quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
Kent iemand de user 'ruk' nog eigenlijk![]()
lijken niet echt op elkaarquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef Symphonic het volgende:
Er zijn drie nummers die ik qua artiest al mijn hele leven door elkaar haal:
en deze
tja, wie niet?quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh trouwens, Marijke, ik was gisteren nog in Zwolle.
hahaha dit nummer ken ik echt allang maar clip zie ik nu voor het eerstquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef Symphonic het volgende:
Dat is zijn smiliequote:
Hoe kun je?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef Symphonic het volgende:
quote:
Qua muziek anders, maar als je de titel niet kent (maar wel de muziek kan dromen van alle 3) is het verdomd lastig zoekenquote:
En dan bel je niet even?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh trouwens, Marijke, ik was gisteren nog in Zwolle.
was zwollequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
![]()
ST, ik was gisteren Zwolle!
het lukt mij niet om Dries Roelvink en Wolter Kroes in 1 zin te noemen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kun je?
Er zijn 3 artiesten die ik ongeacht nummers altijd door elkaar haal
Jefferson Airplane
Jefferson Starship
Starship
Jij bent echt raar Symp![]()
Jij belt mij ook niet meer.quote:
Toevallig.quote:
Bij deze dus geluktquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het lukt mij niet om Dries Roelvink en Wolter Kroes in 1 zin te noemen.
Geen idee hoe het komt, maar als de ene naam in mijn hoofd zit is de andere helemaal weg
Toen was ze nog wel wakkerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij belt mij ook niet meer.
Maar stiekem was het ook al half 12 's avonds, dus dat was een beetje aan de late kant.
Wie typte die post dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het lukt mij niet om Dries Roelvink en Wolter Kroes in 1 zin te noemen.
Geen idee hoe het komt, maar als de ene naam in mijn hoofd zit is de andere helemaal weg
Oh, toen lag ik al te...ehm...slapenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij belt mij ook niet meer.
Maar stiekem was het ook al half 12 's avonds, dus dat was een beetje aan de late kant.
Wie?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Toevallig.
En ik was er met een meisje ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |