Als ik werk dan wil het op tijd naar bed gaan wel lukkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
indedaad
ik krijg er ook telkens weer spijt van
's ochtends
opo m'n werk
ert etc
HOEWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Jij slaaptquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Up up up and down, turn turn turn around, round round roundabout, over again
Dat is de nieuwe TT mensenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
HOEWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jij wilt me alleen maar voor mijn zoon he?quote:
Doe dan eens beschrijven: heb je lang haar of kort, donker of blond,. blauwe of bruine ogen?quote:
bij mij eigenlijk zeldenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik werk dan wil het op tijd naar bed gaan wel lukken
wij ook hoorquote:
Nou ja zegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij wilt me alleen maar voor mijn zoon he?
werkt bij jou ook goed, je was aardig down paar uur terugquote:
Dat kloptquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij eigenlijk zelden
gisteen wel, ben om 10 uur in bad gegaan en daarna niet meer op Fok geweest
Zeer zeker welquote:
maar dat is dan ook een meer dan geweldig kereltjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij wilt me alleen maar voor mijn zoon he?
kom alleen tussendoor even hier kijken, ben op een feest, maar heb even een pauze ingelastquote:
juh.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werkt bij jou ook goed, je was aardig down paar uur terug
Voor deze keer dan..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Doe dan eens beschrijven: heb je lang haar of kort, donker of blond,. blauwe of bruine ogen?
Naar welke kant ben je gegaan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kom alleen tussendoor even hier kijken, ben op een feest, maar heb even een pauze ingelast
ik ben ook een meer dan geweldig kereltje?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar dat is dan ook een meer dan geweldig kereltje
(net als zijn moeder)
we weten hier iedereen die het ff niet zo heeft wel op te beurenquote:
Ja, ik miste je al.. Heb je dat gezien??quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij eigenlijk zelden
gisteen wel, ben om 10 uur in bad gegaan en daarna niet meer op Fok geweest
geen kereltje maar wel meer dan geweldigquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben ook een meer dan geweldig kereltje?
donker en blond??quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor deze keer dan..
Halflang, beide, blauw
Oeh, Blauwe ogenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor deze keer dan..
Halflang, beide, blauw
nopequote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ik miste je al.. Heb je dat gezien??
niet links, niet rechts, vrienden kwamen me ophalenquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen kereltje maar wel meer dan geweldig
dat kan dus ookquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niet links, niet rechts, vrienden kwamen me ophalen
een feest met lawaai is half niet zo erg als je er midden in zit
HOEWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Slaap zacht!quote:
Donker en blond.. Was ooit donkerblond, verf nu weer naar blond, maar door alle ellende is het nu een ratjetoequote:
gentlemanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
HOEWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
kan gebeurenquote:
Ja, verdorie, ik ben gedegradeerd!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Slaap lekker liefste mama van Nederland
hahahaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Donker en blond.. Was ooit donkerblond, verf nu weer naar blond, maar door alle ellende is het nu een ratjetoe
We are the world lieverdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, verdorie, ik ben gedegradeerd!![]()
Eerst was het nog van de wereld
Welterusten Trevquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:37 schreef Trevland het volgende:
En de rest ook Lekker Slapenen Bis Later
![]()
Trevquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:37 schreef Trevland het volgende:
En de rest ook Lekker Slapenen Bis Later
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |