Volgens mij wel jaquote:Op zondag 30 januari 2011 20:11 schreef Flappekz het volgende:
Heuj, ik zie net dat mn zelfvertrouwen een level is gedaald. Kost me 1/3 level aanvalskracht. Maar verkleint het ook de kans op onderschatting? ZV is nu overdreven ipv compleet overdreven
Koppositie vasthouden héquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zow dat valt ook niet zo een klein beetje op.
.
Tijd voor een brilletje Possie.
Hij is volle bak aan het trainen om geld binnen te halen om een topteam bij elkaar te kopen.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:14 schreef BrandX het volgende:
kan iemand me eens uitleggen waarom koekie zo graag verliest?
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:14 schreef BrandX het volgende:
Hij is alleen bezig met trainen en geld verdienen, 'het sportieve' pakt ie volgend seizoen weer op!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:14 schreef BrandX het volgende:
Ja en jij 0-1 achter.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja meteen 4 punten erbij verdomme hehe.
Fok.. tegen een team met geen eigenaarquote:Vrouwelijk kwam op voorsprong in de 14e minuut. Het werd 0-1 na een magnifieke combinatie door het midden. Snir Maman was de doelpuntenmaker.
1-1quote:
quote:plaatselijke kwam in de 14e minuut weer op gelijke hoogte na een spectaculaire goal van Knud Broe. Hij brak door de centrale verdediging, omspeelde de keeper en tikte de 1-1 in het doel.
hij gaf laatst geen antwoordquote:
ohwquote:Op zondag 30 januari 2011 20:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hij is alleen bezig met trainen en geld verdienen, 'het sportieve' pakt ie volgend seizoen weer op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |