quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja want ik ben lekker schijnt
Niet allemaal, maar een groot deel welquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Over wie gaat het?
Ik ben niet zo van de mannen! Allemaal bedriegers!
Jongetjes zijn leuker?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Over wie gaat het?
Ik ben niet zo van de mannen! Allemaal bedriegers!
He, zij zegt het en ze is toch zo slim enzo?quote:
Misschien wilde ik het wel bevestigen maar ben ik daar te verlegen voor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, zij zegt het en ze is toch zo slim enzo?
Het zegt niks over mijn beeld van mannen, maar alles van mijn beeld van jou.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:31 schreef Evie het volgende:
![]()
En als je wilt zeggen dat ik alle mannen haat, dan is je beeld van alle mannen wel heel naar
Ratio en gevoel zijn 2 niet zo zeer gelijke dingenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, zij zegt het en ze is toch zo slim enzo?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zegt niks over mijn beeld van mannen, maar alles van mijn beeld van jou.
Uhuhquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien wilde ik het wel bevestigen maar ben ik daar te verlegen voor.
Maar fijn dat je weer van het slechte uitgaat
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Ratio en gevoel zijn 2 niet zo zeer gelijke dingen
En als je zo arrogant moet doen, dan heb je dat blijkbaar nodig, en zegt dat wel weer genoeg over je intellect.
Maar jij bent wel lekker!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus ik ben niet lekker? Godverdomme
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar jij bent wel lekker!![]()
Ik zou er zo een liedje over kunnen schrijven![]()
Hoop dat er mensen zijn die mij lekker vinden![]()
Lik anders effe aan je arm om te checken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus ik ben niet lekker? Godverdomme
Je zal niet voor niks één superkleine en één onduidelijke foto in je fotoboek hebben.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:35 schreef Evie het volgende:
Hoop dat er mensen zijn die mij lekker vinden![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoor het toch liever van jou dan van haar!
Ik weet heul niet hoe jij eruit ziet
Onherkenbaarheid op en topquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zal niet voor niks één superkleine en één onduidelijke foto in je fotoboek hebben.
quote:
Klopt! Het is meer om de mensen die op basis van je fotoboek gaan roepen dat je lekker bent, de pas af te snijden.quote:
Was ruikt uberhaubt altijd lekker, mits het net schoon isquote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt! Het is meer om de mensen die op basis van je fotoboek gaan roepen dat je lekker bent, de pas af te snijden.
Zijn wel echt foto's van mijquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:38 schreef missbehavin het volgende:
Maar die (idd onduidelijke) foto in je fobo is wel
Ik ging wel uit van schone was jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Was ruikt uberhaubt altijd lekker, mits het net schoon is
[..]
[..]
Zijn wel echt foto's van mij
Maar euhm sommige mensen hier weten wel hoe ik er irl uitzie![]()
Dus wellicht zie jij me ook wel een keertje![]()
Hahahaha moet zeggen dat ik biotex lang niet heb geroken...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ging wel uit van schone was ja
Maar ik vind biotex zo lekker ruiken
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Was ruikt uberhaubt altijd lekker, mits het net schoon is
[..]
[..]
Zijn wel echt foto's van mij
Maar euhm sommige mensen hier weten wel hoe ik er irl uitzie![]()
Dus wellicht zie jij me ook wel een keertje![]()
Ik doe met handwas altijd met Biotexquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahaha moet zeggen dat ik biotex lang niet heb geroken...
Hmz... moet maar biotex kopen van de week, kan ik meegenietenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe met handwas altijd met Biotex
Op een stang fietsen gaat idd ook best wel verquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, er zijn weer zadeldieven actief... Ik ga m'n zadel maar naar huis slepen denk ik.
Ja, gelukkig heb ik het over een paardrijzadel en niet over een fietszadelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Op een stang fietsen gaat idd ook best wel ver
Hmz worden die gestolen? Jeempie.. tuig die paardenliefhebbers hedendaagsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heb ik het over een paardrijzadel en niet over een fietszadel
Ja, die worden gestolen. Die zadels zijn duizenden euro's waard vaak, dus doorverkopen is lucratief. Zijn vooral Oostbloklanders, gezien de signalementen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz worden die gestolen? Jeempie.. tuig die paardenliefhebbers hedendaags
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die worden gestolen. Die zadels zijn duizenden euro's waard vaak, dus doorverkopen is lucratief. Zijn vooral Oostbloklanders, gezien de signalementen.
Sjah mensen zijn nare wezens!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die worden gestolen. Die zadels zijn duizenden euro's waard vaak, dus doorverkopen is lucratief. Zijn vooral Oostbloklanders, gezien de signalementen.
Mja, het is echt klote... Je jatten alleen de zadels van +1000 euro.quote:
Ja het is wel kut ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het is echt klote... Je jatten alleen de zadels van +1000 euro.
Kan je die dan wel zomaar gebruiken op een ander paard? Vormen die dingen zich niet naar de rug van 't peerd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het is echt klote... Je jatten alleen de zadels van +1000 euro.
Weet ikquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is wel kut ja.
Mijnwas ook vanwege dat Oostbloklanders
Zadels kan je laten aanpassen. Vooral de zadels van +1000 zijn makkelijk aan te passen en goed te vormen naar zo'n beetje iedere paardenrug.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan je die dan wel zomaar gebruiken op een ander paard? Vormen die dingen zich niet naar de rug van 't peerd?
Ah, ok.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zadels kan je laten aanpassen. Vooral de zadels van +1000 zijn makkelijk aan te passen en goed te vormen naar zo'n beetje iedere paardenrug.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ikMaar ik kan er ook niets aan doen dat het de signalementen zijn.
Kutzadeldievenquote:
Hoeven ze niet voor te jatten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Zijn ook maar mensen die rond proberen te komen
Ja maar ik mag dat zeggen hequote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Zijn ook maar mensen die rond proberen te komen
Liever niet nee, maar nederlanders jatten ook. Is denk ik meer een moreel probleem dan het probleem van persé buitenlanders of nederlandersquote:
Ik zei ook nergens dat alleen buitenlanders jatten. Het zijn toevallig Oostblokkers die rondom stallen gesignaleerd zijn waarna er zadels verdwijnen. Betekent niet dat Nederlanders het niet doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Liever niet nee, maar nederlanders jatten ook. Is denk ik meer een moreel probleem dan het probleem van persé buitenlanders of nederlanders
Wat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha volgens mij ben jij alleen geïnteresseerd of die zadels jou ook passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |