Een ex noemde dat altijd stofzuigen voor de koninginquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:25 schreef STING het volgende:
[..]
Bedoelde er ook verder niets mee, het was gewoon droogen herkenbaar
o, dat wist ik niet.quote:
wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:38 schreef vencodark het volgende:
Ik moet echt eens leren mijn afspraken beter/duidelijker af te spreken.
Zou met vriend in de middag naar R'dam gaan. Hij moest eerst sporten en zou op tijd laten weten welke trein we pakken, waarschijnlijk die van rond 1. Daar mocht ik ook vanuit gaan.quote:
bellen/smsen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou met vriend in de middag naar R'dam gaan. Hij moest eerst sporten en zou op tijd laten weten welke trein we pakken, waarschijnlijk die van rond 1. Daar mocht ik ook vanuit gaan.
Nu heb ik nog niets gehoord en ik begin me toch af te vragen hoe en wat. Nu zit ik in dubio of ik indd. naar Goes al moet of niet.
Tja, we hebben afgesproken dat hij het zou laten weten. Waarom moet ik dan weer erachteraan? Dat zit me beetje tegen.quote:
tja dat is balen, maar dat is zo vaak zo, dat je uiteindelijk toch zelf weer achter de mensen aan mag gaan. Maar je hebt 2 opties, of je laat het zitten en blijft gewoon thuis, of je gaat er zelf maar weer achteraan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, we hebben afgesproken dat hij het zou laten weten. Waarom moet ik dan weer erachteraan? Dat zit me beetje tegen.
Tja, het is wel onwijs irritant.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja dat is balen, maar dat is zo vaak zo, dat je uiteindelijk toch zelf weer achter de mensen aan mag gaan. Maar je hebt 2 opties, of je laat het zitten en blijft gewoon thuis, of je gaat er zelf maar weer achteraan.
tja dat is het inderdaad.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, het is wel onwijs irritant.
Ik was even bang dat ik in m'n eentje moest gaan kneuzenquote:
Hoi kneusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
Het was ook een ontzettend schatje dat het topic opende
O vertel!!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
Het was ook een ontzettend schatje dat het topic opende
Nee hoor, ik kneus wel met je samenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was even bang dat ik in m'n eentje moest gaan kneuzen
quote:
Tofjesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:20 schreef Evie het volgende:
[..]
O vertel!!
[..]
Nee hoor, ik kneus wel met je samen
Ik ga eens leven teruglezenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo snel blauwe plekken enzo heb
Ach zie vorig topic, ze was nogal... irritant
Vond haar best gezelligquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo snel blauwe plekken enzo heb
Ach zie vorig topic, ze was nogal... irritant
Masochistquote:
Haar? Wie?quote:
Het had een hoogquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In tijden niet meer zo gelachen om een discussie
Jij verwoordt echt precies hoe ik erover denkquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef Evie het volgende:
Omg wat een hooghartige onterecht arrogante omhoog gevallen bimbo
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:26 schreef Evie het volgende:
Omg wat een hooghartige onterecht arrogante omhoog gevallen bimbo
Hoe oud is ze eigenlijk? Ze ziet eruit als 12.quote:
Met d'r trailer trasherige petjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe oud is ze eigenlijk? Ze ziet eruit als 12.
Smaak heeft ze wel dan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:27 schreef Royco1 het volgende:
Met jou wou ze het in ieder geval nog doen
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met d'r trailer trasherige petje
Als ze slim is, dan is dat niet een echte fotoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met d'r trailer trasherige petje
De positie voor mannenhater was toch al ingevuld door Evie?quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met jou wou ze het in ieder geval nog doen
Als je dan echt zo slim bent, dan plaats je überhaupt geen fotoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ze slim is, dan is dat niet een echte foto
Maar gewoon zomaar een foto
quote:
Lastig hoor, die mannenhaters allemaalquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De positie voor mannenhater was toch al ingevuld door Evie?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De positie voor mannenhater was toch al ingevuld door Evie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |