Tekst of beelden?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:18 schreef Noelle06 het volgende:
Volgens NOS is het leger bezig met het schoonvegen van een plein
Ik heb heel even op fok kunnen kijken in de afgelopen uren en toen hoorde ik dat men veiligheidsmaatregelen aan het nemen was bij het museum.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:18 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Geen nieuws dus zal wel niet...
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:18 schreef Noelle06 het volgende:
Waarom wachten ze daar niet mee tot iedereen weer weg is?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:18 schreef Noelle06 het volgende:
Gesproken tekst. Geen beelden.quote:
tekst geen beelden.quote:
Van wie moeten ze weg?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
tekst geen beelden.
Men zegt dat de demonstranten zijstraten ingevlucht zijn maar niet weg willen gaan
Er gebeurt nu juist genoeg lijkt me, alleen niemand heeft live beelden meerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:21 schreef Beaudelaire het volgende:
Volgens mij gebeurt er weinig meer.
Zat er aan te komen.quote:
quote:(Reuters) - Egypt's army took control of Cairo's central Tahrir Square, which had been the focus for thousands of protesters trying to force their way to parliament.
A Reuters witness saw more than 20 military vehicles move into the square shortly after midnight Saturday, blanketing the area.
Protesters, who had earlier been fired at with teargas and rubber bullets, fled into side streets leaving the square empty except for the military, although they remained on the streets continuing to defy the curfew imposed by the government.
Well woopedy doo.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:20 schreef Schnappieter het volgende:
CNN meldt nu dat Obama zodadelijk een mededeling hierover zal doen.
Niet wat we live mee kunnen kijken, maar denk na de speech van mubarak dat er nog genoeg gebeurt daar.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:21 schreef Beaudelaire het volgende:
Volgens mij gebeurt er weinig meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |