is hier al aan, daar ook?
wil ze niet denk ikquote:
die van mij mag jequote:
Wil je mijn zon lenen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar niet op mijn balkon, daar komt de zon ook amper in de winter,
Haha nee dat is nog beetje te jongquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, brandweer-, politie- EN ambulancegek![]()
Hij is bijna 2,5
Ja, ik wilde vandaag vanalles doen zoals naar de Action,maar het is zo'n dagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Anders kom ik wel hoor, maar dan moet ik wel eerst douchen
Wil je mijn balkon lenen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar niet op mijn balkon, daar komt de zon ook amper in de winter,
Mag je dan zomaar langskomen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:33 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Haha nee dat is nog beetje te jong
Anders had je hem mooi de poltie brandweer en ambulance kunnen laten volgen met hun werkzaamheden via internet via het oproepsysteem.
Ik ken het kinderdromen van die kleine mannen we krijgen ze vaak op onze kazerne om te kijken is altijd leuk om te zien als ze zo glunderen.
en dan vraag je ga je mee met de hoogwerker naar boven gaan ze naar mama of papa toe houden ze hun been vast zijn ze verlegen prachtig om te zien:)
Joahquote:
Miniquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik wilde vandaag vanalles doen zoals naar de Action,maar het is zo'n dagDus C1000 is voldoende, ik maak nu restjes douchegel op en haal maandag of dinsdag wel bij de Action
![]()
Jij moet lekker dingen doen met je
en mini
Hai flitserquote:
Die zijn nu weg, en straks slaapt die miniquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik wilde vandaag vanalles doen zoals naar de Action,maar het is zo'n dagDus C1000 is voldoende, ik maak nu restjes douchegel op en haal maandag of dinsdag wel bij de Action
![]()
Jij moet lekker dingen doen met je
en mini
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |