gecondoleerdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:56 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Dat is bij zoveel mensen een probleem goede kmorgen iedereen ..nou ja ..............
Mag ik robyn - with every heartbeat
Mijn oma is vannacht overleden en dit nummer past bij haar , zo onwerkelijk als je naast dat bed staat om 3:30 in het ziekenhuis . sta al 24 uur op mijn poten , ik hoor gewoon nu graag dat nummer
nee?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:01 schreef _Fanta het volgende:
maar je zei porsche? ben jij porche jah!
Jij natuurlijk. Je drinkt nog 3 wijntjes en dan ga je voor ons zingenquote:
he das jammer.. heb geen apparatuurquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij natuurlijk. Je drinkt nog 3 wijntjes en dan ga je voor ons zingen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niemand? Ik hoop dat een PC het overneemt eigenlijk...
Al met al viel het mee , ze is uiteindelijk overleden aan een longontstekingquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:02 schreef Stokstaart het volgende:
Ja gecondoleerd Martinovibes
Had je oma een lang ziekbed?
Klote man.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:03 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Al met al viel het mee , ze is uiteindelijk overleden aan een longontsteking
Ze is 89 jaar geworden maar ik hield gewoon heel veel van haar en dan doet het zo'n pijn
Is er nog wel iemand wakker die kan draaien?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:04 schreef naatje_1 het volgende:
Wie neemt mij over, je mag alles draaien, er luistert toch geen kip meer.
iedereen kan draaienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Is er nog wel iemand wakker die kan draaien?
ja als je er verstand van hebt, de software hebt en toegang tot muziek wel jaquote:
apparatuur? wat zou je dan willen hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
K heb ook geen apparatuur
Anders knal je er toch een playlist in naatje?
Stuurt mooi liedje:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:04 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Yep , tranen over mijn wangen momenteel
Ik kan wel ff draaien als het moet , is afleidingquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
K heb ook geen apparatuur
Anders knal je er toch een playlist in naatje?
heb je software en gegevens?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:06 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Ik kan wel ff draaien als het moet , is afleiding
Een mic is toch wel vrij handig als je radio gaat makenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
apparatuur? wat zou je dan willen hebbenje hebt enkel vdj nodig en gegevens van de stream
Als je dat zou willen... graag... als je het kunt op het moment?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:06 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
hoeft niet in de nachtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een mic is toch wel vrij handig als je radio gaat maken
Doe maar ja (als je wilt)quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:06 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
jahquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan is het straks stil
Jaaa dan hoor je een stemquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jaaa dan hoor je een stem
Mic gaat nu niet , ik heb een hele radio studio hier ( zie mijn sig ) maar lullen gaat nu ff lastiger.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
neem jij het na dit nummer over dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:08 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Mic gaat nu niet , ik heb een hele radio studio hier ( zie mijn sig ) maar lullen gaat nu ff lastiger.
Niet zo'n sneue smiley naar mij jhaquote:
hebbik ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:09 schreef _Fanta het volgende:
is er weer muziek?, want ik kan niet meer op de stream nu.. vraagt om login en pass :S
Een andere smiley heeft die getypt niet ik.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet zo'n sneue smiley naar mij jha
wtf? heb je je pilletjes wel gehad?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een andere smiley heeft die getypt niet ik.en
zijn al de hele nacht aan het kloten samen.
Als ik de pc uitzet gaan ze pas slapen
Maakt niet uit joh gozert draai maar gewoon waar je zin in hebquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:10 schreef Martinovibes het volgende:
IK wil hem wel overpakken maar geen presentatie van mijn kant want ben te emotioneel momenteel
Muziek draaien is geen probleem , moet ik ff inlog gevens hebben
Die hebben ze ook afgepaktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wtf? heb je je pilletjes wel gehad?
quote:
watskeburt dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik krij het NOG STEEDS NIET voor elkaar te luisteren.. Iemand die een helpende hand heeft??
Dragems was boos op jouquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik krij het NOG STEEDS NIET voor elkaar te luisteren.. Iemand die een helpende hand heeft??
Ik heb niet de illusie dat het vannacht wel gaat lukkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jij moet gewoon zingen voor ons klaarquote:
Sinds een probleem deze of vorige wwek krijg ik het niet meer voor elkaarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
watskeburt dan?
Gewoon stream openen met VLC
haar moet je niet helpen, heeft geen zin, ze snapt het niet. hebbe vorige keer al 500 keer haar uitgelegt hoe ze mee kon luisteren maar ze begreep het niet. dus wees slim en verspil niet je moeite om haar te helpenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
watskeburt dan?
Gewoon stream openen met VLC
IEDEREEN was boos op mijquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dragems was boos op jou
Ik kan geen mp3 maken.. dus kan je niks laten horenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij moet gewoon zingen voor ons klaar
Ja, en nu nog.. Ik wil alleen maar radio luisteren hoor..quote:
http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php/instellingenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:15 schreef Martinovibes het volgende:
Ik heb een DM maar niet met alle gevenes
OK , duidelijkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php/instellingen
en DM bevat wachtwoord
Snap ik maar meis.. even eerlijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en nu nog.. Ik wil alleen maar radio luisteren hoor..
Neem en ander in de maling zeg..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php/instellingen
en DM bevat wachtwoord
wat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neem en ander in de maling zeg..
hij is serieus.. martino gaat zo draaienquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neem en ander in de maling zeg..
Luister, ik heb alles gedaan wat er verteld werd en ik heb echt geen VMBO-niveau.. Al geloof jij daar vast niks vanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Snap ik maar meis.. even eerlijk.
De vorige keer hebben ze op alle mogelijke manieren geprobeerd je te helpen.. dat lukte niet.. je moet gewoon iemand bij jou hebben die het voor je regelt.
Het gaat nu ook echt niet lukken hoor.. we zijn niet eens briljant geworden
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:17 schreef naatje_1 het volgende:
kkj, wat vind je van deze muziek?Want dit is mijn favo band
Wachtwoord???quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat?verkeerd gequoot mag ik hopen?
Nee dat is het niet!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Luister, ik heb alles gedaan wat er verteld werd en ik heb echt geen VMBO-niveau.. Al geloof jij daar vast niks van
Nou werken DM's bij mij niet zo best.. Maar ik heb er geen..quote:
zo moeilijk is het toch ook weer niet om vlc te downloaden en te installeren?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee dat is het niet!
Alleen zelf ben ik een giga kneus.. dus ga van mezelf af..
Sommige dingen moet gewoon een computer nerd voor me doen.. vlc heb ik ook dankzij zo;n nerd
Weet ik.. maar ik kan niks installeren. iets met virussen enzo in het verleden.. dus dat moet een vriend dan weer voor me doen die administrator is van mijn lappie.. en ach gedoe.. ik ben gewoon een giga kneus op computer gebiedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:19 schreef Stokstaart het volgende:
Die VLC kun je gratis downloaden KKJ
Voor sommige mensen welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zo moeilijk is het toch ook weer niet om vlc te downloaden en te installeren?
Hahaha ze hebben wel vertrouwen in je als je niet eens meer administratorrechten over je eigen laptop hebtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Weet ik.. maar ik kan niks installeren. iets met virussen enzo in het verleden.. dus dat moet een vriend dan weer voor me doen die administrator is van mijn lappie.. en ach gedoe.. ik ben gewoon een giga kneus op computer gebied
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:20 schreef _Fanta het volgende:
nee, was ff braaf de roll aan t meelezen kkj
Ik ben dan ook een giga kneus.. en schaam me er niet voor.. heb andere kwaliteitenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hahaha ze hebben wel vertrouwen in je als je niet eens meer administratorrechten over je eigen laptop hebt
owh, das minder prettig, heb je al nog een keer geprobeert te connecten en heb je het ww hoofdletterproof ingevoerd?quote:
Er is geen ww nodig.. dat is voor de mensen die draaien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Beetje raar hoor.. Vorige week was er niks ad hand.. Kon je gewoon via de "nu live" knop klikken, en nu is ineens en ww nodig?? En een down te kloadebn programma??
Geloof er geen moer van...
mjah zag jou naam in paar topics terug al afgekort worden tot kkj, dus denk eej verrek da's stuk hendigerer dan dat ik die lange naam de hele tijd voluit moet typenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
Mijn naam word wel steeds korter.. eerst noemde iedereen me knetterkrankjorum, toen knetter, nu kkj.. nog even en het is gewoon k
Wat snap je niet dan??quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
`Dan toch niet mensen... Ga wel pitten
Ik ook net maar wilde het niet zeggenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[
[..]
ik ookdaarom vind ik het eigenlijk ook niet zo'n leuke afkorting
haha ik dacht in het begin ook dat ze een man was, vanwege die nick. maar wees gerust is tochwel een vrouw hoor. of ze moet wel een hele goede troll zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:24 schreef naatje_1 het volgende:
ik denk bij kkj, steeds aan kankerjongen
Een link zou leuk zijn...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:26 schreef Martinovibes het volgende:
verzoekjes heren en dames , die mogen hoor
Kun je Here I go again draaien van Whitesnake?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:26 schreef Martinovibes het volgende:
verzoekjes heren en dames , die mogen hoor
Dacht jij dat ik een man wasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
haha ik dacht in het begin ook dat ze een man was, vanwege die nick. maar wees gerust is tochwel een vrouw hoor. of ze moet wel een hele goede troll zijn
jah ik moest in het begin wel even wennen aan je nick idd..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dacht jij dat ik een man was
Er zijn zelfs mensen hier die denken dat jij een eeneiige tweeling bent met een andere griet hierquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dacht jij dat ik een man was
Eerst ff fou doenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kun je Here I go again draaien van Whitesnake?
Is hij mannelijk danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah ik moest in het begin wel even wennen aan je nick idd..
keequote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen hier die denken dat jij een eeneiige tweeling bent met een andere griet hier
WH is niet overtuigt
ok dan noem ik je voortaan gewoon knetterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Is hij mannelijk dan![]()
jeeeemzzz maar noem me dan gewoon knetter.. is leuker dan kkj
dankjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ok dan noem ik je voortaan gewoon knetter
Ja dat was echt een verhaal van de week.quote:
be my guestquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mogen de verzoekjes snachts bagger zijn?
wat overdag niet gedraaid word?
oke.. even voor de duidelijkheid.. dat was een vriendin van me.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja dat was echt een verhaal van de week.
Maar ze wekt het ook wel op hoor. Begon zelf ook te twijfelen omdat ze heel omslachtig liep te ontkennen enzo
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:31 schreef Martinovibes het volgende:
Caro Emerald- Back it up komt er zo aan
Prima kerelquote:
Weer geen Whitesnake?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:31 schreef Martinovibes het volgende:
Caro Emerald- Back it up komt er zo aan
Ja ze had het maar over een foto van jullie samen die ze wel/niet wilde postenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke.. even voor de duidelijkheid.. dat was een vriendin van me.
Nadruk op was
Toppie manquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:33 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Caro is gaaf , whitesneke komt zo ook
ze was laatst dat weekend bij me.. we waren een aantal jaren vriendinnen, later iets meer dan vriendinnen.. en nu is dat voorbij..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja ze had het maar over een foto van jullie samen die ze wel/niet wilde posten![]()
Gelukkig was het weer op zo'n achterlijk tijdstip dus zullen weinig mensen er echt iets van hebben meegekregen.
Zij zou trouwens trakteren op tompouce bedenk ik me opeens
Lekker hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze was laatst dat weekend bij me.. we waren een aantal jaren vriendinnen, later iets meer dan vriendinnen.. en nu is dat voorbij..
ik vergat dat ik met een vent aan het praten wasquote:
Heb veel vrouwelijke trekjes schijnt het.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vergat dat ik met een vent aan het praten was
Is cool man rustig aanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:36 schreef Martinovibes het volgende:
Stokstaart ben ermee bezig , hij komt eraan ( extrene HD's aansluiten enzo hahaha )
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb veel vrouwelijke trekjes schijnt het.
Heb altijd sjans in van die gaybars. In normale kroegen bijna nooit
Ik heb wel meer mannelijke trekjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:41 schreef _Fanta het volgende:
Knetter heeft ook wel een mannelijk trekje, ze kan zuipen als een man! D:
Hoe voel je je nu?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:42 schreef Martinovibes het volgende:
Volgende keer met mic , veel leuker
horeca is best harde wereld idd, voor zoiets moet je echt geen pussy zijn iddquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb wel meer mannelijke trekjes
Kom uit de horeaca he
Als vrouw moet je de grofste mond hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
horeca is best harde wereld idd, voor zoiets moet je echt geen pussy zijn idd
Achter het aanrechtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als vrouw moet je de grofste mond hebben![]()
Tenminste in de keuken
Voorgerechten en nagerechten... en voor het aanrechtquote:
truequote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als vrouw moet je de grofste mond hebben![]()
Tenminste in de keuken
A.L.C.O.H.O.L.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
true, al is dr 1 barmeid in het cafee waar ik vaak kom die echt nooit wat tegen mij zegt, en als je wat vraagt is die altijd vrij kortaf. mjah zo schijnt ze blijkbaar tegen alle jongens te doen :S. Achjah boeit mij da ook, zolang ze maar bier voor me tapt
als jij het zegt zal het wel zo zijn toch:?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
A.L.C.O.H.O.L.
en jij hebt echt geen probleempje zei je?
je komt toch echt als een alcoholist over
Drankorgel
Maar wel gezellig
Van zulke mensen moet jij dan weer vreten hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
A.L.C.O.H.O.L.
en jij hebt echt geen probleempje zei je?
je komt toch echt als een alcoholist over
Drankorgel
Maar wel gezellig
wat zei je Jan- Pieter?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Van zulke mensen moet jij dan weer vreten he
Pieter- Janquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat zei je Jan- Pieter?
Omdat ik niet sexy benquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen fobo?
Dat komt door mijn muziek hahahaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ligt het aan mij.. of word er steeds minder gepost?
Ik ook niet.. maar heb ook een fobo.. mensen houden van gluren.. dussss plaats eens een picquote:
We vallen er stil van.. zo goed draai jij!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:54 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Dat komt door mijn muziek hahaha
haha dit is idd wel een beetje alcoholisten praat hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:56 schreef _Fanta het volgende:
als in het cafee ben drink ik eigenlijk altijd bier. thuis drink ik wel ik wel wijn maar echt sterke drank zelden eigenlijk. als ik sterke drank wel lekker natuurlijk
. mjah als je dat teveel drinkt word je gwoon kierewiet
zit jij mij nou te negeren?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
haha dit is idd wel een beetje alcoholisten praat hoor
Drink je elke dag?
Ik kom naar de KLB meet dus als jij ook komt kunnen we daarna doen alsof we gedate hebbenquote:
Niet manquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zit jij mij nou te negeren?
nee, ik haal wel altijd wa drank als ik boodschappe doe, maar die is altijd eerder op dan mn voedselquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
haha dit is idd wel een beetje alcoholisten praat hoor
Drink je elke dag?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:59 schreef Buurman1947 het volgende:
Horen jullie niet allang in bed te liggen?
mag ik niet eerst een foto zien.. anders herken ik je nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik kom naar de KLB meet dus als jij ook komt kunnen we daarna doen alsof we gedate hebben
Hee Buurmanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 03:59 schreef Buurman1947 het volgende:
Horen jullie niet allang in bed te liggen?
Blind date jongequote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag ik niet eerst een foto zien.. anders herken ik je niet
triestquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:01 schreef _Fanta het volgende:
je buurman heeft wel dikke tietten hoor. of is hij dat niet in zn avatar?
Ik stalk haar niet.. en wat weet jij ervan af.. of woon jij soms ook hier?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:03 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je buurmeisje stalken is niet triest wil je beweren?
Nee werken helaas.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:03 schreef Buurman1947 het volgende:
Nou ik ga in ieder geval slapen.
Ik raad jullie aan het zelfde te doen.. of mogen jullie van mama en papa tot 3 uur blijven liggen?
Ik hou niet zo van blind datesquote:
hoe weet je dat ze op Fok! zit? juist door bij haar stiekem op de laptop te gluren. wat voor vieze huisjesmelker ben jij wel nie zegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:04 schreef Buurman1947 het volgende:
[..]
Ik stalk haar niet.. en wat weet jij ervan af.. of woon jij soms ook hier?
oei daar haal je weer een paar minpuntenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:03 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je buurmeisje stalken is niet triest wil je beweren?
buurman kan tegen woordig ook al onder kentter haar acount posten dus. hmm word leuk dit..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oei daar haal je weer een paar minpunten
Dat weet ik doordat ik een keer snachts bij haar was.. tijdens dragems zijn show.. toen liet ze me fok zien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hoe weet je dat ze op Fok! zit? juist door bij haar stiekem op de laptop te gluren. wat voor vieze huisjesmelker ben jij wel nie zeg
Leuk man. Nemen we onze honden mee. Sla ik je met me stok op je reetquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van blind dates
Dat poste ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
buurman kan tegen woordig ook al onder kentter haar acount posten dus. hmm word leuk dit..
volgens mij vind ze het nie echt leuk meer, mjah dat moette jullie samen maar uitvechtenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:07 schreef Buurman1947 het volgende:
[..]
Dat weet ik doordat ik een keer snachts bij haar was.. tijdens dragems zijn show.. toen liet ze me fok zien.
En ik stalk haar echt niet.. ze moet maar tegen een geintje kunnen.
uhmzz dat weeknie hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leuk man. Nemen we onze honden mee. Sla ik je met me stok op je reet
Is ook een oud nummer hoor.quote:
Martino draaitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:06 schreef Ragboer het volgende:
Kan niemand eem antwoord geven op mijn vraag?
Ga je nou verlegen lopen doen?quote:
Dankje dankjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Martino draait
of was dat je vraag niet
Ik ben eigenlijk ook heel verlegen.. als ik iemand leuk vindquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga je nou verlegen lopen doen?
Er is ook een topic over vrouwen en shag...... En er is ook een topic over Schultenbrauquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er is een topic.. als je naam genoemd word moet je naar bedik durf niet meer te kijken.. straks word mijnes genoemd.. en ik wil nog niet naar bed
Ja die vrouwen en shag topic heb ik al in gepost.. kut topic.. beetje shagrokende vrouwen afzeikenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Er is ook een topic over vrouwen en shag...... En er is ook een topic over Schultenbrau![]()
en dat is bazig shit jewaitz.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zeker!
Draait er eigenlijk nu iemand op die radio?
quote:
The Doors - Riders On The Stormquote:
Niks te sluiten nu?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zeker!
Draait er eigenlijk nu iemand op die radio?
Ik kan je niet pm en.. maar drankorgeltje van me.. ik ben het zelf hoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:11 schreef _Fanta het volgende:
buurman waarom typ je onder haar account? dan ben je toch triest bezig niewaar?
Daar laat ik 'm wel voor opstaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:15 schreef Martinovibes het volgende:
he Doors - Riders On The Storm komt eraan ( kost wel veel tijd haha )
Tett'nquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik haat anonieme fokkers
![]()
en begin ook een hekel aan mensen zonder fobo te krijgen.. wat moet je nou midden in de nacht bekijken...
Alizeequote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:18 schreef Stokstaart het volgende:
Moi Lolita - Alizee is ook wel leuk.
Beetje Benno L muziek maar mooi liedje wel
Zo echt wel was verliefd op die chick man ahahaquote:
Zo provinciaals ben ik ook weer niet. Vertaling in het Nederlands alstublieft?quote:
Thuus, waar kom je vandaan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zo provinciaals ben ik ook weer niet. Vertaling in het Nederlands alstublieft?
Bijna in je graf al. Zo hé, kan zo bij het museum.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verjaardagen zijn stom. Ik ben alweer 31,5 dus heb het er niet over.
ooh doesliefquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bijna in je graf al. Zo hé, kan zo bij het museum.
Als je eem goed kijkt zie je waar ik vandaan kom.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Thuus, waar kom je vandaan?
Ik heb echt gewoon de neiging om mijn tong naar je uit te steken
ja.. daarom snapte ik het thuus ook nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als je eem goed kijkt zie je waar ik vandaan kom.
Das raar met die tukkers.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Thuus, waar kom je vandaan?
Ik heb echt gewoon de neiging om mijn tong naar je uit te steken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Das raar met die tukkers.
Hahaha die mop van de week was echt geniaal. Was je daarbij?
Twentse frisdrank met 14 letters?ja daar was ik bij.. ook dat iemand hem na deed met drenthe.. hoezo een faaaaaaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
thuus, eem.. sjonge voel me bijna thuisquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als je eem goed kijkt zie je waar ik vandaan kom.
Hahaha echt hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja daar was ik bij.. ook dat iemand hem na deed met drenthe.. hoezo een faaaaaaal
Dat vond ik echt een dieptriest momentje.. sowieso mis ik de originele grappen over drentenquote:
Moet je een ei voor hem bakken en onder zn neus duwenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:25 schreef Ragboer het volgende:
Volgens mij issie lekker zat mijn broertje
dasnie liefquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je een ei voor hem bakken en onder zn neus duwenOf blikje tonijn
Kom jij daar weg dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat vond ik echt een dieptriest momentje.. sowieso mis ik de originele grappen over drenten
nee buurmanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Fanta.. ben je al ingestort?
fanta doe nou niet zo.... sjonge jonge. .moet ik je echte naam on topic knallen ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Dat nasst die nu als een provinciaal naar binnen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je een ei voor hem bakken en onder zn neus duwenOf blikje tonijn
Ja ik heb ooi zo'n meisje gehad in ENSKEDEE en mijn zwager komt uit Oenen. Echt zo'n opperboer weet je welquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja ik heb ooi zo'n meisje gehad in ENSKEDEE en mijn zwager komt uit Oenen. Echt zo'n opperboer weet je wel
Ja met oud en nieuw had hij (in een suffe woonwijk in Almere) tot 4x toe bijna iemand zn hoofd geraakt met carbidschieten . Gaat echt helemaal nergens over .... Kunnen beter op de boerdrie blijven anders gaat het foutquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
opperboer
zijn er zoveeeeeel van hier..
Goeie ouwe tijd dertigerquote:
dat doen we hier in de weilanden.. blikken bier erbij.. vuurkorf erbijquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja met oud en nieuw had hij (in een suffe woonwijk in Almere) tot 4x toe bijna iemand zn hoofd geraakt met carbidschieten . Gaat echt helemaal nergens over .... Kunnen beter op de boerdrie blijven anders gaat het fout
aaah dit is wel 1 van mijn favo liedjes.. maar soms is plassen bijna net zo lekker als klaarkomen.. en dan moet je welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:33 schreef Stokstaart het volgende:
Dit nummer gaat over bitches dus dan mag je ff pissen knetter
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaah dit is wel 1 van mijn favo liedjes.. maar soms is plassen bijna net zo lekker als klaarkomen.. en dan moet je wel
en wanneer ging je nou een foto plaatsen?quote:
Heb je op youtube wel eens dat filmpje met die mime erbij gezien??quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:34 schreef liesje1979 het volgende:
heb je ook natalie imbruglia torn?
Die vond ik ook zo tof
Nee,quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb je op youtube wel eens dat filmpje met die mime erbij gezien??
fenomenaal!!! episch echt episch!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |