Dat is de standaardstem!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:13 schreef TheFamousMan het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
die stem
Nein, ik luister nooit naar wikipediaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is de standaardstem!Wist je dat niet?
een begrip in de paardenwereldquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zuidoost-Brabant, en omdat iedereen het toch al weet mag jij het ook wel weten; in Deurne
Ik welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nein, ik luister nooit naar wikipedia
ahaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zuidoost-Brabant, en omdat iedereen het toch al weet mag jij het ook wel weten; in Deurne
quote:
Ja, maar zie er maar eens af te komenquote:
Hier in deze SC kennen nogal wat mensen elkaar in irl ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:15 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
aha
kom regelmatig bij de brightside ken je dan ook vast wel
zeilberg ofzoiets heet dat is deel van deurne dacht ik
ach ja ik ben nooit zo van direct plaats naam vragen en alles is toch ook prive vind ik.
Ja ik zit het nu dus ook te zingenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar zie er maar eens af te komen
De Brightquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:15 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
aha
kom regelmatig bij de brightside ken je dan ook vast wel
zeilberg ofzoiets heet dat is deel van deurne dacht ik
ach ja ik ben nooit zo van direct plaats naam vragen en alles is toch ook prive vind ik.
Iedereen kan dat insprekenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/FOK!
je kiest toch wel een betere stem als je iemand het laat inspreken?
Heb je geen droger? Je mag de mijne wel even komen gebruiken hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Klopt, maar niet lekker droog en dat was toch wel de bedoeling.
Sorryquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik zit het nu dus ook te zingen
Daar is ieder jaar een outdoor festival ben ik ook altijd bij is altijd gezellig daar!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De BrightIn Zeilberg ja, eingenlijk gewoon een wijk van Deurne, maar de inwoners vinden het een eigen dorp
Ik zet Bob in om meteen wat anders in mijn hoofd te hebbenquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zet Bob in om meteen wat anders in mijn hoofd te hebben![]()
Ben jij brandweermeneer?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:19 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Daar is ieder jaar een outdoor festival ben ik ook altijd bij is altijd gezellig daar!![]()
Ben pas nog in Deurne geweest voor onderzoeken van bedrijfspanden op brandveiligheid wat ze daar aan doen en dergelijken.
Mooi dorp
Ik kom alleen met carnaval daarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:19 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Daar is ieder jaar een outdoor festival ben ik ook altijd bij is altijd gezellig daar!![]()
Ben pas nog in Deurne geweest voor onderzoeken van bedrijfspanden op brandveiligheid wat ze daar aan doen en dergelijken.
Mooi dorp
Oh, ik heb ook nog wel wat overtollige bagage, neem je die meteen even mee?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga grof vuil wegbrengen, tot later vandaag
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben jij brandweermeneer?![]()
Of mevrouw, trouwens, kan ook he
quote:
ik over 6 maandenquote:
Jonkiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |