Gelijk heb jequote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind die meid echt een trut.Niks willen doen, behalve uitgaan op de kosten van de man.
Dat is juist leuk. Dan is het modderig en wordt alles snel vies.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, niet crossen 'omdat het regent'
verwend kutwijf...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind die meid echt een trut.Niks willen doen, behalve uitgaan op de kosten van de man.
Weltrustenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:11 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga toch maar slapen, tot morgen
Fijn dromenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:11 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga toch maar slapen, tot morgen
Trusten C_aquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weltrusten
Ik ga mee
Trusten allemaal
hier ook welterusten C_Aquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weltrusten
Ik ga mee
Trusten allemaal
Echt een dametje.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
verwend kutwijf...
ik zat vandaag nog in de speeltuin met Willemijn...nou, Willemijn werd boos omdat ik niet van haar Broccolo in de vorm van een steen wilde eten en dat ik haar springtouw aan de kant deed omdat Thijs er dan langs kon op weg naar de glijbaan.
Ze ging huilen. Ik zat aan haar springtouw
Preciesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is juist leuk. Dan is het modderig en wordt alles snel vies.
Geen, en dat is al 41 jaar zoquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En welk kliekje hoorde jij bij? :p
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weltrusten
Ik ga mee
Trusten allemaal
Trustequote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weltrusten
Ik ga mee
Trusten allemaal
ga weg.quote:
Oke, dat is wel heel erg verwendquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
verwend kutwijf...
ik zat vandaag nog in de speeltuin met Willemijn...nou, Willemijn werd boos omdat ik niet van haar Broccolo in de vorm van een steen wilde eten en dat ik haar springtouw aan de kant deed omdat Thijs er dan langs kon op weg naar de glijbaan.
Willemijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
verwend kutwijf...
had een tijd geleden echt een gloeiende hekel aan 'm, weet niet meer waarom maar volgens mij was het tegen mij en RNquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |