Ik dacht net ook aan die Egyptenaar, de #2 van al-Qaeda.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:38 schreef Muridae het volgende:
Dit soort acties zorgen voor figuren zoals Zawahiri.
Als je het mij vraagt gedragen ze zich verantwoordelijk door een vrij duidelijke hint te geven aan hun leider dat ze hem zat zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:39 schreef Misstique het volgende:
Goede speech van Obama.
Als hij had opgeroepen tot aftreden dan had men dat weer kunnen aangrijpen om te wijzen naar Amerika als de kwade genius achter deze opstand om zo verzet ertegen te kunnen aanjagen.
Op deze manier kan er niet naar hem gewezen worden, hij heeft namelijk niets gezegd behalve dat regeringen naar hun volk moeten luisteren en dat het volk zich verantwoordelijk moet gedragen.
Okee hier kan ik me ook wel in vinden, maar weetje dan had ie beter nix kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:39 schreef Misstique het volgende:
Goede speech van Obama.
Als hij had opgeroepen tot aftreden dan had men dat weer kunnen aangrijpen om te wijzen naar Amerika als de kwade genius achter deze opstand om zo verzet ertegen te kunnen aanjagen.
Op deze manier kan er niet naar hem gewezen worden, hij heeft namelijk niets gezegd behalve dat regeringen naar hun volk moeten luisteren en dat het volk zich verantwoordelijk moet gedragen.
Dat weet niemand. live beelden zijn er niet of weinig. had meer verwacht na Mubarak zijn uitlatingenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:39 schreef no1uknow het volgende:
Wat is nu de sfeer tussen leger <-> demonstranten?
Nu pas? Obama is gewoon iemand die spreekt voor de ware puppets achter de wereldmacht Amerika. Hij is niemand, hij spreekt alleen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:40 schreef Ludacriss het volgende:
Mijn respect voor Obama is in een keer helemaal weg!
Nu pas ? een inlikker op alle frontenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:40 schreef Ludacriss het volgende:
Mijn respect voor Obama is in een keer helemaal weg!
Maar hoe dan ook, Obama kan niet verweten worden dat hij zich in binnenlandse aangelegenheden mengde.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:40 schreef DroomFiguur het volgende:
Als je het mij vraagt gedragen ze zich verantwoordelijk door een vrij duidelijke hint te geven aan hun leider dat ze hem zat zijn.
Dude iedereen weet dat USA en CO er baat bij heeft dat het zo blijft...denk je nou echt dat USA dit wilquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook, Obama kan niet verweten worden dat hij zich in binnenlandse aangelegenheden mengde.
Dat is inderdaad de vraag. En daarnaast hoe het met het museum staat. En Suez wil ik ook wel weer iets over horen. De sfeer is daar de hele dag al feller geweest dan in Caïro.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:39 schreef no1uknow het volgende:
Wat is nu de sfeer tussen leger <-> demonstranten?
Ja dat is waar, maar waar ik een beetje een probleem mee heb is dat in het algemeen de leiders van de VS altijd hun mond vol hebben van democratie als het ze uitkomt, maar dat er als het wat lastiger is (en het er dus feitelijk echt toe doet), dat je er niets meer van hoort.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook, Obama kan niet verweten worden dat hij zich in binnenlandse aangelegenheden mengde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |